UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

Υποτροφίες 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022

Η Μπουλντόζα που καθαρίζει τον δρόμο

Στις δύο τελευταίες συναντήσεις που πραγματοποίησε ο όμιλος Ρομποτικής της Ε’ Δημοτικού, του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στις 22 και 29 Νοεμβρίου του 2022, οι μαθητές που συμμετέχουν, κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν κατάλληλα, μέσα από τη χρήση του πακέτου και λογισμικού εκπαιδευτικής ρομποτικής «LEGO Education Spike Prime», μία ρομποτική μπουλντόζα

Πιο συγκεκριμένα, ως προς την εργασία της κατασκευής, που αποτελεί και τον έναν από τους δύο βασικούς πυλώνες της εκπαιδευτικής ρομποτικής, τα παιδιά εκτός από τον εγκέφαλο του ρομπότ και τα ποικίλα δομικά υλικά – εξαρτήματα που δεν μπορούν να απουσιάζουν από κανένα ρομπότ –, χρησιμοποίησαν επιπλέον τρεις κινητήρες και έναν αισθητήρα υπερηχητικών κυμάτων, ο οποίος υπολογίζει την απόστασή του από κάποιο αντικείμενο, γι’ αυτό και αποκαλείται απλούστερα ως αισθητήρας απόστασης. Έτσι, ενώ ο αισθητήρας απόστασης τοποθετήθηκε στη μπουλντόζα, ώστε αυτή να αναγνωρίζει τα διάφορα εμπόδια/μπάζα/αντικείμενα, από τους τρεις κινητήρες, ο πρώτος προσαρμόστηκε κατάλληλα στην κατασκευή, ώστε να κινεί τις ρόδες του οχήματος, ενώ ο δεύτερος, ώστε να στρίβει τη μπουλντόζα δεξιά – αριστερά και ο τρίτος, ώστε να ανεβοκατεβάζει το χαρακτηριστικό μπροστινό της εξάρτημα, το οποίο διαθέτει για τη μεταφορά χώματος ή μπάζων.

Ως προς την εργασία του προγραμματισμού, που αποτελεί τον δεύτερο βασικό πυλώνα της εκπαιδευτικής ρομποτικής, τα παιδιά, συνέταξαν ένα αρκετά σύνθετο και εκτενές πρόγραμμα, για τη σύνθεση του οποίου αξιοποίησαν και τις τρεις βασικές δομές του προγραμματισμού, δηλαδή τη δομή ακολουθίας, τη δομή επιλογής και τη δομή επανάληψης. Σκοπός του προγράμματος που συνέταξαν, ήταν η μπουλντόζα να πραγματοποιεί μία ευθεία διαδρομή, έχοντας σηκωμένο ψηλά το μπροστινό της εξάρτημα και κάθε φορά που συναντά στον δρόμο της κάποιο αντικείμενο, να σταματάει, να κατεβάζει το μπροστινό της εξάρτημα και, στρίβοντας δεξιά, να εκτοπίζει το αντικείμενο έξω από το δρόμο της. 

Τα παιδιά χάρηκαν και διασκέδασαν με το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της εργασίας τους, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε στο σχετικό βίντεο. 

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού


- Διαβάστε περισσότερα


- Παράταση Υποβολής Εργασιών

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024


ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2023