Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(240)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(352)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Μαρτίου
(57)
- 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδο...
- Open Day 2012
- Σχολική Γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου
- Le français est une chance
- Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe”
- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης – Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012
- Η Ε΄ τάξη γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης κα...
- Γ' τάξη - Παγκόσμια ημέρα ποίησης
- Η Γαλλοφωνία στο Κολέγιο μας.
- Oι μαθητές της Ε' δημοτικού περιγράφουν τους καλύτ...
- The Sea
- Πρόβες με τον Ζακ Στεφάνου
- «Χελιδονίσματα»–Club Παραδοσιακών Χορών
- ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ
- Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ
- Η ΤΡΙΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΧΑΪΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ...
- Ποίημα για πρόγραμμα Comenius “Let the forests bre...
- Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας
- Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας
- Η κάμπια
- Εντυπώσεις των μαθητών/τριών της Στ’ τάξης από τη ...
- Συμμετοχή σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα στο δάσος Σε...
- Επιστολή των μαθητών της Δ’ τάξης στο δήμαρχο της ...
- Επίσκεψη Ε΄ τάξης στον Ιερό Ναό των Αγίων Αποστόλων
- Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2012
- Μεγάλες κατασκευές δέντρων με ανακυκλώσιμα υλικά σ...
- Αγαπάτε το σχολείο σας;
- J’adore les livres!
- La maison des musiciens
- Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας
- Vive le Carnaval!
- Vive le carnaval!!!
- Ερευνώντας…ονόματα!!!
- Διαδραστικός Περίπατος
- Ημέρα κατά της βίας στα σχολεία
- Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
- Επίσκεψη των μαθητών της Ε’ τάξης στο Εργαστήριο Φ...
- Ο Obélix στο σχολείο μας!
- Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας
- Chandeleur!!!
- EURODISNEY
- VIVE LE CARNAVAL!
- O Astérix στο σχολείο μας!
- Χιόνι στη CHANDELEUR, ζέστη στην καρδιά μας!
- Οι μαθητές της Γ ’τάξης μας περιγράφουν στα γαλλικ...
- Salut les amis! C’est moi, Jojo!!!
- ΠΥΞΙΔΑ: «ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΥΜΟ ΜΟΥ»
- Ευχαριστήρια μηνύματα των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών...
- 5η Συνάντηση Εργασίας Εκπαιδευτικών Προγράμματος C...
- Συνέντευξη του Rafael San José Rodríguez σε ισπανι...
- Επιμόρφωση μαθητών/τριων της Στ΄τάξης στη δημιουργ...
- Διάλεξη στους μαθητές της Στ’ τάξης για το Απολιθω...
- Παρουσίαση στην εκπομπή RESTART (www.restarttv.gr)...
- Έργα Μαθητών-Δημιουργίες Γ’ τάξης
- Γαλλικό Τμήμα – Θεατρική αγωγή
- Comenius-Δραστηριότητες
- Αδελφοποίηση της Ε΄τάξης με την Α΄τάξη Δημοτικού
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Της Χριστιάνας Παντελή Ε1
Η Ε΄ τάξη στις 7 Μαρτίου συζήτησε για τη σχολική βία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας.
Αρχικά παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση στον υπολογιστή σχετικά με τις διάφορες μορφές σχολικής βίας όπως τη σωματική, τη λεκτική, την ψυχολογική και τη σεξουαλική. Σε αυτήν την παρουσίαση είδαμε και κάποια βίντεο που είχαν σχέση με ανθρώπους που είχαν υποστεί βία. Μέσα από όλα αυτά αντιληφθήκαμε ότι οι παρατηρητές της σχολικής αλλά και κάθε μορφής βίας έχουν πολύ μεγάλη ευθύνη, ίσως περισσότερη ακόμα και από τους ίδιους τους θύτες. Επίσης, συζητήσαμε τρόπους αντιμετώπισης της βίας, όπως κάποιες τηλεφωνικές γραμμές που προσφέρουν ψυχολογική υποστήριξη, την ενημέρωση κάποιου μεγαλύτερου ή ακόμα και την προσπάθεια συμφιλίωσης ανάμεσα σε θύτες και σε θύματα. Ακόμα, συμμετείχαμε σε μια μικρή παράσταση Forum Theatre με θέμα σχετικό με τη σχολική βία, προκειμένου να βιώσουμε έστω και μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα συναισθήματα του θύτη, του θύματος αλλά και του παρατηρητή.
Αυτό που με εντυπωσίασε προσωπικά πιο πολύ ήταν ότι σε ένα βίντεο αναφερόταν πως αν υπερασπιστείς ένα θύμα, αυτό ποτέ δε θα σε ξεχάσει...
Την παρουσίαση και το Forum Theater επιμελήθηκαν οι δάσκαλοί μας κ. Μαυρίδης Χαρίλαος και κ. Στρατής Σαρίσχουλης.
Σύνδεσμος παρουσίασης: http://prezi.com/2kazi8sianbb/presentation/
Εργασίες μαθητών
Παλιότερα θεωρούσαμε ότι η σχολική βία ήταν φαινόμενο που είχε εξαπλωθεί μόνο στις χώρες δυτικού πολιτισμού, αλλά σήμερα τη συναντάμε πολύ συχνά ακόμη και στην Ελλάδα.
Οι αιτίες για τις οποίες πολλά παιδιά γίνονται θύματα ή θύτες είναι οι εξής:
- Οικογενειακά προβλήματα που μπορεί να έχουν δημιουργηθεί λόγω απουσίας ενός από τους 2 γονιούς, οικονομικών προβλημάτων της οικογένειας, ασθενειών και παρεμφερών αιτιών δημιουργούν στο παιδί ανασφάλεια, θλίψη.
- Πολύωρη απασχόληση με ηλεκτρονικά παιχνίδια ή εκπομπές και ταινίες, οι οποίες προβάλλονται στην τηλεόραση και περιέχουν βίαιο περιεχόμενο.
Η βία που ασκείται στα σχολεία μπορεί να είναι:
- Ψυχολογική
- Σωματική
- Κοινωνική
- Λεκτική
- Σεξουαλική
Βία δεν ασκείται μόνο από μαθητή σε μαθητή αλλά και από δάσκαλο σε μαθητή ακόμα και από μαθητή σε δάσκαλο.
Σε περίπτωση που συναντήσουμε ένα περιστατικό βίας, δεν πρέπει να παραμείνουμε απλοί παρατηρητές, αλλά να δράσουμε υπέρ του θύματος, διαφορετικά γινόμαστε και εμείς θύτες.
Η σχολική βία αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα και πρέπει να αντιμετωπίζεται ομαδικά από τους καθηγητές, τους μαθητές, τους γονείς, τους κοινωνικούς λειτουργούς και την πολιτεία.
Σιτμαλίδης Μιχάλης Ε2
Η σχολική βία αποτελεί ένα φαινόμενο της εποχής. Εμφανίζεται κυρίως, με τη μορφή του σχολικού εκφοβισμού, ο οποίος περιλαμβάνει τη λεκτική, τη σωματική, την ψυχολογική, τη σεξουαλική παρενόχληση, καθώς και το βανδαλισμό. Αποτελεί πράξη, που σκοπό έχει την πρόκληση σωματικού ή ψυχικού πόνου και την υποταγή του θύματος. Ο εκφοβισμός είναι σύνθετο φαινόμενο και μπορεί να αναφέρεται σε σωματική (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές), συναισθηματική, ή λεκτική επίθεση (κοροϊδία, βρισιές, σαρκασμό, χειρονομίες, συκοφαντίες, γελοιοποίηση, απειλές), σεξουαλικό (ανεπιθύμητο άγγιγμα, προσβλητικά μηνύματα, λεκτική παρενόχληση) και ηλεκτρονικό εκφοβισμό (κακόβουλα sms, κλήσεις, e-mail, chat με απειλητικό περιεχόμενο)
Η ανησυχία για τη βία στο σχολείο δεν αφορά μόνο τους γονείς των παιδιών που πέφτουν θύματα εκφοβισμού, βίας ή αποκλεισμού, αλλά και τους γονείς των παιδιών που εκφοβίζουν. Πολλοί είναι οι λόγοι που ένας έφηβος οδηγείται σε αυτή τη συμπεριφορά. Πιθανόν από την οικογένειά του να λείπουν κάποια βασικά στοιχεία. Για παράδειγμα αν ο ένας γονιός λείπει ή πέθανε, αν η οικογένεια περνά πολλές οικονομικές δυσκολίες, αν κάποιος είναι άρρωστος και το παιδί νιώθει τρομερή ανασφάλεια, είναι πολύ πιθανό στην εφηβεία κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες να εκφράσει τη δική ανασφάλεια και θλίψη με επιθετικότητα. Η επιθετική συμπεριφορά αποτελεί την έκφραση της ανάγκης του εφήβου να επιβληθεί. Σε αυτήν την ανεξέλεγκτη τάση του μπορεί να συμβάλλουν και άλλοι παράγοντες, όπως η συντροφιά παιδιών με παρόμοιες τάσεις, η πολύωρη ενασχόλησή του με βίαια παιχνίδια στον υπολογιστή ή στην κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών, η χαλαρή στάση των καθηγητών στο σχολείο κ.λπ. Αν ένα παιδί με βίαιες τάσεις κάνει παρέα με παιδιά που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά, δεν ασχολείται με θετικά στοιχεία, βρεθεί μάλιστα και σε ένα σχολείο όπου οι καθηγητές είναι απρόθυμοι ή δεν μπορούν να ασχοληθούν με το πρόβλημα της βίας, είναι πιθανό να συνεχίσει να φέρεται βίαια, αλλά και να περάσει λχ. από τις προσβλητικές φράσεις στις σπρωξιές και, αν δεν το σταματήσει ούτε τότε κάποιος δάσκαλος, να περάσει από τις σπρωξιές στις γροθιές κ.ο.κ.
Τα παιδιά με προβλήματα στη συμπεριφορά πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους. Αν οι γονείς και το σχολείο τα απομονώσουν ως «κακούργους», τα παιδιά αυτά θα γίνουν ακόμα πιο επιθετικά. Ίσως στο εξής να μην εκφράζουν την βιαιότητά τους μέσα στο προαύλιο, αλλά να τη μεταφέρουν στους δρόμους έξω από το σχολείο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ναι μεν απαλλάσσεται από τη βία το σχολείο, αλλά έχει «δημιουργηθεί» ένα κοινωνικό πρόβλημα.
Για να «μπει φρένο» στη βίαιη συμπεριφορά και στον εκφοβισμό θα πρέπει να συνεργαστούν πάντως όλοι οι ενήλικες που εμπλέκονται στη ζωή του παιδιού.
ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Την Τρίτη 6 Μαρτίου ήταν η παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης, συζητήσαμε για αυτό το θέμα με τους δασκάλους των τάξεων μας, τον κ. Χάρη Μαυρίδη και τον κ. Στρατή Σαρίσχουλη. Μας είχαν ετοιμάσει μια παρουσίαση σχετικά με τις μορφές της σχολικής βίας, τους τρόπους αντιμετώπισής της και κάποια βίντεο με παραδείγματα. Αφού παρακολουθήσαμε την παρουσίαση, σχολιάσαμε το θέμα.
Βία ασκεί κανείς, όταν:
- Χειροδικεί
- Εκφοβίζει
- Κλέβει
- Κακοποιεί
- Αδικεί
- Καταπιέζει
- Απειλεί
Αργότερα, εγώ και κάποιοι άλλοι συμμαθητές μου παίξαμε ένα θεατρικό που λέγεται Forum Theater. Το θεατρικό περιείχε:
- Θύμα
- Θύτη
- Παρατηρητή
Χαίρομαι πάρα πολύ που είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω ένα τόσο ωραίο πρόγραμμα (παρουσίαση) με ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα, αφού η σχολική βία μας αφορά όλους.
Παναγιώτα Τσάχαλη Ε1
Βαλένα Λυμπέρη
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (528)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (286)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (40)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (117)
- Εκδηλώσεις (245)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (21)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (83)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (48)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (287)
- Νέα - Α' τάξη (492)
- Νέα - Β' τάξη (422)
- Νέα - Γ' τάξη (424)
- Νέα - Γαλλικά (278)
- Νέα - Δ' τάξη (413)
- Νέα - Ε' τάξη (616)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (94)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (76)
- Νέα - Στ' τάξη (680)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (97)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (15)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (547)
- e-Twinning (84)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων
- Τελετή βράβευσης