Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(82)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
-
▼
Νοεμβρίου
(35)
- À chaque voyageur son carnet de voyage …
- Επιτραπέζιο «Άλλαξε την Ιστορία»
- “ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ”
- Ρυθμικά μοτίβα
- Αναδιαμόρφωση της σχολικής αυλής – Όμιλος Αρχιτεκτ...
- Όμιλος Kids in Action
- Όμιλος Παρκούρ - Το πάτωμα είναι «λάβα»
- Κατασκευές ηλιακών συστημάτων
- Πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» | Καμία Μερίδα φα...
- Ολυμπιακοί Αγώνες και Αειφορία
- «Thanksgiving»
- Η Α΄ Δημοτικού στο «ΝΟΥΣ»
- Όμιλος Τένις Α΄ Δημοτικού - Μαθαίνουμε παίζοντας
- Αναπτυξιακοί αγώνες Στίβου 2022 - Club track & fie...
- Εορτασμός Πολυτεχνείου
- “Horizon Cup 2022” – Ανοίγοντας τους ορίζοντες στο...
- Ολυμπιακοί Αγώνες και Αειφορία
- Πρώτη δράση μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτ...
- Εργαστήρι Δεξιοτήτων // Περιβαλλοντικό Πάρκο Θέρμης
- What’s the weather like today?
- «ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΩΡΑ ΜΩΡΑ»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ // 2η Σχολή Γονέων
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρηνης - Εικαστική Δράση Δ' τάξης
- Oui à la paix non à la guerre
- Προετοιμασία για τη γιορτή
- Συνάντηση RoboHeroes με κ. Σοφιανό
- Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης
- Διαδικτυακές συναντήσεις με τη Σύρο
- Γνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών
- Spooky Halloween STEM Time!
- Η Γ’ τάξη βλέπει τον Ηρακλή αλλιώς!
- Εκλογές μαθητικών συμβουλίων
- Η Ε΄ τάξη στο NOESIS
- Η Α΄ Δημοτικού στο Τελλόγλειο
- «Κώδικας»… παντού!
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Γνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, οι μαθητές της Στ΄ τάξης συζήτησαν στην τάξη για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας, εστιάζοντας στις επιλογές που υπάρχουν στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση και σχολιάζοντας το επιπρόσθετο μεταδευτεροβάθμιο επίπεδο, στο οποίο παρέχεται επαγγελματική εκπαίδευση Έπειτα, κλήθηκαν να αναζητήσουν, εργαζόμενοι ατομικά ή σε ομάδες, πληροφορίες για τα εκπαιδευτικά συστήματα και τους τύπους σχολείων άλλων χωρών. Δημιούργησαν παρουσιάσεις, επέλεξαν βίντεο, εικόνες και εποπτικό υλικό και απάντησαν στις ερωτήσεις των συμμαθητών τους Έμφαση δόθηκε στις ήπιες δεξιότητες, τις οποίες επιδιώκει το κάθε σχολείο και εκπαιδευτικό σύστημα να καλλιεργήσει στους μαθητές, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα Τέλος, σχολίασαν όσα τους εντυπωσίασαν και αναφέρθηκαν στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εντόπισαν σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα.

Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (580)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (256)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (98)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (304)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (453)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (655)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (718)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (16)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007