Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(135)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
-
▼
Νοεμβρίου
(35)
- À chaque voyageur son carnet de voyage …
- Επιτραπέζιο «Άλλαξε την Ιστορία»
- “ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ”
- Ρυθμικά μοτίβα
- Αναδιαμόρφωση της σχολικής αυλής – Όμιλος Αρχιτεκτ...
- Όμιλος Kids in Action
- Όμιλος Παρκούρ - Το πάτωμα είναι «λάβα»
- Κατασκευές ηλιακών συστημάτων
- Πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» | Καμία Μερίδα φα...
- Ολυμπιακοί Αγώνες και Αειφορία
- «Thanksgiving»
- Η Α΄ Δημοτικού στο «ΝΟΥΣ»
- Όμιλος Τένις Α΄ Δημοτικού - Μαθαίνουμε παίζοντας
- Αναπτυξιακοί αγώνες Στίβου 2022 - Club track & fie...
- Εορτασμός Πολυτεχνείου
- “Horizon Cup 2022” – Ανοίγοντας τους ορίζοντες στο...
- Ολυμπιακοί Αγώνες και Αειφορία
- Πρώτη δράση μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτ...
- Εργαστήρι Δεξιοτήτων // Περιβαλλοντικό Πάρκο Θέρμης
- What’s the weather like today?
- «ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΩΡΑ ΜΩΡΑ»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ // 2η Σχολή Γονέων
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρηνης - Εικαστική Δράση Δ' τάξης
- Oui à la paix non à la guerre
- Προετοιμασία για τη γιορτή
- Συνάντηση RoboHeroes με κ. Σοφιανό
- Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης
- Διαδικτυακές συναντήσεις με τη Σύρο
- Γνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών
- Spooky Halloween STEM Time!
- Η Γ’ τάξη βλέπει τον Ηρακλή αλλιώς!
- Εκλογές μαθητικών συμβουλίων
- Η Ε΄ τάξη στο NOESIS
- Η Α΄ Δημοτικού στο Τελλόγλειο
- «Κώδικας»… παντού!
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Αναδιαμόρφωση της σχολικής αυλής – Όμιλος Αρχιτεκτονικής

Στο πλαίσιο του Ομίλου της Αρχιτεκτονικής υλοποιήσαμε μία αληθινή εργασία πεδίου που θα ωφελήσει τους μαθητές του σχολείου μας. Η ομάδα γνώρισε κάθε στάδιο του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, ξεκινώντας από την αποτύπωση του οικοπέδου. Μετρήσαμε λοιπόν και καταγράψαμε τη σχολική αυλή της Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού, η οποία γειτνιάζει με το κτήριο του Γυμνασίου. Σκίτσα και κατόψεις δημιουργήθηκαν για τον σκοπό αυτό.
Επόμενο βήμα αποτέλεσε ο σχεδιασμός του στρατηγικού σχεδίου για την αναδιαμόρφωση της αυλής. Συζητήσαμε λοιπόν τα σημεία που πρέπει να αλλάξουν σύμφωνα με το ίδιο το βίωμα τον παιδιών (συμμετοχικός σχεδιασμός). Μετά ακολούθησε καταιγισμός ιδεών και κάθε παιδί επέλεξε τη δική του πρόταση, την οποία συνόδευσε με ένα στρατηγικό σχέδιο και μια μακέτα αποτύπωσης της ιδέας.
Στόχος της δράσης είναι φυσικά η εξοικείωση με την πραγματική δουλειά ενός αρχιτέκτονα: προβλήματα που φέρει το οικόπεδο, συνεννόηση με τον πελάτη, υλικά για την κατασκευή, σχέδιο που κατανοεί τις ανάγκες, αλλά και εξάπτει τη φαντασία. Το καλύτερο όμως είναι πως τα παιδιά απαλλαγμένα από το άγχος που ένας ενήλικας κουβαλά, σκέφτηκαν “εκτός του κουτιού” και τα αποτελέσματά τους θα ήταν ζηλευτά από πολλές πραγματικές αντίστοιχες εργασίες.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (588)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (92)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (535)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (297)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (50)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (128)
- Εκδηλώσεις (261)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (100)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (310)
- Νέα - Α' τάξη (544)
- Νέα - Β' τάξη (460)
- Νέα - Γ' τάξη (465)
- Νέα - Γαλλικά (297)
- Νέα - Δ' τάξη (448)
- Νέα - Ε' τάξη (665)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (108)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (80)
- Νέα - Στ' τάξη (724)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (19)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007