Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2025
(91)
-
▼
Φεβρουαρίου
(43)
- Αποκριάτικες και Καθαροδευτεριάτικες δημιουργίες σ...
- «Kids Save Lives – Τα παιδιά σώζουν ζωές»
- «Τα πεινασμένα παπάκια»
- Διαγωνισμός Μαθηματικών «Καγκουρό» 2025
- Η Πεντάμορφη και το Τέρας
- Safer Internet Day 2025 – Δράσεις στο Δημοτικό «ΔΕ...
- Επίσκεψη Β΄ τάξης στην Πυροσβεστική
- «Vacances d’hiver 2025» - Τελετή Λήξης
- Τήξη και Πήξη στο Εργαστήρι
- 100 days of school… 100 days smarter!
- Special Olympics Hellas - Παίζουμε Μαζί, Μαθαίνουμ...
- Το Scrable της Ορθογραφίας!
- «Οι Οργανούληδες πάνε στο σχολείο»
- Επιμόρφωση στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης για...
- Η ενημέρωση του Πολίτη
- Το Jenga της Ορθογραφίας
- Η Γ΄ τάξη δημιουργεί την ασπίδα του Αχιλλέα
- Το δέντρο της ευγένειας
- Η Α’ τάξη παίζει παιχνίδια επικοινωνίας
- Τα επιχειρήματα στις διαφημίσεις
- 10o Art Bazaar Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Δημιουργική γραφή με αφορμή μια βόλτα στο δάσος
- Η Α’ τάξη συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twin...
- Chocolate for Children 2025 - «Όταν τα παιδιά μαθα...
- Love is in the air
- 3η Σχολή Γονέων στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»: «Η επίδραση...
- Εκλογές Ομίλου Ρητορικής
- Συμβόλαιο ελευθερίας και ευγένειας
- 10η επέτειος Παγκόσμιας Ημέρας Γυναικών και Κοριτσ...
- STEM- A΄Δημοτικού
- Δράση ΟΠΕ: «Μπαίνω» στη θέση του άλλου
- «Εκστρατεία υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος»
- Πανελλήνια ημέρα Φιλάθλου
- Bienvenue, 2025 !
- Θεατρική παράσταση «Ταξίδι στη Χώρα του Οζ»
- «Μαθαίνοντας να θέτουμε όρια»
- Εξερευνώντας τα συναισθήματά μας με το Mood Meter
- Σεβασμός: Ο χρυσός κανόνας
- Ένας Παραολυμπιονίκης στο σχολείο μας - 1η Πανελλή...
- Γίνομαι Σέρλοκ στην αυλή μου!
- Art Bazaar: Στην τελική ευθεία!
- Η Α΄ τάξη στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα
- C’est l’heure des crêpes
- ► Ιανουαρίου (22)
-
▼
Φεβρουαρίου
(43)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Το Jenga της Ορθογραφίας

Μπορεί η ορθογραφία να γίνει παιχνίδι; Φυσικά και μπορεί! Οι μαθητές του ομίλου "Παίζω και Ορθογραφώ" εξασκήθηκαν στους κανόνες καταληκτικής ορθογραφίας των επιθέτων μέσα από μια ευφάνταστη δραστηριότητα, χρησιμοποιώντας το γνωστό παιχνίδι Jenga. Ο ξύλινος πύργος στήθηκε, και κάθε τουβλάκι αντιστοιχούσε σε μια λέξη. Οι μαθητές, με προσοχή και στρατηγική, τραβούσαν ένα τουβλάκι κάθε φορά, προσπαθώντας να διατηρήσουν την ισορροπία του πύργου. Στη συνέχεια, συμπλήρωναν το γράμμα που έλειπε από το επίθετο και ανέφεραν τον ορθογραφικό κανόνα που καθορίζει τη σωστή γραφή του. Ολοκληρώνοντας τη διαδικασία, κατέγραφαν το αντίθετο του επιθέτου, εμπλουτίζοντας έτσι το λεξιλόγιό τους. Μέσα από αυτή τη δημιουργική προσέγγιση, τα παιδιά διασκέδασαν, επανέλαβαν σημαντικούς γλωσσικούς κανόνες και απέδειξαν πως η μάθηση μπορεί να είναι απολαυστική όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι.



.jpg)

Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (582)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (307)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (455)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (720)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (18)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007