Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(85)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
▼
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
-
▼
Ιανουαρίου
(36)
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τους Τρεις Ιεράρχες
- «Φόβισε τους φόβους σου με τα όνειρά σου»
- «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες»
- «Κουβάδες εν δράσει»
- Επαγγέλματα
- Μαθαίνω Μουσική παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια
- ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - 10ος Διαγωνισμός Δημι...
- Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
- Penpals in Poland
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ - «Η Παναγία των Παρισίων»
- Επιμόρφωση στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
- “Although learning a musical instrument is benefic...
- eTwinning goes Live
- Σώστε το φαγητό!
- «Οργανούληδες»
- Forest Explorers “Welcome back!”
- “Gruffalo”
- «Το σκέφτομαι ή το λέω;»
- What’s the weather like?
- Let the games begin… Round 1
- Εσωτερικό Τουρνουά Τένις
- Όμιλος Yoga
- Όμιλος Μοντέρνου χορού - «Χριστουγεννιάτικα στολίδια»
- Englishmania... the new game in town!
- How are you feeling?
- Εκπαιδευτική ρομποτική
- Καλές σκέψεις ή «κουτσομπολιό»;
- Χριστουγεννιάτικη γιορτή Β’ Δημοτικού
- “Food Rescue”
- Γιορτή Ωδείου Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης
- Κάλαντα από τους Σπουδαστές του Ωδείου του Κολεγίο...
- «Εργαστήρι Σοκολάτας» - «ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ»
- e-χριστουγεννιάτικα στολίδια
- Χριστουγεννιάτικες δράσεις Α΄ δημοτικού
- Οι Explorers στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
- Ολυμπιακό Μουσείο
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
“Food Rescue”

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές της Δ΄τάξης συμμετείχαν στο πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Food Rescue”. Ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για την ενεργοποίηση κι ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τη σπατάλη των τροφίμων και τη σύνδεση του θέματος με την κλιματική αλλαγή, αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα και η συνεργασιμότητα.
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν ευρωπαϊκές καμπάνιες ενημέρωσης και video για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και άντλησαν έμπνευση, ώστε να προτείνουν λύσεις στο πρόβλημα και να τις παρουσιάσουν στην τάξη. Σημαντικό ήταν κι ότι συνδύασαν τη μείωση της σπατάλης με την αύξηση της διατροφικής στήριξης ευπαθών ομάδων του πληθυσμού μέσω της εθελοντικής προσφοράς. Με αυτό τον τρόπο συνδύασαν τη διάσωση τροφίμων με την προσφορά τους. Επίσης, παράλληλα με την περιβαλλοντική διάσταση του προβλήματος, δόθηκε έμφαση και στον θετικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει η αλλαγή συμπεριφοράς σε ατομικό επίπεδο.
Ελπίδα όλων μας, η γνώση που αποκτήσαμε για την καλύτερη διαχείριση τροφίμων να μας οδηγήσει σε αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών για τη διάσωση του πλανήτη μας, γιατί η σπατάλη των τροφίμων “τραυματίζει” τον πλανήτη μας.




Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (581)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (257)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (305)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (453)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (718)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (16)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007