Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(91)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2020
(193)
-
▼
Δεκεμβρίου
(26)
- Καλά Χριστούγεννα - Joyeux Noël - Merry Christmas
- «Χριστουγεννιάτικη» Δημιουργική Γραφή!
- Διαδικτυακή συνάντηση με τον παραολυμπιονίκη Αντών...
- Η φαντασία των παιδιών δεν μπορεί να «μπει» σε καρ...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στο Μουσείο «Μπενάκη»
- Διαδικτυακό Θεατρικό παιχνίδι στις Φυσικές Επιστήμες!
- Storyboarding στο μάθημα Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού
- Μαζί και από κοινού φοράμε τα φτερά της Αγάπης!
- «Ταξιδεύοντας» με τους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού
- Τηλε-project Ιστορίας
- Αφίσες με θέμα την ανακύκλωση
- Διαδραστικός χάρτης με χριστουγεννιάτικα κάλαντα τ...
- Οδική ασφάλεια και... όχι μόνο!
- Christmas is coming.....Start counting!!
- eTwinning on line!
- Χριστούγεννα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ» δεν γίνονται χωρίς cook...
- «Ένα ψηφιακό ταξίδι στον χρόνο»
- Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Έχεις φωνή. Είμασ...
- Όλα τα παιδιά έχουμε ίσα δικαιώματα και ίδιες ανάγκες
- Ο Διαγωνισμός Ορθογραφίας ταξίδεψε στις Βρυξέλλες!
- Πανελλήνιος Διαγωνισμός Μαθηματικών «Πυθαγόρας» 2021
- Τηλε- επιμόρφωση E- Twinning!
- « Tu as quel avatar ? »
- "Γυμναστική με κάθε τρόπο!"
- « Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης και το etwinning κοντά σ...
- Συγχρονισμένη Συνεργατική Μάθηση στην Εποχή της Τη...
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
▼
Δεκεμβρίου
(26)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Storyboarding στο μάθημα Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού

Οι δάσκαλοι της Γ΄ τάξης, θέλοντας να βρουν νέους τρόπους με τους οποίους το μάθημα της Ιστορίας εξ αποστάσεως μπορεί να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό στους μαθητές, αποφάσισαν να τους επιμορφώσουν, ώστε να πραγματοποιήσουν δικές τους ιστορίες βασισμένες σε μύθους που έχουν διδαχθεί. Το Storyboarding ή αλλιώς εικονογραφημένο σενάριο, αποτελεί ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στην εκπαίδευση. Πρόκειται για μία κωδικοποιημένη τεχνική περιγραφή των βασικών χαρακτηριστικών ενός οπτικοακουστικού έργου με τη χρήση εικόνων και σχολίων, προκειμένου να δείξει την κατάκτηση της υπάρχουσας γνώσης και τη δυνατότητα αποτύπωσής της σε ένα σύντομο έργο με διαλογική μορφή.
Έτσι, αφιερώνοντας 2 διδακτικές ώρες στην επεξήγηση βήμα προς βήμα των δυνατοτήτων της εφαρμογής και με τη χρήση εντύπου με τα βασικά στοιχεία χρήσης, δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να δημιουργήσουν κόμικς και να επινοήσουν σενάρια, τα οποία θα παρουσίαζαν. Η ενότητα που εξετάστηκε ήταν η Αργοναυτική εκστρατεία. Τα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό και φαντασία, αξιοποίησαν τις γνώσεις τους και, ταυτόχρονα, διασκέδασαν μέσα από την εφαρμογή αυτή, με εξαιρετικά αποτελέσματα!




Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (582)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (307)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (455)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (720)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (18)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007