Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(232)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(352)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2020
(193)
-
▼
Δεκεμβρίου
(26)
- Καλά Χριστούγεννα - Joyeux Noël - Merry Christmas
- «Χριστουγεννιάτικη» Δημιουργική Γραφή!
- Διαδικτυακή συνάντηση με τον παραολυμπιονίκη Αντών...
- Η φαντασία των παιδιών δεν μπορεί να «μπει» σε καρ...
- Διαδικτυακή ξενάγηση στο Μουσείο «Μπενάκη»
- Διαδικτυακό Θεατρικό παιχνίδι στις Φυσικές Επιστήμες!
- Storyboarding στο μάθημα Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού
- Μαζί και από κοινού φοράμε τα φτερά της Αγάπης!
- «Ταξιδεύοντας» με τους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού
- Τηλε-project Ιστορίας
- Αφίσες με θέμα την ανακύκλωση
- Διαδραστικός χάρτης με χριστουγεννιάτικα κάλαντα τ...
- Οδική ασφάλεια και... όχι μόνο!
- Christmas is coming.....Start counting!!
- eTwinning on line!
- Χριστούγεννα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ» δεν γίνονται χωρίς cook...
- «Ένα ψηφιακό ταξίδι στον χρόνο»
- Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Έχεις φωνή. Είμασ...
- Όλα τα παιδιά έχουμε ίσα δικαιώματα και ίδιες ανάγκες
- Ο Διαγωνισμός Ορθογραφίας ταξίδεψε στις Βρυξέλλες!
- Πανελλήνιος Διαγωνισμός Μαθηματικών «Πυθαγόρας» 2021
- Τηλε- επιμόρφωση E- Twinning!
- « Tu as quel avatar ? »
- "Γυμναστική με κάθε τρόπο!"
- « Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης και το etwinning κοντά σ...
- Συγχρονισμένη Συνεργατική Μάθηση στην Εποχή της Τη...
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
▼
Δεκεμβρίου
(26)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Όλα τα παιδιά έχουμε ίσα δικαιώματα και ίδιες ανάγκες
Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα για τα Δικαιώματα των Παιδιών οι μαθητές της Β’ Δημοτικού έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα παιδιά με ειδικές δεξιότητες. Συζητήσαμε για τα παιδιά με μειωμένη όραση, με μειωμένη ακοή και μειωμένη κινητικότητα. Φανταστήκαμε τι οδηγίες θα δίναμε σε έναν νέο συμμαθητή με πρόβλημα όρασης κατά την μετακίνησή του μέσα στο σχολείο. Οι μαθητές/τριες έγραψαν συγκινητικές φράσεις όπως: «θα είμαι δίπλα σου… θα σου κρατώ το χέρι... μην φοβηθείς, αν ακούσεις φωνές… θα βγούμε και θα παίξουμε μαζί…», αλλά και του έδωσαν πρακτικές οδηγίες με ενσυναίσθηση. Επειδή, όμως, τα παιδιά διψούν για γνώσεις, προέκυψαν απορίες όπως: «Βλέπουν όνειρα όσα παιδιά δε βλέπουν;... Πώς ζωγραφίζουν;... Πώς παίζουν;... Πώς πάνε στο σχολείο;... Τι επαγγέλματα κάνουν όταν μεγαλώσουν;... Πώς θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε;….», κάναμε μια διαδικτυακή συνέντευξη με την ειδική εκπαιδεύτρια ατόμων με προβλήματα όρασης κ. Λίνα Καλλέ, η οποία εκπαιδεύει παιδιά και μεγάλους να ζουν ανεξάρτητα, όπως όλοι μας. «Τα παιδιά που δεν έχουν όραση δεν είναι ήρωες, είναι παιδιά σαν εσάς, έχουν τις ίδιες ανάγκες, παίζουν και χαίρονται με τα ίδια πράγματα. Εμείς πρέπει να τα σεβαστούμε όπως σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους» μας είπε η κ. Καλλέ. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία, έστω και μέσα από το διαδίκτυο.
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (527)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (285)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (40)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (117)
- Εκδηλώσεις (244)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (21)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (83)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (48)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (285)
- Νέα - Α' τάξη (489)
- Νέα - Β' τάξη (419)
- Νέα - Γ' τάξη (421)
- Νέα - Γαλλικά (277)
- Νέα - Δ' τάξη (410)
- Νέα - Ε' τάξη (613)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (93)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (76)
- Νέα - Στ' τάξη (676)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (95)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (15)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (545)
- e-Twinning (84)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων
- Τελετή βράβευσης