UNESCO Associated Schools

eTWINNING SCHOOL

Εγγραφές 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

Υποτροφίες 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

20. Ρητορική και αντιλογία
21. Μελέτη
22. Εκπαιδευτική Ρομποτική
23. “Lego - More to Maths”
24. Lego Δημιουργικής Γραφής
25. Δημιουργική Ρομποτική 
26. Αρχιτεκτονική 
27. Multimedia journalist
28. Γαλλόφωνo τμήμα δημιουργικής απασχόλησης – Dis moi tout
29. Αγγλόφωνo τμήμα δημιουργικής απασχόλησης - Kids in action
30. Προμελέτη 
31. Μελέτη Γαλλικών
32. Μελέτη Αγγλικών
33. Παίζω και Ορθογραφώ
34. Παίζω με τα βιβλία

20. Ρητορική και αντιλογία

Από τη σχολική χρονιά 2012-2013, λειτουργεί στο σχολείο μας ο  Όμιλος Ρητορικής και Αντιλογίας για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, τον οποίο αναλαμβάνει εκπαιδευτικός του Κολεγίου μας.
Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ευκαιρία να κατανοήσουν βασικές έννοιες της τέχνης του λόγου, να μάθουν τεχνικές πειθούς και να νιώσουν τη δύναμη που έχει ο λόγος τους.  Μελετούν κείμενα επιχειρηματολογίας, δουλεύουν πάνω στα σημεία στίξης και στην οργάνωση των κειμένων τους και παίρνουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο παρουσίασης κειμένων και ομαδικής δουλειάς.


21. Μελέτη, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού στη Β΄ Ζώνη (15.00' – 16.30').

Το Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ» προσφέρει στους μαθητές και στις μαθήτριές του εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Μετά το τέλος του επίσημου προγράμματος της σχολικής εκπαίδευσης και ενός εικοσάλεπτου διαλείμματος για ξεκούραση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα Τμήματα Μελέτης. Στο διάλειμμα αυτό, το κυλικείο του σχολείου ετοιμάζει ειδικό υγιεινό μενού για τη σίτιση των μαθητών.

Στα Τμήματα Μελέτης, κύριος στόχος είναι να επιλύονται οι απορίες των μαθητών και των μαθητριών, να κατακτάται εις βάθος η διδακτέα ύλη και να ολοκληρώνονται οι κατ’ οίκον εργασίες. Για την επίτευξή του, διαμορφώνονται ολιγομελή τμήματα, ώστε οι αρμόδιοι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα εξατομικευμένης ενασχόλησης.

Τα τμήματα αυτά λειτουργούν καθημερινά και σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, στις αίθουσες διδασκαλίας του Δημοτικού, από τις 15.00΄ έως τις 16.30΄ (δύο διδακτικές ώρες). Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να τα παρακολουθούν καθημερινά ή τις ημέρες και ώρες που επιθυμούν. Στις 16.30΄, στο τέλος της 2ης διδακτικής ώρας της Μελέτης, υπάρχει η δυνατότητα αποχώρησης των μαθητών με σχολικά λεωφορεία.

Η ζώνη μελέτης στο Σχολείο μας εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση.



22. Εκπαιδευτική Ρομποτική 

Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και έτσι μετατρέπει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα – είναι γνωστό άλλωστε πως η μάθηση επιτυγχάνεται ευκολότερα, ταχύτερα και ουσιαστικότερα, όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι. Οι μαθητές μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, να επιλύουν προβλήματα και να υλοποιούν projects. Η ενασχόληση με τη Ρομποτική ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική. Ως εργαλεία χρησιμοποιούνται στις Α΄ ,Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις του Δημοτικού τα πακέτα “BricQ Motion”, και “WE DO 2”της γνωστής δανέζικης εταιρείας συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO. Στις μεγαλύτερες τάξεις χρησιμοποιούνται τα πακέτα "SPIKE Prime".

Ο όμιλος Ρομποτικής του σχολείου μας αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση εκπαίδευσης, βασισμένη στην τεχνολογία ρομποτικής και οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO αποκτούν την ικανότητα:
  • Να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρομπότ (Τεχνολογία).
  • Να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μια μηχανή, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (ρόδες, άξονες, κινητήρες) (Τεχνολογία).
  • Να χρησιμοποιούν κατάλληλο λογισμικό και προγραμματιστικές δομές, για να κινήσουν και να ελέγξουν την κατασκευή τους με κινητήρες και αισθητήρες (χρήση εικονοεντολών, εντολών ελέγχου, επανάληψης) (Πληροφορική).
  • Να γνωρίζουν και να αξιολογούν την προσφορά της επιστήμης και της τεχνολογίας στην ευημερία του σύγχρονου ανθρώπου.
  • Να εργάζονται σε ομάδες, να υλοποιούν projects και να εναλλάσσουν ρόλους.
Η ανταπόκριση των μαθητών μας στον όμιλο της Ρομποτικής είναι μεγάλη  και, για τον λόγο αυτό, λειτουργούν ολιγομελή τμήματα για όλες τις τάξεις, τόσο στην Α΄ όσο και στη Β΄ Ζώνη Δραστηριοτήτων. 

Τα μαθήματα γίνονται στο εργαστήριο Ρομποτικής του Κολεγίου από ειδικευμένο καθηγητή (Μηχανικός Αυτοματισμών). Οι μαθητές σχηματίζουν ομάδες και συμμετέχουν στους διαγωνισμούς Ρομποτικής της FLL και της WRO, που διοργανώνονται κάθε χρόνο στην πόλη μας, καθώς και σε άλλες εκδηλώσεις, εντός και εκτός του σχολείου.


23. «Lego – More to Maths»

Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα επιτάσσει νέους τρόπους προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων.  Οι μαθητές, στον Όμιλο «More to Maths», χρησιμοποιώντας τα γνωστά LEGO τουβλάκια και αντιλαμβανόμενοι τα πραγματικά δεδομένα, λαμβάνουν αρκετή κινητοποίηση και υποστήριξη, ώστε να σκεφτούν, να γράψουν και να μιλήσουν ελεύθερα για τα μαθηματικά.

To πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO Education MoreToMath έχει ως στόχο:
  • Να ενισχύσει την κατανόηση των μαθητών στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων.
  • Να ενισχύσει τις μαθηματικές ικανότητες των μαθητών, μέσα από πρακτικές δραστηριότητες σε όλους τους τομείς της αριθμητικής.
  • Να βελτιώσει τη μαθηματική σκέψη των μαθητών στην επίλυση προβλημάτων, μέσα από συλλογική εργασία, καθώς και μεμονωμένα.
  • Να ενσωματώσει τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων μέσω του Math Builder.

24. Lego Δημιουργικής Γραφής

Πώς μπορεί η συγγραφή μια μικρής ή μεγάλης ιστορίας να γίνει παιχνίδι; Με τα κατάλληλα εργαλεία μάθησης. Τα τουβλάκια LEGO μπορούν να εμπνεύσουν και να ωθήσουν τους μικρούς μαθητές μας, ώστε να φανταστούν, αλλά και να «στήσουν» μια ιστορία. Χρησιμοποιώντας τα, μέσα από μια πρακτική δραστηριότητα προκύπτει αβίαστα η δημιουργική ανταλλαγή ιδεών με τα μέλη της ομάδας. Έτσι, οι μαθητές φαντάζονται την ιστορία, τη δημιουργούν και, τέλος, την καταγράφουν. Οδηγός και εμπνευστής για αυτή την αβίαστη διαδικασία, οι φιγούρες LEGO, με τις οποίες τα παιδιά λατρεύουν να ασχολούνται.


25. Δημιουργική Ρομποτική

Η Δημιουργική Ρομποτική είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ειδικά μελετημένο για τους μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Στόχος του προγράμματος είναι να ανοίξει τον ορίζοντα των μικρών παιδιών δημιουργικά, σε πολλαπλά επίπεδα. Περιλαμβάνει μια συλλογή δράσεων, εμπειριών μάθησης, εκπαίδευσης, αξιοποίησης ικανοτήτων και δεξιοτήτων, απασχόλησης και δημιουργίας. Συνδυάζει την εισαγωγή στη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη δημιουργική κατασκευή και τη μάθηση, μέσα από την πληροφορία και την εξάσκηση της ελεύθερης φαντασίας των παιδιών. Συνοπτικά, η Δημιουργική Ρομποτική, μέσω της ανακύκλωσης Up-cycling, της Τέχνης, της Τεχνολογίας και του Πολιτισμού, δημιουργεί μια νέα βάση στη μεταλαμπάδευση γνώσεων και χρήσιμων πληροφοριών.


26. Αρχιτεκτονική

Η παιδική αρχιτεκτονική είναι μια πρακτική πoυ υπάρχει στο εκπαιδευτικό σύστημα χωρών όπως η Φινλανδία και η Ισπανία για πάνω από μια δεκαετία. Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που εμπνέει τα παιδιά, καθώς αναπτύσσει πολύπλευρα τον χαρακτήρα και τις δεξιότητες ενός ανθρώπου. Η αρχιτεκτονική είναι ενταγμένη στη ζωή, αποτελεί το ίδιο μας το περιβάλλον είτε μιλάμε για την πόλη στην οποία ζούμε είτε ακόμα και για την καρέκλα στην οποία καθόμαστε. Συμμετέχοντας σε ένα project αρχιτεκτονικού παιχνιδιού το παιδί μαθαίνει:
  • να δημιουργεί τις δικές του δομές και συνθέσεις ενεργοποιώντας την πολύπλευρη και συνθετική του σκέψη,
  • να διαχειρίζεται τον χώρο γύρω του και, επομένως, να τον ερμηνεύει και να τον μεταμορφώνει,
  • να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του σε μαθηματικά, κατασκευές, επίλυση προβλημάτων,
  • να ενσωματώνει και την αισθητική πλευρά  σε ένα σχέδιο,  πάντα σε συνεργασία με τη φαντασία και το ένστικτό του,
  • να λειτουργεί συνεργατικά, συμμετέχοντας και στη δημιουργική σκέψη του συνόλου,
  • να τοποθετεί τον εαυτό του και το σώμα του στο φυσικό και κοινωνικό του περιβάλλον,
  • να αποκτά τη δική του ματιά και να κατανοήσει πως η  αρχιτεκτονική, αντί να σε βγάζει από την πραγματικότητα, σου φωνάζει: «Τι όμορφη που είναι η ζωή!»

Α΄ – Β΄ τάξεις  Δημοτικού: 
Οι μαθητές  των πρώτων τάξεων του Δημοτικού,  με την καθοδήγηση της καθηγήτριας, διαμορφώνουν τα υλικά που τους δίνονται σε αρχιτεκτονικές και εικαστικές μακέτες, με βασικό γνώμονα το κατασκευαστικό παιχνίδι. Σχεδιάζουν για έννοιες όπως η γειτονιά, το σπίτι, η καρέκλα. Συμμετέχουν σε κινητικές ασκήσεις, κατανοώντας καλύτερα  τη δυναμική των σχημάτων και της ομάδας. Επιχειρούν να μετατρέψουν ένα χαρτόκουτο σε αεροπλάνο, να χτίσουν μια γέφυρα από μακαρόνια, να στήσουν τη δική τους πρωτότυπη σκηνή και πολλά άλλα.

Γ΄- Δ΄ τάξεις  Δημοτικού: 
Οι μαθητές του δεύτερου κύκλου σπουδών του Δημοτικού συνεχίζουν το παιχνίδι, μαθαίνοντας περισσότερα για την πρακτική ενός αρχιτέκτονα. Γνωρίζουν τα διαφορετικά περιβάλλοντα και εντάσσουν  τις μακέτες τους σε αυτά. Συμμετέχουν σε ομαδικά project και πειραματίζονται με τα υλικά τους. Εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους στο σχέδιο και την προοπτική και δημιουργούν τις πρώτες τους κατόψεις και τομές. Καλούνται να δημιουργήσουν μοντέλα, όπως ένα μουσείο για συναισθήματα, τον πιο ζαχαρένιο ουρανοξύστη, μια ‘’αόρατη’’ πόλη,  κ.ά.


27. Όμιλος “Multimedia Journalist” των «ανήσυχων πνευμάτων»

Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή και θα εκπαιδευτούν, τόσο στη συγγραφή κειμένων όσο και στον χειρισμό και την εξοικείωση των μέσων παρουσίασής  τους, όπως:
  • Green screen –Ψηφιακές ιστορίες: η μαγεία της εικονικής πραγματικότητας.
  • Φωτογραφία  - Φωτογραφική μηχανή: Ιστορία, Επεξεργασία, Πνευματικά δικαιώματα, Διάσημοι φωτογράφοι.
  • Ραδιόφωνο και ραδιοφωνικές εκπομπές.
  • Ρεπορτάζ  και συνέντευξη.
  • Ντοκιμαντέρ.
Τα θέματα που θα διαπραγματεύονται αφορούν:
  • Τη σύγχρονη πραγματικότητα, 
  • νευροεπιστήμες και τεχνολογία,
  • τον αθλητισμό, 
  • ιστορικά θέματα,
  • το περιβάλλον και την Άγρια Ζωή, 
  • την Αστρονομία και το Διάστημα,
  • την υγεία και τη διατροφή, καθώς και
  • άλλα θέματα  που απασχολούν τους συμμετέχοντες.

28. “L’atelier d’éveil au français” Το εργαστήρι της αφύπνισης στα Γαλλικά, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού.
 
Tο σχολείο μας διοργανώνει, για όλους τους μαθητές του, ειδικά εργαστήρια αφύπνισης στα Γαλλικά, με γαλλόφωνο εμψυχωτή. “Dis-moi tout”, για τους μαθητές των Α΄ και Β’ τάξεων και “Mot a mot”, για τους μαθητές των Γ΄ και Δ’ τάξεων. Πρόκειται για μαθήματα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου στη γαλλική γλώσσα. Τα μαθήματα, διάρκειας δύο ωρών, θα γίνονται μια φορά την εβδομάδα, στο πλαίσιο της απογευματινής ζώνης δραστηριοτήτων. Τα τμήματα θα είναι ολιγομελή.

Στόχος αυτών μαθημάτων είναι:
  • Να δώσουν στους μαθητές την ευκαιρία να βελτιώσουν και να εξασκήσουν τον προφορικό τους λόγο στα Γαλλικά.
  • Να βελτιώσουν την προφορά τους στη γαλλική γλώσσα.
  • Να έρθουν σε επαφή με τον γαλλικό πολιτισμό.

Τα μαθήματα θα περιλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής λόγου, με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και εξατομικευμένες δραστηριότητες, ανάλογες με το επίπεδο του κάθε μαθητή. Οι μαθητές που θα τα παρακολουθήσουν δεν θα έχουν επιπλέον καθήκοντα για το σπίτι, δεν θα χρειαστούν κάποιο επιπλέον βιβλίο και, σε καμία περίπτωση, δεν θα προχωρούν στην ύλη, σε σχέση με τα πρωινά τμήματα.



29. Όμιλος Αγγλικών: Kids in action

Μπορεί το μάθημα να φαίνεται «παιχνίδι» αλλά, μέσα από ένα πλήρες αθλητικό πρόγραμμα, κατάλληλο για παιδιά του Δημοτικού, τα παιδιά μαθαίνουν και αφομοιώνουν, με παιγνιώδη τρόπο, την αγγλική γλώσσα.

Kids in action (για παιδιά Α’-Β΄ και Γ΄- Δ΄ Δημοτικού)

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ: Η ιδανική ηλικία, για να αρχίσουν τα παιδιά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, είναι η ηλικία των έξι ετών, όχι όμως μαθαίνοντας κανόνες γραμματικής, αλλά παίζοντας και ακολουθώντας οδηγίες από έναν αυτόχθονα ομιλητή (native speaker). Με αυτόν τον τρόπο, τα Αγγλικά γίνονται μέσο επικοινωνίας και, κυρίως, διασκέδασης.

Βασικός στόχος του ομίλου είναι τα παιδιά να εξοικειωθούν και να αγαπήσουν τον αθλητισμό. Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στη βελτίωση της  ποιότητας της  κίνησης καθώς και δεξιοτήτων που σχετίζονται με την κατεύθυνση (direction),την απόσταση (distance) και τον χώρο (space). 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Όλες οι δράσεις στηρίζονται πάνω στη διδακτέα ύλη του σχολικού προγράμματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να  λειτουργούν ομαδικά και ατομικά και με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσουν, τόσο το ομαδικό πνεύμα όσο και τις ατομικές τους δεξιότητες, αφομοιώνουν τη γλώσσα και την κουλτούρα που τη συνοδεύει, ενώ, παράλληλα, καλύπτονται όλοι οι μαθησιακοί στόχοι.

Ενδεικτικά παραθέτουμε δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς:
  • Μπάλες / Ρακέτες/Στεφάνια/Κορδέλες.
  • Noodles.
  • Obstacle course.
  • Αθλήματα ανάλογα με την εποχή (soccer, basketball, hockey, tennis, κ.ά.).
  • Θεματικά παιχνίδια.
  • Fitness test /progress.

30. Προμελέτη

Στον όμιλο της προμελέτης, οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα ανά τάξη και προετοιμάζουν τις εργασίες που τους ανέθεσαν οι δάσκαλοί τους.  Υπεύθυνοι της προμελέτης είναι δάσκαλοι του σχολείου μας, που βοηθούν τα παιδιά και συνδράμουν σε κάθε απορία ή δυσκολία που αντιμετωπίζουν στα μαθήματά τους.

31. Μελέτη Γαλλικών

Ο όμιλος "Μελέτη Γαλλικών" έχει ως στόχο να καθοδηγήσει τους μαθητές της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στη μελέτη και εμπέδωση του μαθήματος των Γαλλικών. Παρουσιάζονται τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές, ώστε να έχουν ένα μεθοδικό διάβασμα στο σπίτι, ενώ, συγχρόνως, επαναλαμβάνεται η θεωρία και η ύλη της κάθε τάξης, ώστε τα παιδιά να κατανοούν καλύτερα το μάθημα που έχουν ήδη διδαχτεί.   Τέλος, υπάρχει βοήθεια στα καθήκοντα που έχουν να προετοιμάσουν οι  μαθητές για την εβδομάδα.


32. Μελέτη Αγγλικών

Ο όμιλος "Μελέτη Αγγλικών" έχει ως στόχο να καθοδηγήσει τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στη μελέτη και εμπέδωση του μαθήματος των Αγγλικών. Παρουσιάζονται τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές, ώστε να έχουν ένα μεθοδικό διάβασμα στο σπίτι, ενώ, συγχρόνως, επαναλαμβάνεται η θεωρία και η ύλη της κάθε τάξης, ώστε τα παιδιά να κατανοούν καλύτερα το μάθημα που έχουν ήδη διδαχθεί.   Τέλος, υπάρχει βοήθεια στα καθήκοντα που έχουν να προετοιμάσουν οι  μαθητές για την εβδομάδα.


33. Παίζω και Ορθογραφώ

«Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική...», υμνεί ο Οδυσσέας Ελύτης. 

Στον όμιλο Ορθογραφίας – Καλλιγραφίας τα παιδιά θα ανακαλύψουν με παιγνιώδη τρόπο τον απύθμενο πλούτο της ελληνικής γλώσσας και τη μαθηματική δομή των λέξεων. Θα εξερευνήσουν την ιστορική ορθογραφία της γλώσσας μας και θα ενισχύσουν γνωστικά τις ετυμολογικές συνδέσεις μεταξύ συγγενών λέξεων. Επιπρόσθετα, θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη γραμματική ορθογραφία και θα εξασκηθούν στο να παρουσιάζουν το γραπτό τους με όμορφα, καλλιγραφικά γράμματα.


34. Παίζω με τα βιβλία

Στην εποχή των «ψηφιακών» μαθητών πολλές φορές εμείς, ως εκπαιδευτικοί, ως «αναλογικοί» δάσκαλοι, υποστηρίζουμε ότι οι μαθητές δεν διαβάζουν. Τι σημαίνει, όμως, ότι ο μαθητής δεν διαβάζει; Δεν διαβάζει την κλασική λογοτεχνία, τη λογοτεχνία που εμείς θεωρούμε ότι είναι σωστή; Και ποια είναι τελικά η «σωστή» λογοτεχνία;  Με ποια κριτήρια μπορούμε να θεωρήσουμε ότι για παράδειγμα τα comics δεν υπάγονται στη λογοτεχνία;  Ή δεν είναι αριστούργημα λογοτεχνικό ένα πολυτροπικό βιβλίο με υπέροχη και ιδιαίτερης σημασιοδοτικής αξίας εικονογράφηση;  Γιατί εγώ, ως ενήλικος αναγνώστης, να πρέπει να επιβάλλω στο παιδί να διαβάσει, να εκφραστεί, να αισθανθεί, να γράψει όπως ο ενήλικας;

Επομένως, προτείνουμε μια παιδική Λέσχη Ανάγνωσης που θα έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια αναγνωστική κοινότητα παιδιών, όπου τα παιδιά θα είναι οι οδηγοί. Οι μαθητές θα επιλέγουν το θέμα, το είδος και όλοι μαζί θα συμβάλλουμε στο στήσιμο ενός ταξιδιού γύρω από μια ομάδα βιβλίων. Ένα ταξίδι που μπορεί να είναι μακρύ ή σύντομο. Ένα ταξίδι που δεν θα ξεκινάει για ηθικοδιδακτικούς λόγους, αλλά για τη χαρά της ανάγνωσης, έκφρασης, δημιουργίας και έμπνευσης μεγάλων και μικρών.
 
Οι δράσεις θα περιλαμβάνουν τρεις φάσεις και μπορούν να σχεδιαστούν σε συνεργασία με συγγραφείς, θεατρολόγους, επιστήμονες, αρχιτέκτονες, ξεναγούς με πάθος για την έμπνευση και την παιδική ευρηματικότητα και όσους πιστεύουν ότι ο Steve Jobs μάλλον είχε νταντά τη Μαίρη Πόπινς. Στην πρώτη φάση, πριν την ανάγνωση, θα δίνονται τα κίνητρα: Οι μαθητές, όλοι μας, θα προτείνουμε θέματα και θα συνεισφέρουμε βιβλία, χάρτες, υδρόγειους, ταινίες, ντοκιμαντέρ, εικόνες, αντικείμενα με συναισθηματική σημασία. Στη δεύτερη φάση, κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης, θα διαβάζουμε, θα συζητάμε και θα καταστρώνουμε τις παρουσιάσεις (κολάζ, μουσικές, δραματοποιήσεις, θέατρα, animation, ταινίες μικρού μήκους κ.λπ.). Στην τρίτη φάση θα συζητάμε, θα παρουσιάζουμε, θα εκφράζουμε απόψεις, διλήμματα και θα επιλέγουμε τα νέα θέματα. 

Ο όμιλος «Παίζω με τα βιβλία» απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ και Δ’ Δημοτικού. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αγάπη για το βιβλίο και τη δημιουργία και η ενσυνείδητη επιλογή του παιδιού για τη συμμετοχή του.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού



- Διαβάστε περισσότερα


- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων


- Τελετή βράβευσης

«Καγκουρό» 2024


ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2024