Εγγραφές 2020-2021

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2020-2021 εδώ.

Υποτροφίες 2020-2021

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2020-2021 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Κυριακή, 1 Μαρτίου 2020

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

22. Ρητορική και αντιλογία
23. Μελέτη
24. Εκπαιδευτική Ρομποτική
25. “Lego - More to Maths”
26. Lego Δημιουργικής Γραφής
27. Δημιουργική Ρομποτική
28. Αρχιτεκτονική
29. S.T.E.A.M.
30. Multimedia journalist
31. Γαλλόφωνα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης
32. Αγγλόφωνα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης
33. Προμελέτη
34. Μελέτη Γαλλικών
35. Παίζω και Ορθογραφώ

22. Ρητορική και αντιλογία

Από τη σχολική χρονιά 2012-2013, λειτουργεί στο σχολείο μας ο  Όμιλος Ρητορικής και Αντιλογίας για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, τον οποίο αναλαμβάνει Φιλόλογος του Κολεγίου μας.

Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ευκαιρία να κατανοήσουν βασικές έννοιες της τέχνης του λόγου, να μάθουν τεχνικές πειθούς και να νιώσουν τη δύναμη που έχει ο λόγος τους.  Μελετούν κείμενα επιχειρηματολογίας, δουλεύουν πάνω στα σημεία στίξης και στην οργάνωση των κειμένων τους και παίρνουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο παρουσίασης κειμένων και ομαδικής δουλειάς.


23. Μελέτη, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού στη Β΄ Ζώνη (15.00' – 16.30').

Μετά το τέλος του επίσημου προγράμματος της σχολικής εκπαίδευσης και ενός εικοσάλεπτου διαλείμματος για ξεκούραση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα Τμήματα Μελέτης. 

Στα Τμήματα Μελέτης, κύριος στόχος είναι να επιλύονται οι απορίες των μαθητών και των μαθητριών, να κατακτάται εις βάθος η διδακτέα ύλη και να ολοκληρώνονται οι κατ’ οίκον εργασίες. Για την επίτευξή του, διαμορφώνονται ολιγομελή τμήματα, ώστε οι αρμόδιοι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα εξατομικευμένης ενασχόλησης.

Τα τμήματα αυτά λειτουργούν καθημερινά και σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, στις αίθουσες διδασκαλίας του Δημοτικού, από τις 15.00΄ έως τις 16.30΄ (δύο διδακτικές ώρες).  Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να τα παρακολουθούν καθημερινά ή τις ημέρες και ώρες που επιθυμούν.  Στις 16.30΄, στο τέλος της 2ης διδακτικής ώρας της Μελέτης, υπάρχει η δυνατότητα αποχώρησης των μαθητών με σχολικά λεωφορεία.

Η ζώνη μελέτης στο Σχολείο μας εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση.


24. Εκπαιδευτική Ρομποτική 

Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και έτσι μετατρέπει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα – είναι γνωστό άλλωστε πως η μάθηση επιτυγχάνεται ευκολότερα, ταχύτερα και ουσιαστικότερα, όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι. Οι μαθητές μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, να επιλύουν προβλήματα και να υλοποιούν projects. Η ενασχόληση με τη Ρομποτική ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική. Ως εργαλεία χρησιμοποιούνται στις Α΄ ,Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις του Δημοτικού τα πακέτα “WE DO”, και “WE DO 2”της γνωστής δανέζικης εταιρείας συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO. Στις μεγαλύτερες τάξεις χρησιμοποιούνται τα πακέτα "LEGO MINDSTORMS".

Ο όμιλος Ρομποτικής του σχολείου μας αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση εκπαίδευσης, βασισμένη στην τεχνολογία ρομποτικής και οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO αποκτούν την ικανότητα:

  • Να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρομπότ (Τεχνολογία).
  • Να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μια μηχανή, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (ρόδες, άξονες, κινητήρες) (Τεχνολογία).
  • Να χρησιμοποιούν κατάλληλο λογισμικό και προγραμματιστικές δομές, για να κινήσουν και να ελέγξουν την κατασκευή τους με κινητήρες και αισθητήρες (χρήση εικονοεντολών, εντολών ελέγχου, επανάληψης) (Πληροφορική).
  • Να γνωρίζουν και να αξιολογούν την προσφορά της επιστήμης και της τεχνολογίας στην ευημερία του σύγχρονου ανθρώπου.
  • Να εργάζονται σε ομάδες, να υλοποιούν projects και να εναλλάσσουν ρόλους.

Η ανταπόκριση των μαθητών μας στον όμιλο της Ρομποτικής είναι μεγάλη  και, για τον λόγο αυτό, λειτουργούν ολιγομελή τμήματα για όλες τις τάξεις, τόσο στην Α΄ όσο και στη Β΄ Ζώνη Δραστηριοτήτων.

Τα μαθήματα γίνονται στο εργαστήριο Ρομποτικής του Κολεγίου από ειδικευμένο καθηγητή (Μηχανικός Αυτοματισμών). Οι μαθητές σχηματίζουν ομάδες και συμμετέχουν στους διαγωνισμούς Ρομποτικής της FLL και της WRO, που διοργανώνονται κάθε χρόνο στην πόλη μας, καθώς και σε άλλες εκδηλώσεις, εντός και εκτός του σχολείου.


25. «Lego – More to Maths»

Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα επιτάσσει νέους τρόπους προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων.  Οι μαθητές, στον Όμιλο «More to Maths», χρησιμοποιώντας τα γνωστά LEGO τουβλάκια και αντιλαμβανόμενοι τα πραγματικά δεδομένα, λαμβάνουν αρκετή κινητοποίηση και υποστήριξη, ώστε να σκεφτούν, να γράψουν και να μιλήσουν ελεύθερα για τα μαθηματικά.

To πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO Education MoreToMath έχει ως στόχο:

  • Να ενισχύσει την κατανόηση των μαθητών στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων.
  • Να ενισχύσει τις μαθηματικές ικανότητες των μαθητών, μέσα από πρακτικές δραστηριότητες σε όλους τους τομείς της αριθμητικής.
  • Να βελτιώσει τη μαθηματική σκέψη των μαθητών στην επίλυση προβλημάτων, μέσα από συλλογική εργασία, καθώς και μεμονωμένα.
  • Να ενσωματώσει τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων μέσω του Math Builder.


26. Lego Δημιουργικής Γραφής

Πώς μπορεί η συγγραφή μια μικρής ή μεγάλης ιστορίας να γίνει παιχνίδι; Με τα κατάλληλα εργαλεία μάθησης. Τα τουβλάκια LEGO μπορούν να εμπνεύσουν και να ωθήσουν τους μικρούς μαθητές μας, ώστε να φανταστούν, αλλά και να «στήσουν» μια ιστορία. Χρησιμοποιώντας τα, μέσα από μια πρακτική δραστηριότητα προκύπτει αβίαστα η δημιουργική ανταλλαγή ιδεών με τα μέλη της ομάδας. Έτσι, οι μαθητές φαντάζονται την ιστορία, τη δημιουργούν και, τέλος, την καταγράφουν. Οδηγός και εμπνευστής για αυτή την αβίαστη διαδικασία, οι φιγούρες LEGO, με τις οποίες τα παιδιά λατρεύουν να ασχολούνται.


27. Δημιουργική Ρομποτική

Η Δημιουργική Ρομποτική είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ειδικά μελετημένο για τους μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Στόχος του προγράμματος είναι να ανοίξει τον ορίζοντα των μικρών παιδιών δημιουργικά, σε πολλαπλά επίπεδα. Περιλαμβάνει μια συλλογή δράσεων, εμπειριών μάθησης, εκπαίδευσης, αξιοποίησης ικανοτήτων και δεξιοτήτων, απασχόλησης και δημιουργίας. Συνδυάζει την εισαγωγή στη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη δημιουργική κατασκευή και τη μάθηση, μέσα από την πληροφορία και την εξάσκηση της ελεύθερης φαντασίας των παιδιών. Συνοπτικά, η Δημιουργική Ρομποτική, μέσω της ανακύκλωσης Up-cycling, της Τέχνης, της Τεχνολογίας και του Πολιτισμού, δημιουργεί μια νέα βάση στη μεταλαμπάδευση γνώσεων και χρήσιμων πληροφοριών.


28. Αρχιτεκτονική

Η παιδική αρχιτεκτονική είναι μια πρακτική πoυ υπάρχει στο εκπαιδευτικό σύστημα χωρών όπως η Φινλανδία και η Ισπανία για πάνω από μια δεκαετία. Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που εμπνέει τα παιδιά, καθώς αναπτύσσει πολύπλευρα τον χαρακτήρα και τις δεξιότητες ενός ανθρώπου.

Η αρχιτεκτονική είναι ενταγμένη στη ζωή, αποτελεί το ίδιο μας το περιβάλλον είτε μιλάμε για την πόλη στην οποία ζούμε είτε ακόμα και για την καρέκλα στην οποία καθόμαστε. Συμμετέχοντας σε ένα project αρχιτεκτονικού παιχνιδιού, το παιδί μαθαίνει:

  • να δημιουργεί τις δικές του δομές και συνθέσεις ενεργοποιώντας την πολύπλευρη και συνθετική του σκέψη,
  • να διαχειρίζεται τον χώρο γύρω του και, επομένως, να τον ερμηνεύει και να τον μεταμορφώνει,
  • να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του σε μαθηματικά, κατασκευές, επίλυση προβλημάτων,
  • να ενσωματώνει και την αισθητική πλευρά  σε ένα σχέδιο,  πάντα σε συνεργασία με τη φαντασία και το ένστικτό του,
  • να λειτουργεί συνεργατικά, συμμετέχοντας και στη δημιουργική σκέψη του συνόλου,
  • να τοποθετεί τον εαυτό του και το σώμα του στο φυσικό και κοινωνικό του περιβάλλον,
  • να αποκτά τη δική του ματιά και να κατανοήσει πως η  αρχιτεκτονική δεν μας βγάζει από την πραγματικότητα, αντίθετα,  μας φωνάζει: «Τι όμορφη που είναι η ζωή!»

Α΄ – Β΄ τάξεις  Δημοτικού: 
Οι μαθητές  των πρώτων τάξεων του Δημοτικού,  με την καθοδήγηση της καθηγήτριας, διαμορφώνουν τα υλικά που τους δίνονται σε αρχιτεκτονικές και εικαστικές μακέτες, με βασικό γνώμονα το κατασκευαστικό παιχνίδι. Σχεδιάζουν για έννοιες όπως η γειτονιά, το σπίτι, η καρέκλα. Συμμετέχουν σε κινητικές ασκήσεις, κατανοώντας καλύτερα  τη δυναμική των σχημάτων και της ομάδας. Επιχειρούν να μετατρέψουν ένα χαρτόκουτο σε αεροπλάνο, να χτίσουν μια γέφυρα από μακαρόνια, να στήσουν τη δική τους πρωτότυπη σκηνή και πολλά άλλα.

Γ΄- Δ΄ τάξεις  Δημοτικού: 
Οι μαθητές  του δεύτερου κύκλου σπουδών του Δημοτικού συνεχίζουν το παιχνίδι, μαθαίνοντας περισσότερα για την πρακτική ενός αρχιτέκτονα. Γνωρίζουν τα διαφορετικά περιβάλλοντα και εντάσσουν  τις μακέτες τους σε αυτά. Συμμετέχουν σε ομαδικά project και πειραματίζονται με τα υλικά τους. Εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους στο σχέδιο και την προοπτική και δημιουργούν τις πρώτες τους κατόψεις και τομές. Καλούνται να δημιουργήσουν μοντέλα, όπως ένα μουσείο για συναισθήματα, τον πιο ζαχαρένιο ουρανοξύστη, μια ‘’αόρατη’’ πόλη,  κ.ά.


29. «STEΑM»

Ο όρος Steam είναι το ακρωνύμιο του Science Technology Engineering Arts & Mathematics (Επιστήμη Τεχνολογία Μηχανική Τέχνες Μαθηματικά).

Η εκπαίδευση STEΑM είναι ένα μαθησιακό περιβάλλον όπου οι μαθητές εξερευνούν, εφευρίσκουν, ανακαλύπτουν με τη χρήση πραγματικών προβλημάτων και καταστάσεων. Προωθεί ένα μαθησιακό περιβάλλον, ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν όχι μόνο δεξιότητες του 21ου αιώνα, αλλά και να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν οι ίδιοι νέες δεξιότητες.

Είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση, ώστε η διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, που είναι ζωτικής σημασίας για τη βασική κατανόηση του σύμπαντος, να γίνει πιο αποτελεσματική και ευχάριστη και να εισαχθούν η Τεχνολογία και η Επιστήμη των Μηχανικών, που αποτελούν για τον άνθρωπο τα μέσα αλληλεπίδρασης με το σύμπαν.

Με την εφαρμογή του STEΑM μέσω projects, οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες, έτσι ώστε να είναι:

  • Ικανοί λύτες προβλημάτων-Problem–solvers
  • Να μπορούν καθορίζουν τις ερωτήσεις και τα προβλήματα, να σχεδιάζουν έρευνες για τη συλλογή και οργάνωση δεδομένων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και, στη συνέχεια, να εφαρμόζουν τα συμπεράσματα σε νέες καταστάσεις.
  • Καινοτόμοι–Innovators
  • Να μπορούν να χρησιμοποιούν δημιουργικά τις έννοιες και τις αρχές της Επιστήμης των Μαθηματικών και της Τεχνολογίας, εφαρμόζοντάς τες στον μηχανικό σχεδιασμό.
  • Αυτοδύναμοι-Self–reliant
  • Να μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες και να θέτουν εσωτερικά κίνητρα, για να προσδιορίζουν μια ατζέντα δράσης, μέσα σε καθορισμένα χρονικά πλαίσια.
  • Λογικοί στοχαστές-Logical thinkers
  • Να μπορούν να εφαρμόζουν λογικές διαδικασίες σκέψης των Επιστημών, των Μαθηματικών και του Τεχνολογικού σχεδιασμού για την καινοτομία και την εφεύρεση.
  • Τεχνολογικά εγγράμματοι – Technologically literate
  • Να μπορούν να κατανοήσουν και να εξηγήσουν τη φύση της τεχνολογίας, να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται και να εφαρμόζουν την τεχνολογία κατάλληλα.

30. Όμιλος  “Multimedia Journalist” των «ανήσυχων πνευμάτων»

Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή και θα εκπαιδευτούν, τόσο στη συγγραφή κειμένων όσο και στον χειρισμό και την εξοικείωση των μέσων παρουσίασής τους, όπως:

  • Green screen –Ψηφιακές ιστορίες: η μαγεία της εικονικής πραγματικότητας.
  • Φωτογραφία - Φωτογραφική μηχανή: Ιστορία, Επεξεργασία, Πνευματικά δικαιώματα, Διάσημοι φωτογράφοι.
  • Ραδιόφωνο και ραδιοφωνικές εκπομπές.
  • Ρεπορτάζ  και συνέντευξη.
  • Ντοκιμαντέρ.

Τα θέματα που θα διαπραγματεύονται αφορούν:

  • Τη σύγχρονη πραγματικότητα, 
  • νευροεπιστήμες και τεχνολογία,
  • τον αθλητισμό, 
  • ιστορικά θέματα,
  • το περιβάλλον και την Άγρια Ζωή, 
  • την Αστρονομία και το Διάστημα,
  • την υγεία και τη διατροφή, καθώς και
  • άλλα θέματα  που απασχολούν τους συμμετέχοντες.
31.“L’atelier d’éveil au français” Το εργαστήρι της αφύπνισης στα Γαλλικά, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού

Tο σχολείο μας διοργανώνει, για όλους τους μαθητές του, ειδικά εργαστήρια αφύπνισης στα Γαλλικά, με γαλλόφωνο εμψυχωτή. “Dis-moi tout”, για τους μαθητές των Α΄ και Β’ τάξεων και “Mot a mot”, για τους μαθητές των Γ΄ και Δ’ τάξεων. Πρόκειται για μαθήματα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου στη γαλλική γλώσσα. Τα μαθήματα, διάρκειας δύο ωρών, θα γίνονται μια φορά την εβδομάδα, στο πλαίσιο της απογευματινής ζώνης δραστηριοτήτων. Τα τμήματα θα είναι ολιγομελή.

Στόχος αυτών μαθημάτων είναι:

  • Να δώσουν στους μαθητές την ευκαιρία να βελτιώσουν και να εξασκήσουν τον προφορικό τους λόγο στα Γαλλικά.
  • Να βελτιώσουν την προφορά τους στη γαλλική γλώσσα.
  • Να έρθουν σε επαφή με τον γαλλικό πολιτισμό.

Τα μαθήματα θα περιλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής λόγου, με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και εξατομικευμένες δραστηριότητες, ανάλογες με το επίπεδο του κάθε μαθητή. Οι μαθητές που θα τα παρακολουθήσουν δεν θα έχουν επιπλέον καθήκοντα για το σπίτι, δεν θα χρειαστούν κάποιο επιπλέον βιβλίο και, σε καμία περίπτωση, δεν θα προχωρούν στην ύλη, σε σχέση με τα πρωινά τμήματα.


32.ΕΝGLISH CLUBS, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού

Μπορεί το μάθημα να φαίνεται «παιχνίδι», αλλά μέσα από τη διασκέδαση τα παιδιά μαθαίνουν και αφομοιώνουν, με τον καλύτερο τρόπο, την αγγλική γλώσσα!

ENGLISH PLANET (παιδιά Α’ και Β΄ Δημοτικού)

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ: Η ιδανική ηλικία, για να αρχίσουν τα παιδιά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, είναι η ηλικία των έξι ετών, όχι όμως μαθαίνοντας κανόνες γραμματικής, αλλά μιλώντας την και ακούγοντάς την από έναν αυτόχθονα ομιλητή (native speaker). Με αυτόν τον τρόπο, τα Αγγλικά γίνονται μέσο επικοινωνίας και, κυρίως, διασκέδασης για τα παιδιά. 

Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του English Planet, ενός club που σκοπό έχει, μέσα από το παιχνίδι, να ενισχύσει και να αναπτύξει τις δεξιότητες της παραγωγής και της κατανόησης του προφορικού λόγου, με βιωματικό τρόπο, έτσι ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν γερές βάσεις στο listening & speaking,  τα οποία συχνά προβληματίζουν τους μαθητές.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, παιχνίδια μνήμης, projects, τραγούδια, εικαστικές δραστηριότητες και ψυχοκινητικά παιχνίδια, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη γλώσσα, ενώ την ίδια στιγμή παίζουν, επικοινωνούν και διασκεδάζουν. 
Με την καθοδήγηση του εμψυχωτή, ο οποίος θα επικοινωνεί μόνο στα Αγγλικά, και δουλεύοντας  ομαδικά και ατομικά, τα παιδιά αναπτύσσουν, τόσο το ομαδικό πνεύμα όσο και τις ατομικές τους δεξιότητες, αφομοιώνουν τη γλώσσα και την κουλτούρα που τη συνοδεύει, ενώ παράλληλα καλύπτονται όλοι οι μαθησιακοί στόχοι.

ENGLISH GALAXY (παιδιά Γ’ και Δ΄ Δημοτικού)

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ: Το English Galaxy δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσουμε τους μαθητές μας, οι οποίοι πλέον προχωρούν στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Σκοπός του club είναι, μέσα από πρωτότυπους και διασκεδαστικούς τρόπους, που ξεφεύγουν από τα πρότυπα της αυστηρά εκπαιδευτικής διδασκαλίας, τα παιδιά να αφομοιώσουν και να εμπεδώσουν όλα όσα μαθαίνουν στη σχολική τάξη, να καλύψουν τυχόν κενά που υπάρχουν  και, ταυτόχρονα, να διασκεδάσουν.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Μέσα από εναλλακτικές δράσεις, όπως projects, μουσική, εικαστικά, χρήση πολυμέσων, εκπαιδευτικά και ψυχοκινητικά παιχνίδια, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να επαναλάβουν τη σχολική ύλη με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο. Δουλεύοντας ατομικά αλλά και σε ομάδες, τα παιδιά ασκούνται χωρίς πίεση στον προφορικό λόγο και, ταυτόχρονα, κοινωνικοποιούνται αναπτύσσουν πνεύμα συνεργασίας, ευγενούς άμιλλας και φιλίας.
Όλες οι δράσεις στηρίζονται πάνω στη διδακτέα ύλη του σχολικού προγράμματος. Μέσα από τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών, ο υπεύθυνος του προγράμματος θα επιβλέπει και θα καθοδηγεί τα παιδιά, έχοντας ως κύριο μέσο επικοινωνίας μόνο την αγγλική γλώσσα.

CREATIVE WRITING CLUB (παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού)

Εάν έχετε διαβάσει τον Μικρό Πρίγκιπα του Antoine de Saint-Exupery, είμαστε σίγουροι ότι έχετε αγαπήσει τουλάχιστον έναν από τους πολλούς μικρούς πλανήτες που επισκέφτηκε ο μικρός μας ήρωας. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν η ιδέα να δημιουργούσατε έναν επιπλέον δικό σας πλανήτη, στον οποίο θα ταξίδευε ο Μικρός Πρίγκιπας και θα εμπλεκόταν σε μια απίστευτη περιπέτεια; 

Εάν αγαπάτε το διάβασμα, εάν σας ταξιδεύει, εάν θέλετε να εκφράσετε όλα αυτά που νιώθετε σε ένα χαρτί και μπορείτε να δείτε τα όνειρά σας και τις σκέψεις σας στα αγγλικά, τότε ακολουθήστε μας σε ένα μαγικό ταξίδι ανάγνωσης γραφής και έκφρασης.

Μαζί θα ταξιδέψουμε σε κόσμους μακρινούς: στα άγνωστα μέρη που επισκέφτηκε ο Gulliver, στους διάφορους πλανήτες του Μικρού Πρίγκιπα, στην Neverland του Peter Pan και σε πολλούς άλλους τόπους μακρινούς και ονειρεμένους. Έχοντας ως συντροφιά μας τους ήρωες βιβλίων που έχουμε ήδη αγαπήσει ή που θα αγαπήσουμε στην πορεία, θα μάθουμε να γράφουμε στα αγγλικά ιστορίες που θα συναρπάσουν τους αναγνώστες μας! Θα γίνουμε μικροί συγγραφείς και με την πένα μας θα δώσουμε πνοή σε ήρωες που κατοικούν στη φαντασία μας. Είστε έτοιμοι λοιπόν να εμπνευστούμε από τα μεγάλα έργα της κλασσικής παιδικής λογοτεχνίας; Και ποιος ξέρει, ίσως κάποια στιγμή να δημιουργήσουμε και το δικό μας αριστούργημα! We can’t wait for you to join us…


33. Προμελέτη 

Στον όμιλο της προμελέτης, οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα ανά τάξη και προετοιμάζουν τις εργασίες που τους ανέθεσαν οι δάσκαλοί τους. Υπεύθυνοι της προμελέτης είναι δάσκαλοι του σχολείου μας, που βοηθούν τα παιδιά και συνδράμουν σε κάθε απορία ή δυσκολία που αντιμετωπίζουν στα μαθήματά τους.


34.Μελέτη Γαλλικών

Ο όμιλος "Μελέτη Γαλλικών" έχει ως στόχο να καθοδηγήσει τους μαθητές της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στη μελέτη και εμπέδωση του μαθήματος των Γαλλικών. Παρουσιάζονται τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές, ώστε να έχουν ένα μεθοδικό διάβασμα στο σπίτι, ενώ, συγχρόνως, επαναλαμβάνεται η θεωρία και η ύλη της κάθε τάξης, ώστε τα παιδιά να κατανοούν καλύτερα το μάθημα που έχουν ήδη διδαχτεί. Τέλος, υπάρχει βοήθεια στα καθήκοντα που έχουν να προετοιμάσουν οι  μαθητές για την εβδομάδα.


35.Παίζω και Ορθογραφώ

«Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική...», υμνεί ο Οδυσσέας Ελύτης. 

Στον όμιλο Ορθογραφίας – Καλλιγραφίας τα παιδιά θα ανακαλύψουν με παιγνιώδη τρόπο τον απύθμενο πλούτο της ελληνικής γλώσσας και τη μαθηματική δομή των λέξεων. Θα εξερευνήσουν την ιστορική ορθογραφία της γλώσσας μας και θα ενισχύσουν γνωστικά τις ετυμολογικές συνδέσεις μεταξύ συγγενών λέξεων. Επιπρόσθετα, θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη γραμματική ορθογραφία και θα εξασκηθούν στο να παρουσιάζουν το γραπτό τους με όμορφα, καλλιγραφικά γράμματα.

Διαγωνισμός Αγγλικών '20

6ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

- Διαβάστε περισσότερα

- Αποτελέσματα

Out of the Box Challenge 2020

7ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός «Πυθαγόρας»

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007