Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2025
(197)
-
▼
Μαΐου
(40)
- Συμμετοχή Oμίλων στο Φεστιβάλ ΚΔΑΠ ΜΕΑ Νεάπολης - ...
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων - “Το δάσος δίνει ζωή”
- Ζώνη Δραστηριοτήτων Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- Έφτασε άλλη μια καταπληκτική χρονιά στο τέλος της!
- Ημερίδα επαγγελμάτων
- Χρόνια πολλά Jean-Baptiste de La Salle!
- EΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥ
- Χορωδία Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Κάνοντας τα άλματα του…«ΚΑΓΚΟΥΡΟ»
- Στα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών
- Ημερήσια εκδρομή Β΄ τάξης
- Μαθητές σε ρόλο δασκάλου
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ 2025 - «Μίκης Θεοδωράκης: η μ...
- Ημέρα βροχής
- ΣΤ΄ τάξη: Συμμετοχή στον διαγωνισμό ζωγραφικής του...
- «19ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ» // Τα αποτελέσματα της κλή...
- Joyeuses Pâques
- Εκδήλωση Διάχυσης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων e-Twinning
- «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
- 15 Μαΐου - Γιορτή του Jean-Baptiste de La Salle
- «ΣΥΓΧΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΥΓΧΩΡΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ»
- «Ρομποτικές Αποστολές»
- Μαθαίνοντας για τους σεισμούς
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟ & ΟΜΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Σ...
- Το αρχαίο θέατρο
- «Επίλυση Πίστας»
- Γιορτή Μητέρας Α΄ Δημοτικού
- Επίσκεψη στο Μουσείο Ύδρευσης
- «ΝΑΤΑΣΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ»
- Erasmus+ | Δουβλίνο, Ιρλανδία
- Τελετή Βράβευσης του 11ου Διαγωνισμού Δημιουργικής...
- «Κίνηση στο επίπεδο»
- Spring is here !
- Τα δευτεράκια έφτιαξαν το δικό τους βιβλίο!
- Erasmus+ | Στοκχόλμη, Σουηδία
- Vacances d' été στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
▼
Μαΐου
(40)
-
►
2024
(350)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
15. Μικροί Μουσικοί
16. Μπαλέτο
17. Μοντέρνος χορός
18. Εργαστήρι Ζωγραφικής
19. Θεατρικό εργαστήρι
20. Παραδοσιακοί χοροί
15. Μικροί Μουσικοί
Στον όμιλο «Μικροί Μουσικοί», οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού θα συμμετέχουν σε ένα μουσικό σύνολο, παίζοντας κάποιο όργανο και τραγουδώντας, με κεντρικό άξονα την εμβάθυνση της μουσικής γνώσης. Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν μουσική ανάγνωση και γραφή, να γνωρίσουν τα μουσικά όργανα και να εξοικειωθούν με την παρτιτούρα. Το μουσικό σύνολο θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει διαφορετικές τεχνικές και μορφές έκφρασης της μουσικής, όπως αυτή του ομαδικού τραγουδιού και της ορχήστρας. Ταυτόχρονα, τα παιδιά ενεργοποιούνται ως ισότιμα μέλη ενός συνόλου και εξελίσσονται, συλλέγοντας εμπειρίες μέσα από αυτή την πολύπλευρη και διασκεδαστική καλλιτεχνική εμπειρία.
16. Μπαλέτο

Σκοπός του ομίλου μπαλέτου είναι τα παιδιά να διασκεδάσουν μέσα από τον χορό, ακούγοντας κλασικά και σύγχρονα ακούσματα, να μάθουν τον ρυθμό, τη βασική στάση του σώματος και βασικές θέσεις του μπαλέτου. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τα παιδιά μαθαίνουν κλασικές κινήσεις μπαλέτου και ασκήσεις ενδυνάμωσης των ποδιών, των χεριών και του κορμού.
Ο όμιλος Μπαλέτου-Ρυθμικής απευθύνεται στους/στις μαθητές/τριες των Α΄-Β΄-Γ΄& Δ΄ τάξεων του Δημοτικού. Συμμετέχει δύο φορές, μέσα στη σχολική χρονιά, σε εκδηλώσεις του σχολείου, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν όσα έμαθαν, αλλά και να καταφέρουν να συνεργαστούν με επιτυχία σαν ομάδα. Υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής της ομάδας αυτής σε εκδηλώσεις που διοργανώνουν διάφοροι σύλλογοι και φορείς της πόλης μας.
17. Μοντέρνος χορός
«Όταν χορεύεις, γράφεις στη γη αυτό που θέλει να πει η ψυχή σου», Κ. Καβάφης.

Στον όμιλο Μοντέρνου χορού του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ» λειτουργούν τρία τμήματα, ανάλογα με την ηλικία των μαθητών:
- Τμήμα Α΄-Β΄ Δημοτικού: Κύριος στόχος του μαθήματος στις μικρές ηλικίες είναι η γνωριμία με τον μοντέρνο χορό. Οι μαθητές/τριες γνωρίζουν στοιχεία από διάφορα είδη χορού όπως είναι: ο μοντέρνος-χοροθεατρικός χορός, η τζαζ και ο σύγχρονος χορός. Ο έλεγχος του σώματος μέσα στον χώρο και σε συνάρτηση με τους υπόλοιπους, αλλά και σε συνδυασμό με τη μουσική είναι οι επιμέρους στόχοι. Και φυσικά, η εξάσκηση του ρυθμού ξεκινάει από τις μικρές τάξεις, καθώς αποτελεί βασικότατη δεξιότητα στον χορό.
- Τμήμα Γ΄-Δ΄ Δημοτικού: Στο τμήμα αυτό γίνεται γνωριμία με τις βασικές αρχές του Σύγχρονου Χορού. Συστημάτων χορού, δηλαδή, που δημιουργήθηκαν τον 20ο αιώνα από πρωτοπόρους χορευτές εκείνης της εποχής, όπως είναι οι: Martha Ghraham, Jose Limon. Οι χορευτές/τριες ασκούνται σε αρχές που «μιλούν» για Πτώση και Επαναφορά, Χρήση του βάρους, Χρήση Αντίθετων δυνάμεων. Επίσης, εξασκούνται πολύ στον συγχρονισμό των κινήσεων αλλά και στο να μάθουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, μέσα από την κίνηση και την έκφραση του προσώπου. Τα Διδακτικά Αντικείμενα είναι: Pirrouettes και άλλες στροφές, άλματα (Jetés, Sautés), δουλειά σε ζευγάρια (σηκώματα-lifts, συνεργασία, contact), Devellopés.
- Τμήμα E ‘-ΣΤ’ Δημοτικού: Κύριος σκοπός είναι ο αυτοσχεδιασμός και η εκμάθηση hip hop κινήσεων. Επιμέρους στόχοι είναι η εκμάθηση της θεμελιώδους αρχής του Σύγχρονου Χορού, «Λύσιμο και Χαλάρωση» όλου του σώματος, αλλά και ξεχωριστών μελών (isolation). Συνεχίζει να αποτελεί σημαντικός στόχος και σε αυτό το τμήμα ο συγχρονισμός κατά την εκτέλεση των χορογραφιών. Τα Διδακτικά Αντικείμενα είναι: Πτώσεις, στηρίξεις στα χέρια (freeze), σηκώματα-lifts (πιο δύσκολα και πολύπλοκα με 3-4 άτομα), ακροβατικά, δημιουργία χορογραφιών.
Ο όμιλος του Μοντέρνου χορού συμμετέχει σε εκδηλώσεις και διαγωνιστικά φεστιβάλ, εντός και εκτός του Κολεγίου.
18. Εργαστήρι Εικαστικών
Η επιθυμία παιδιών αλλά και γονέων για περισσότερη καλλιτεχνική ενασχόληση μάς οδήγησαν στη δημιουργία του ομίλου Εικαστικών, που λειτουργεί στο πλαίσιο της «Ζώνης Δραστηριοτήτων», από τη σχολική χρονιά 2008-2009, ανεξάρτητα από το μάθημα των καλλιτεχνικών του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου.
Στο «Εργαστήρι Εικαστικών», εκτός από τη ζωγραφική με διάφορα υλικά και τεχνικές, τα παιδιά θα ασχολούνται και με κατασκευές στον χώρο, με υλικά που θα μπορούν να επεξεργαστούν, ανάλογα με την ηλικία τους, τις οποίες θα μπορούσαμε να ονομάσουμε γλυπτά.
Με τις κατάλληλες πληροφορίες και ερεθίσματα από την υπεύθυνη καθηγήτρια καλλιτεχνικών, τα παιδιά θα ενθαρρύνονται να δημιουργούν, να καλλιεργούν τη φαντασία τους, να εκφράζονται ανεξαρτήτως ταλέντου και ιδιαίτερων κλίσεων, πράγμα που συμβάλλει στην ανάπτυξη και την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.
19. Θεατρικό εργαστήρι

Με το θεατρικό παιχνίδι εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, τη φαντασία μας, επικοινωνούμε και δραστηριοποιούμαστε σε μεγάλο βαθμό. Ανακαλύπτουμε δυνατότητες που έχουμε, πειραματιζόμαστε και εξερευνούμε. Μαθαίνουμε να ελέγχουμε το σώμα μας, τα συναισθήματά μας και, κατά συνέπεια, τις ευαισθησίες μας. Τέλος, αναπτύσσουμε τον λόγο και κοινωνικοποιούμαστε.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ομίλου περιλαμβάνει:
- Γνωριμία/ Συναισθηματική έκφραση.
- Ατομικές και ομαδικές ασκήσεις.
- Παιχνίδια εμπιστοσύνης-χαλάρωσης.
- Αυτοσχεδιασμούς.
- Παντομίμα.
- Αναπαράσταση παραμυθιού.
- Δραματοποίηση.
Οι μαθητές που συμμετέχουν στον όμιλο Θεάτρου είναι χωρισμένοι σε τρία τμήματα, ανάλογα με την ηλικία τους. Κάθε χρονιά, διοργανώνονται θεατρικές παραστάσεις σε εκδηλώσεις του σχολείου, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν όσα έμαθαν, αλλά και να καταφέρουν να συνεργαστούν με επιτυχία, ως ομάδα.
20. Παραδοσιακοί χοροί

Σκοπός του ομίλου είναι η καλλιέργεια της ελληνικής πολιτισμικής συνείδησης, καθώς επίσης και η μύηση στον ρυθμό, τον χορό και το τραγούδι της ελληνικής μας παράδοσης. Λόγω του ιδιαίτερου ρόλου της ομάδας στον παραδοσιακό χορό, εξέχουσα βαρύτητα κατέχει η ανάπτυξη του συναισθηματικού τομέα. Το παιδί βιώνει ρόλους της ομάδας, παρατηρεί, αποδέχεται, συνεργάζεται, στηρίζει τους συγχορευτές του. Συνειδητοποιεί ότι η ομάδα αποτελεί το πλαίσιο δράσης του και ότι το κάθε άτομο είναι σημαντικό και απαραίτητο για την ομάδα.
Διδάσκονται χοροί από:
- Μακεδονία,
- Θράκη,
- Ήπειρο,
- Θεσσαλία,
- Πόντο και νησιά.
Το συγκρότημα συμμετέχει στις σχολικές γιορτές και τις εκδηλώσεις του κολεγίου και σε μεγάλα παιδικά φεστιβάλ, που διοργανώνονται στην πόλη μας, εκτός του σχολείου μας.

VACANCES D’ ÉTÉ 2025
Κατηγορίες
- Clubs (602)
- Erasmus (10)
- STEAM (15)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (94)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (536)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (304)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (51)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (130)
- Εκδηλώσεις (265)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (24)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (108)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (314)
- Νέα - Α' τάξη (549)
- Νέα - Β' τάξη (470)
- Νέα - Γ' τάξη (473)
- Νέα - Γαλλικά (300)
- Νέα - Δ' τάξη (454)
- Νέα - Ε' τάξη (675)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (109)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (81)
- Νέα - Στ' τάξη (735)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (111)
- Ο.Π.Ε. (20)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
Διαγωνισμός Αγγλικών '25
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007