UNESCO Associated Schools
Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2023-2024
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(146)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
▼
2023
(344)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(54)
- Meeting a Class Ambassador
- Momus: Κιβωτός: Μια κατασκευή αυτοφροντίδας
- Επίσκεψη Δ΄ δημοτικού στο κλειστό γυμναστήριο Ευόσμου
- "Λόγο και Έργο - Θεραπεύω" - 6η Σχολή Γονέων
- e-Ζωγράφοι!
- Εορταστικές εκδηλώσεις 25η Μαρτίου
- Φτιάξ’το όπως…είναι!
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Google | «Γίνε Ήρωας το...
- Η εμφάνιση των RobotHeroes στον FLL
- 21 mars - La journée mondiale de la poésie
- Ο Ηρακλής… αλλιώς
- Η Γ’ τάξη φοράει… «τα γυαλιά της ψυχής»
- «Χάρισε ένα ποίημα» /”Gift a poem” - 21.3 Παγκόσμι...
- ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ 2023!
- Το πάπλωμα των ευχών – Το κουτί της καλοσύνης
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ | ΟΜΙΛΙΑ Κ...
- Μπορούμε να μην αφήσουμε ούτε μια μερίδα φαγητού χ...
- «ΧΟΠΑ Ήρωες 112»
- 21ο Διανομαρχιακό Ατομικό Πρωτάθλημα Σκάκι Θεσσαλο...
- «Μαζί κι από Κοινού» σε έκθεση φωτογραφίας των Για...
- Λέσχης Ανάγνωσης Λασαλιανής Κοινότητας του Κολεγίο...
- Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού εκφοβισμού
- Μικρά και μεγάλα Λασαλιανά δελφινάκια παίζουν και ...
- Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Μπορούμε στο σχολείο»
- «Οι μικροί γεωργοί» της Α΄ Δημοτικού
- Xειμερινά αθλήματα στον όμιλο “kids in action”
- Εξάσκηση στο service
- “Sneezy the Snowman”
- ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ 2023!
- Βράβευση σχολικής ομάδας για το Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ»...
- Ρομποτικό Όχημα στον Άρη
- KIDS SAVE LIVES
- Stop Bullying Now!
- «21ο ΟΜΑΔΙΚΟ Πρωτάθλημα Σκάκι Μαθητών Θεσσαλονίκης...
- Πιστοποιητικό Αριστείας για τον Εκπαιδευτικό Οργαν...
- 136 μαθητές, από 27 σχολεία της χώρας, στον 10ο Πα...
- Οι RobotHeroes ετοιμάζονται
- «Φιλική συνάντηση ομίλου σκακιού Α΄& Β΄ Δημοτικού»
- “Sometimes you win, sometimes you learn”
- Επιμόρφωση Τ.Ε.Α.Μ.Ι.
- Αrt Βazaar Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» 2023
- «Ο Καραγκιόζης οικολόγος»
- Η Γη μέσα από τα μάτια της επιστήμης
- Ο Καραγκιόζης Γραμματικός
- ATELIER DE CARNAVAL
- Λέμε ΝΑΙ στο…“Μαζί και από Κοινού”
- Συνάντηση ομάδας Ρομποτικής με την Aristotle Unive...
- Atelier de Carnaval
- Σαρακοστιανό γλέντι
- Χρυσό μετάλλιο αγοριών και χάλκινο μετάλλιο κοριτσ...
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(319)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(264)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(189)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(253)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(59)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
3:41 μ.μ.
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
14. Χορωδία
15. Ορχήστρα
16. Μικροί Μουσικοί
17. Μαθήματα πιάνου
18. Μπαλέτο
19. Μοντέρνος χορός
20. Εργαστήρι Ζωγραφικής
21. Θεατρικό εργαστήρι
22. Παραδοσιακοί χοροί
14. Χορωδία του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Στόχοι αυτού του Ομίλου είναι να φέρει τα παιδιά σε επαφή με το τραγούδι και, μέσω της φωνής τους και του χορωδιακού συνόλου, να βιώσουν από νωρίς τις ευεργετικές επιδράσεις της μουσικής.
Πέρα από την καλλιέργεια της φωνής και της καλλιτεχνικής ευαισθησίας, την ευγενή άμιλλα και την ανάπτυξη της συναδελφικότητας, η συμμετοχή στη χορωδία μπορεί να αποτελέσει ανεξάντλητη πηγή γνώσης της μουσικής και όχι μόνο. Έχει διαπιστωθεί ότι το χορωδιακό τραγούδι συμβάλλει στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων. Αναπτύσσει την κριτική σκέψη, καλλιεργεί την κοινωνικότητα, προωθεί τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών αλλά και τους προσφέρει την εμπειρία ότι αυτή η κοινωνική συμβίωση-συμφωνία είναι το αποτέλεσμα, όχι μόνο συνεργασίας, αλλά και της ιδιαίτερης, ατομικής συμβολής του κάθε παιδιού, χωρίς, ταυτόχρονα, να εξισώνει ή να ισοπεδώνει την προσωπικότητα, αφού κάθε παιδί συμμετέχει στην ομαδική εκτέλεση με τη δική του, ξεχωριστή, φωνή.
Η χορωδία του σχολείου μας αποτελείται από 35 παιδιά ηλικίας από 7 ως 14 ετών. Εμφανίζεται είτε με τη συνοδεία της ορχήστρας του κολεγίου μας είτε μόνη και έχει ενεργό ρόλο στα πολιτιστικά δρώμενα, μέσα και έξω από το σχολείο μας, προσπαθώντας πάντοτε να αξιοποιήσει τις δημιουργικές και καλλιτεχνικές δυνάμεις και ικανότητες των μαθητών.
Πέρα από την καλλιέργεια της φωνής και της καλλιτεχνικής ευαισθησίας, την ευγενή άμιλλα και την ανάπτυξη της συναδελφικότητας, η συμμετοχή στη χορωδία μπορεί να αποτελέσει ανεξάντλητη πηγή γνώσης της μουσικής και όχι μόνο. Έχει διαπιστωθεί ότι το χορωδιακό τραγούδι συμβάλλει στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων. Αναπτύσσει την κριτική σκέψη, καλλιεργεί την κοινωνικότητα, προωθεί τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών αλλά και τους προσφέρει την εμπειρία ότι αυτή η κοινωνική συμβίωση-συμφωνία είναι το αποτέλεσμα, όχι μόνο συνεργασίας, αλλά και της ιδιαίτερης, ατομικής συμβολής του κάθε παιδιού, χωρίς, ταυτόχρονα, να εξισώνει ή να ισοπεδώνει την προσωπικότητα, αφού κάθε παιδί συμμετέχει στην ομαδική εκτέλεση με τη δική του, ξεχωριστή, φωνή.
Η χορωδία του σχολείου μας αποτελείται από 35 παιδιά ηλικίας από 7 ως 14 ετών. Εμφανίζεται είτε με τη συνοδεία της ορχήστρας του κολεγίου μας είτε μόνη και έχει ενεργό ρόλο στα πολιτιστικά δρώμενα, μέσα και έξω από το σχολείο μας, προσπαθώντας πάντοτε να αξιοποιήσει τις δημιουργικές και καλλιτεχνικές δυνάμεις και ικανότητες των μαθητών.
15. Παιδική ορχήστρα, «Με τα φτερά της μουσικής, ας ταξιδέψουμε μαζί» (για τις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις)
16. Μικροί Μουσικοί
Μουσική ενεργοποίηση
Στον α΄ κύκλο του ομίλου «Μικροί Μουσικοί», οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού θα συμμετέχουν σε ένα μουσικό σύνολο, παίζοντας κάποιο όργανο και τραγουδώντας, με κεντρικό άξονα την εμβάθυνση της μουσικής γνώσης. Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν μουσική ανάγνωση και γραφή, να γνωρίσουν τα μουσικά όργανα και να εξοικειωθούν με την παρτιτούρα. Το μουσικό σύνολο θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει διαφορετικές τεχνικές και μορφές έκφρασης της μουσικής, όπως αυτή του ομαδικού τραγουδιού και της ορχήστρας. Ταυτόχρονα, τα παιδιά ενεργοποιούνται ως ισότιμα μέλη ενός συνόλου και εξελίσσονται, συλλέγοντας εμπειρίες μέσα από αυτή την πολύπλευρη και διασκεδαστική καλλιτεχνική εμπειρία.
Μουσική δημιουργία και ακρόαση
Στον β΄ κύκλο του ομίλου «Μικροί Μουσικοί» οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού πρόκειται να εξερευνήσουν διαφορετικά είδη μουσικής και να εκφραστούν δημιουργικά, μέσα από το ομαδικό τραγούδι, τον αυτοσχεδιασμό και άλλες μορφές μουσικής σύμπραξης. Με εργαλεία τη φωνή, κρουστά και πνευστά όργανα οι μαθητές καλούνται να διευρύνουν τα μουσικά τους ερεθίσματα και να πειραματιστούν πάνω σε αυτά.
17. Μαθήματα Πιάνου
Η μουσική είναι μια γλώσσα παγκόσμια και ένα πολυδιάστατο εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας. Η μουσική τέχνη αναπτύσσει τις φυσικές, πνευματικές και κοινωνικές δεξιότητες του ανθρώπου. Ιδιαίτερα, η ενασχόληση με ένα μουσικό όργανο, σε πρώιμη ηλικία, δημιουργεί στέρεες βάσεις για την καλλιέργεια της μουσικής αντίληψης, καθώς και της γνωστικής και συναισθηματικής ευφυΐας του παιδιού, γενικότερα.
Για τον λόγο αυτό, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές του Δημοτικού του Κολεγίου μας να παρακολουθήσουν κατ’ ιδίαν μαθήματα πιάνου στον χώρο του σχολείου. Η μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθείται είναι βασισμένη σε σύγχρονα συστήματα της παιδαγωγικής του πιάνου και στη βιωματική μάθηση. Στη μεθοδολογία αυτή, τηρείται με ευλάβεια το ρήμα «παίζω» πιάνο. Επιθυμία και συνειδητός στόχος είναι το παιδί να χαίρεται το μάθημα και να ανακαλύπτει το πιάνο και τη μουσική, μέσα από το παιχνίδι, αφήνοντας τη φαντασία πάντα να βοηθά και να δομεί τη διαδικασία της μάθησης.
Το κάθε μάθημα έχει διάρκεια 45΄ λεπτών και πραγματοποιείται μετά το πέρας της Α΄ Ζώνης Δραστηριοτήτων του Δημοτικού σχολείου, σε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα της εβδομάδας για κάθε μαθητή, μετά από συνεννόηση με τις καθηγήτριες πιάνου του Κολεγίου μας. Τα μαθήματα ξεκινούν τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώνονται με το τέλος του σχολικού έτους. Τα μαθήματα που δεν πραγματοποιούνται (λόγω απουσίας του μαθητή, αργίας, κ.ά.) σε κάθε περίπτωση θα αναπληρώνονται.
18. Μπαλέτο
Σκοπός του ομίλου μπαλέτου είναι τα παιδιά να διασκεδάσουν μέσα από τον χορό, ακούγοντας κλασικά και σύγχρονα ακούσματα, να μάθουν τον ρυθμό, τη βασική στάση του σώματος και βασικές θέσεις του μπαλέτου. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τα παιδιά μαθαίνουν κλασικές κινήσεις μπαλέτου και ασκήσεις ενδυνάμωσης των ποδιών, των χεριών και του κορμού.
Ο όμιλος Μπαλέτου-Ρυθμικής απευθύνεται στους/στις μαθητές/τριες των Α΄-Β΄-Γ΄& Δ΄ τάξεων του Δημοτικού. Συμμετέχει δύο φορές, μέσα στη σχολική χρονιά, σε εκδηλώσεις του σχολείου, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν όσα έμαθαν, αλλά και να καταφέρουν να συνεργαστούν με επιτυχία ως ομάδα. Υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής της ομάδας αυτής σε εκδηλώσεις που διοργανώνουν διάφοροι σύλλογοι και φορείς της πόλης μας.
19. Μοντέρνος χορός
«Όταν χορεύεις, γράφεις στη γη αυτό που θέλει να πει η ψυχή σου», Κ. Καβάφης.
- Τμήμα Α΄-Β΄ Δημοτικού: Κύριος στόχος του μαθήματος στις μικρές ηλικίες είναι η γνωριμία με τον μοντέρνο χορό. Οι μαθητές/τριες γνωρίζουν στοιχεία από διάφορα είδη χορού όπως είναι: ο μοντέρνος-χοροθεατρικός χορός, η τζαζ και ο σύγχρονος χορός. Ο έλεγχος του σώματος μέσα στον χώρο και σε συνάρτηση με τους υπόλοιπους, αλλά και σε συνδυασμό με τη μουσική είναι οι επιμέρους στόχοι. Και φυσικά, η εξάσκηση του ρυθμού ξεκινάει από τις μικρές τάξεις, καθώς αποτελεί βασικότατη δεξιότητα στον χορό.
- Τμήμα Γ΄-Δ΄ Δημοτικού: Στο τμήμα αυτό γίνεται γνωριμία με τις βασικές αρχές του Σύγχρονου Χορού. Συστημάτων χορού, δηλαδή, που δημιουργήθηκαν τον 20ο αιώνα από πρωτοπόρους χορευτές εκείνης της εποχής, όπως είναι οι: Martha Ghraham, Jose Limon. Οι χορευτές/τριες ασκούνται σε αρχές που «μιλούν» για Πτώση και Επαναφορά, Χρήση του βάρους, Χρήση Αντίθετων δυνάμεων. Επίσης, εξασκούνται πολύ στον συγχρονισμό των κινήσεων αλλά και στο να μάθουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, μέσα από την κίνηση και την έκφραση του προσώπου. Τα Διδακτικά Αντικείμενα είναι: Pirrouettes και άλλες στροφές, άλματα (Jetés, Sautés), δουλειά σε ζευγάρια (σηκώματα-lifts, συνεργασία, contact), Devellopés.
- Τμήμα E ‘-ΣΤ’ Δημοτικού: Κύριος σκοπός είναι ο αυτοσχεδιασμός και η εκμάθηση hip hop κινήσεων. Επιμέρους στόχοι είναι η εκμάθηση της θεμελιώδους αρχής του Σύγχρονου Χορού, «Λύσιμο και Χαλάρωση» όλου του σώματος, αλλά και ξεχωριστών μελών (isolation). Συνεχίζει να αποτελεί σημαντικός στόχος και σε αυτό το τμήμα ο συγχρονισμός κατά την εκτέλεση των χορογραφιών. Τα Διδακτικά Αντικείμενα είναι: Πτώσεις, στηρίξεις στα χέρια (freeze), σηκώματα-lifts (πιο δύσκολα και πολύπλοκα με 3-4 άτομα), ακροβατικά, δημιουργία χορογραφιών.
Ο όμιλος του Μοντέρνου χορού συμμετέχει σε εκδηλώσεις και διαγωνιστικά φεστιβάλ, εντός και εκτός του Κολεγίου.
20. Εργαστήρι Εικαστικών
Η επιθυμία παιδιών αλλά και γονέων για περισσότερη καλλιτεχνική ενασχόληση μάς οδήγησαν στη δημιουργία του ομίλου Εικαστικών, που λειτουργεί στο πλαίσιο της «Ζώνης Δραστηριοτήτων», από τη σχολική χρονιά 2008-2009, ανεξάρτητα από το μάθημα των καλλιτεχνικών του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου.
Στο «Εργαστήρι Εικαστικών», εκτός από τη ζωγραφική με διάφορα υλικά και τεχνικές, τα παιδιά θα ασχολούνται και με κατασκευές στον χώρο, με υλικά που θα μπορούν να επεξεργαστούν, ανάλογα με την ηλικία τους, τις οποίες θα μπορούσαμε να ονομάσουμε γλυπτά.
Με τις κατάλληλες πληροφορίες και ερεθίσματα από την υπεύθυνη καθηγήτρια καλλιτεχνικών, τα παιδιά θα ενθαρρύνονται να δημιουργούν, να καλλιεργούν τη φαντασία τους, να εκφράζονται ανεξαρτήτως ταλέντου και ιδιαίτερων κλίσεων, πράγμα που συμβάλλει στην ανάπτυξη και την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.
Στο «Εργαστήρι Εικαστικών», εκτός από τη ζωγραφική με διάφορα υλικά και τεχνικές, τα παιδιά θα ασχολούνται και με κατασκευές στον χώρο, με υλικά που θα μπορούν να επεξεργαστούν, ανάλογα με την ηλικία τους, τις οποίες θα μπορούσαμε να ονομάσουμε γλυπτά.
Με τις κατάλληλες πληροφορίες και ερεθίσματα από την υπεύθυνη καθηγήτρια καλλιτεχνικών, τα παιδιά θα ενθαρρύνονται να δημιουργούν, να καλλιεργούν τη φαντασία τους, να εκφράζονται ανεξαρτήτως ταλέντου και ιδιαίτερων κλίσεων, πράγμα που συμβάλλει στην ανάπτυξη και την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.
21. Θεατρικό εργαστήρι
Με το θεατρικό παιχνίδι εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, τη φαντασία μας, επικοινωνούμε και δραστηριοποιούμαστε σε μεγάλο βαθμό. Ανακαλύπτουμε δυνατότητες που έχουμε, πειραματιζόμαστε και εξερευνούμε. Μαθαίνουμε να ελέγχουμε το σώμα μας, τα συναισθήματά μας και, κατά συνέπεια, τις ευαισθησίες μας. Τέλος, αναπτύσσουμε τον λόγο και κοινωνικοποιούμαστε.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ομίλου περιλαμβάνει:
- Γνωριμία/ Συναισθηματική έκφραση.
- Ατομικές και ομαδικές ασκήσεις.
- Παιχνίδια εμπιστοσύνης-χαλάρωσης.
- Αυτοσχεδιασμούς.
- Παντομίμα.
- Αναπαράσταση παραμυθιού.
- Δραματοποίηση.
Οι μαθητές που συμμετέχουν στον όμιλο Θεάτρου είναι χωρισμένοι σε τρία τμήματα, ανάλογα με την ηλικία τους. Κάθε χρονιά, διοργανώνονται θεατρικές παραστάσεις σε εκδηλώσεις του σχολείου, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να παρουσιάσουν όσα έμαθαν, αλλά και να καταφέρουν να συνεργαστούν με επιτυχία, ως ομάδα.
22. Παραδοσιακοί χοροί
Σκοπός του ομίλου είναι η καλλιέργεια της ελληνικής πολιτισμικής συνείδησης, καθώς επίσης και η μύηση στον ρυθμό, τον χορό και το τραγούδι της ελληνικής μας παράδοσης. Λόγω του ιδιαίτερου ρόλου της ομάδας στον παραδοσιακό χορό, εξέχουσα βαρύτητα κατέχει η ανάπτυξη του συναισθηματικού τομέα. Το παιδί βιώνει ρόλους της ομάδας, παρατηρεί, αποδέχεται, συνεργάζεται και στηρίζει τους συγχορευτές του. Συνειδητοποιεί ότι η ομάδα αποτελεί το πλαίσιο δράσης του και ότι το κάθε άτομο είναι σημαντικό και απαραίτητο για την ομάδα.
Διδάσκονται χοροί από:
- Μακεδονία,
- Θράκη, - Ήπειρο,
- Θεσσαλία,
- Πόντο και νησιά.
Το συγκρότημα συμμετέχει στις σχολικές γιορτές και τις εκδηλώσεις του κολεγίου μας, υποστηρίζει και προάγει την παράδοση του τόπου μας στο «Σαρακοστιανό γλέντι» του Δημοτικού Σχολείου, ενώ συμμετέχει σε μεγάλα παιδικά φεστιβάλ, που διοργανώνονται στην πόλη μας, εκτός του σχολείου μας.
Ετικέτες
Clubs
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (521)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (271)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (40)
- Δραστηριότητες (101)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (115)
- Εκδηλώσεις (239)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (21)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (75)
- Θεατρική Αγωγή (11)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (48)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (274)
- Νέα - Α' τάξη (477)
- Νέα - Β' τάξη (411)
- Νέα - Γ' τάξη (411)
- Νέα - Γαλλικά (263)
- Νέα - Δ' τάξη (401)
- Νέα - Ε' τάξη (597)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (92)
- Νέα - Μουσική (37)
- Νέα - Πληροφορική (74)
- Νέα - Στ' τάξη (653)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (91)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (15)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (533)
- e-Twinning (78)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (58)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007