Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2024
(324)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
▼
Νοεμβρίου
(40)
- Μικροί εθελοντές εν δράσει
- THANKSgiving
- Η Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού στο θέατρο «Ολύμπιον»
- Δημιουργώντας Τοπία με Κολάζ στη Γ' Δημοτικού
- Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του ...
- Game Travellers
- Ποδόσφαιρο στον όμιλο της Β΄ Δημοτικού
- Κατασκευάζω τα βιβλία μου με την παιδαγωγική του F...
- «Λυρικός Μικρός Πλανήτης»
- Κατασκευή του διάσημου Πύργου του Άιφελ
- One two three Kids in Action
- 20 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα τ...
- Όμιλος Ενόργανης Γυμναστικής
- Γίνομαι φύλακας άγγελος για τους συμμαθητές μου!
- «Πού είσαι;» | Πρόγραμμα Δανειστικής Βιβλιοθήκης
- 11ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά γ...
- «Μια μύγα από το Παρίσι στη Θεσσαλονίκη» | Πρόγραμ...
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ // 1η Σχολή Γονέων
- Εδώ Πολυτεχνείο…
- Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης
- Άσκηση σχεδίου
- Παραολυμπιακή Ημέρα
- Επικοινωνία και ομαδικότητα
- «Ο Κύκλος της Επικοινωνίας»
- Ευγένεια
- Ο ρόλος της επικοινωνίας
- Το τηλεφωνάκι της επικοινωνίας
- «Το κουκλί της συγγνώμης»
- Μέτρηση Όγκου Αντικειμένων
- «Γίνε κι εσύ φύλακας άγγελος του συμμαθητή σου»
- Journée de la paix, Halloween et jeux
- Οδηγώ με ασφάλεια
- Πρόγραμμα αδελφοποίησης Α΄ και Ε΄ τάξης
- Teamwork makes the dream work
- Συναισθηματίζειν
- Τα γυαλιά της διαφορετικότητας
- Πρόγραμμα ομαλής μετάβασης
- 17th International Rapid Chess Festival
- Halloween στον Όμιλο Ζωγραφικής
- Καρδουλοκάρτες
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(351)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Ο ρόλος της επικοινωνίας
Στο πλαίσιο των δράσεων της Ομαδικής Πνευματικής Εμψύχωσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης ασχολήθηκαν με την έννοια της επικοινωνίας. Η καλή επικοινωνία αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για τη σύνδεση των ανθρώπων, καθώς επιτρέπει την ανταλλαγή σκέψεων, συναισθημάτων και ιδεών και οδηγεί στην αμοιβαία κατανόηση.
Ως αφόρμηση διαβάσαμε το βιβλίο της Δήμητρας Χαραλάμπους με τίτλο «Το Κρυφτό». Το βιβλίο αυτό αναφέρεται με παιγνιώδη τρόπο στην αυτοεικόνα παιδιών με ιδιαιτερότητες και όπως δηλώνει και ο τίτλος του κρατάει κρυφά τα “μυστικά” των ηρώων του ακόμα και μέχρι την τελευταία σελίδα. Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες, μπήκαν στα παπούτσια των ηρώων, ανακάλυψαν τους λόγους που οι ήρωες συμπεριφέρονται με συγκεκριμένους τρόπους και αξιολόγησαν τον τρόπο επικοινωνίας του “μυστικού” τους. Στη συνέχεια οι μαθητές ανέλαβαν δράση για το πώς θα μπορούσε το κάθε “μυστικό” να εκφραστεί πιο αληθινά και ξεκάθαρα. Περιηγήθηκαν στα μονοπάτια της μη λεκτικής επικοινωνίας και προσπάθησαν να τη μετατρέψουν σε λεκτική. Στο τέλος απεικόνισαν τους ήρωες πριν και μετά την αποκάλυψη τους “μυστικού” τους, εγκλωβισμένους και απελευθερωμένους.
Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της καλής επικοινωνίας στις διαπροσωπικές σχέσεις και τον καθοριστικό της ρόλο στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας. Καλλιέργησαν την ικανότητα να κατανοούν τις επιθυμίες και τις ανάγκες των άλλων και ενίσχυσαν την ενσυναίσθησή τους.
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (528)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (291)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (43)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (120)
- Εκδηλώσεις (249)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (22)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (87)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (296)
- Νέα - Α' τάξη (512)
- Νέα - Β' τάξη (441)
- Νέα - Γ' τάξη (442)
- Νέα - Γαλλικά (286)
- Νέα - Δ' τάξη (428)
- Νέα - Ε' τάξη (633)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (100)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (77)
- Νέα - Στ' τάξη (698)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (101)
- Ο.Π.Ε. (6)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (16)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (559)
- e-Twinning (88)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα