Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(94)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
▼
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
-
▼
Νοεμβρίου
(40)
- Ενημέρωση της Β΄ Δημοτικού για τις φυσικές καταστρ...
- Παίζουμε επιτραπέζια;
- English is fun!
- KINDNESS BEGINS WITH ME
- Θεωρία ιεράρχησης των ανθρώπινων αναγκών
- Open Youth U10 rapid
- Διασκέδαση και ενδυνάμωση! Τι καλύτερο για ένα παιδί;
- La journée internationale des professeurs de franç...
- Γίνε δέντρο
- Συμβίωση, ένα εργαστήριο για την πανίδα της χώρας μας
- Γιορτή 17ης Νοεμβρίου
- Η εμπειρία στο eTwinning συνεχίζεται στο μάθημα τω...
- Φιλανθρωπικό Bazaar για τη στήριξη του Συλλόγου «Π...
- 20 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα τ...
- 17 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας
- Γνωρίζω καλύτερα τα κέρματα του ευρώ και υπολογίζω...
- Η πρώτη μας δημοσιογραφική μελέτη
- Η Β΄ τάξη στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού
- Η ιστορία του σχολείου μέσα από τα μάτια του Φρερ ...
- «Ο καλύτερος τρόπος να λες είναι … να κάνεις»
- Κατασκευάζοντας Ρομπότ
- Halloween στο Kids in Action
- Ομαδικά παιχνίδια
- Μάθημα Γαλλικών, Πληροφορικής ή Πληροφορικής στα Γ...
- Γνωριμία στο πλαίσιο της αδελφοποίησης | Α΄ - Ε΄ τ...
- Our first 5th grade project: My school
- Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning | Δ΄ τάξη 2023-2024
- Φτερά Αγγέλου - Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Dear Penpals in the UK
- Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning | ΣΤ΄ τάξη 2023-2024
- Η οργάνωση του χώρου στο Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Καλώς ήρθες ScratchJr!
- «Πατρίδες του Κόσμου»
- Μία μαγική παράσταση κουκλοθέατρου
- "Ταξίδι στο διάστημα"
- Προετοιμάζοντας το έδαφος για τη συνεργατική μάθηση
- «FAMILY TIME»
- Πόσα πράγματα γνωρίζουμε για το ενεργειακό ζήτημα ...
- Ζωντανεύοντας την ιστορία του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Μία μαγική παράσταση κουκλοθέατρου

Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων και τις λασαλιανές ημέρες ειρήνης μιλήσαμε για φυσικές καταστροφές (πυρκαγιές, πλημμύρες) και ανθρώπινες παρεμβάσεις (πόλεμος, μόλυνση), που αναγκάζουν τους ανθρώπους και τα ζώα να μετακινηθούν. Καλέσαμε, λοιπόν, την ομάδα κουκλοθέατρου “Μαρμίτα”, για να μας παρουσιάσει ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα την παγκόσμια κρίση νερού με τίτλο “Απόνερα”. Παρουσιάστηκαν πραγματικές ιστορίες έξι παιδιών από όλο τον κόσμο, όπου η ανθρώπινη παρέμβαση καταστρέφει το περιβάλλον, μολύνοντας το πόσιμο νερό, μέσα από τον μαγικό κόσμο του θεάτρου σκιών και του κουκλοθέατρου, προσφέροντας ένα θέαμα που ενθουσίασε τα παιδιά. Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση, ώστε να δώσουν λύσεις για τη βελτίωση της ζωής των παιδιών των ιστοριών.
Τι μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε, ώστε να μη μολύνεται το νερό από τα ορυχεία κοβαλτίου στο Κονγκό ή να μη γεμίζει με τοξικά ο ποταμός δίπλα στο εργοστάσιο βαφής υφασμάτων στο Μπαγκλαντές;
Οι μαθητές και οι μαθήτριες βρήκαν τη λύση: “Να μην παίζουμε τόσο με τα κινητά και τα τάμπλετ, για να μην χαλάει η μπαταρία και να ανταλλάσσουμε τα ρούχα μας, ώστε να μην αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε καινούργια .”
Φυσικά, τα παιδιά βρίσκουν τις λύσεις για τα πάντα. Φτάνει να τους δίνουμε την ευκαιρία να ερευνήσουν και να μάθουν τις σωστές πληροφορίες.
Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (583)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (307)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (455)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (441)
- Νέα - Ε' τάξη (657)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (720)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (18)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007