Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(277)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(352)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
-
▼
Ιανουαρίου
(26)
- Παρκούρ αξιών στο θεατρικό εργαστήρι του Δημοτικού...
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Νεροπειράματα
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Κλιματική αλλαγή - Φαινό...
- «Μαζί και από κοινού» καλωσορίζουμε τα νέα μέλη τη...
- 1η χιονοδρομική εξόρμηση ομίλου χιονοδρομίας
- Parcours αξιών στη Φυσική Αγωγή: Φαντασία, δημιουρ...
- Όμιλος Μπαλέτου
- ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
- ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- Πνευματική πολεμική τέχνη
- Επίσκεψη στη Χ.Α.Ν.Θ.
- Διαδικτυακή συνάντηση με τον απόφοιτο, κ. Δημήτρη ...
- Η εθελοντική ομάδα εν δράσει
- Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από το Νηπιαγωγείο
- Une rencontre lasalienne - Nos différences sont un...
- Όμιλος Αρχιτεκτονικής: Χριστουγεννιάτικο χωριό
- «Μια Εισαγωγή σε έναν κόσμο… Ρομποτικό»
- ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ – Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στους «...
- Χριστουγεννιάτικες δράσεις αδελφοποίησης
- Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλον...
- Όμιλος Δημιουργικής Ρομποτικής
- Όμιλος Καλαθοσφαίρισης: "Συνεργασία και Ομαδικότητα"
- Ο όμιλος Μοντέρνου χορού στο Χριστουγεννιάτικο Μπαζάρ
- Parkour - η τέχνη της μετακίνησης, ένα σύγχρονο πα...
- Όταν η Πληροφορική συναντά τα Γαλλικά
- Διακρίσεις στον Μαθηματικό Διαγωνισμό «Πυθαγόρα»
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Όμιλος Δημιουργικής Ρομποτικής
Το βραβευμένο πρόγραμμα της Δημιουργικής Ρομποτικής (Αργυρό βραβείο Καινοτομίας στην Εκπαίδευση, Education Leaders Awards 2020) ξεδιπλώνει τις πτυχές του και διδάσκει, διασκεδάζει, συνδυάζει τις τέχνες με την τεχνολογία, ενώ, παράλληλα, δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στα παλιά μας παιχνίδια μέσω του UpCycling.
Μαθαίνοντας τις βασικές αρχές της ρομποτικής, όπως κύκλωμα, διακόπτης και εντολή, δημιουργούμε τη βάση στην οποία θα αναπτυχθούν όλα τα πρότζεκτ της χρονιάς. Το κάθε μάθημα ξεκινάει με ένα θέμα πάνω στο οποίο γίνεται μια παρουσίαση, έτσι ώστε οι μαθητές να έχουν μια καλή εικόνα του θέματος και της κατασκευής που θα ακολουθήσει, και, στη συνέχεια, επιλέγοντας από μια μεγάλη στοίβα με παιχνίδια, θα βρούμε τα κατάλληλα σε μέγεθος/σχήμα/χρώμα αντικείμενα, για να δημιουργήσουμε το “σώμα” της ρομποτικής μας κατασκευής. Στη δεύτερη φάση, κατασκευάζουμε το κύκλωμα και το προσαρμόζουμε στην κατασκευή μας, ενώ ολοκληρώνουμε με τις λεπτομέρειες, τον συγχρονισμό και τις τελευταίες "εικαστικές πινελιές".
Με βάση την παραπάνω δομή και σειρά, γνωρίσαμε την Αιολική ενέργεια, έγινε ιστορική αναδρομή στην Αίολο, συλλέξαμε στοιχεία μέσω οπτικοακουστικού υλικού για τις ανεμογεννήτριες και πώς κατασκευάζεται ένα αιολικό πάρκο, με στόχο να κατασκευάσουμε τη δική μας ανεμογεννήτρια από ανακυκλώσιμα υλικά/ παιχνίδια.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και το μάθημα της κατασκευής του ραντάρ. Γνωρίσαμε τι είναι το ραντάρ, πώς λειτουργεί, πού και γιατί τοποθετείται σε πλοία, τη χρήση του στα αεροπλάνα και προχωρήσαμε στην κατασκευή του δικού μας ραντάρ.
Μια αντίστοιχη διαδικασία, μας οδήγησε στο να μάθουμε τι είναι ο φάρος, πότε και πού φτιάχτηκε ο πρώτος, τη χρησιμότητά του και τη σχέση του με το ραντάρ. Η ολοκλήρωση της κατασκευής του φάρου εμπεριέχει και το μήνυμα της συνεργασίας των αγοριών-κοριτσιών της τάξης, μιας και τα κορίτσια επιμελήθηκαν εικαστικά τη βάση της κατασκευής, ενώ τα αγόρια ανέλαβαν το πάνω μέρος της σύνθεσης.
Προχωρώντας με τα μαθήματα, η ομάδα των συμμετεχόντων συσπειρώθηκε και συντονίστηκε αρκετά, τόσο που με μια απλή ματιά παρατηρείται η βελτίωση της ποιότητας δουλειάς του συνόλου. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας αποτελεί η χριστουγεννιάτικη φάτνη που κατασκευάστηκε τελευταία. Μία κατασκευή, της οποίας η έρευνα ήταν γνώριμη στα παιδιά και δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στο δημιουργικό μέρος, μέσω της ωριμότερης πλέον ματιάς των παιδιών και της καλύτερης ροής του προγράμματος.
Με το νέο έτος θα ακολουθήσουν περισσότερα και μεγαλύτερα πρότζεκτ, τα οποία θα οδηγήσουν την ομάδα σε βαθύτερα νερά και θα ανεβάσουν τον πήχη ακόμα ψηλότερα.
Το διπλό πηγάδι θα μας δείξει τη δύναμη της μηχανικής, το συντριβάνι θα μας φέρει σε επαφή με την πρώτη μας αντλία και τον πειραματισμό στην κυκλοφορία των υγρών υλικών, ο τηλέγραφος θα ενώσει τις δύο άκρες “από τις φρυκτωρίες, στο κινητό τηλέφωνο”, ενώ, παράλληλα, θα έρθουμε σε επαφή με τον κώδικα Μορς και θα στείλουμε ένα μήνυμα ο καθένας από τον δικό μας ρομποτικό τηλέγραφο…
Το πρόγραμμα, σε συνεργασία με τις ανάγκες και τους υψηλούς στόχους του σχολείου, θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο και το σύνολο των κατασκευών μας θα είναι ένα μοναδικό ταξίδι στο παρελθόν και το μέλλον, μέσω της επαναχρησιμοποίησης παλιών παιχνιδιών, της υλοποίησης νέων ιδεών και της εφαρμοσμένης ρομποτικής.
Γιώργος Αντωνογιαννάκης
Προπονητής Δημιουργικής Ρομποτικής
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (528)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (289)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (40)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (117)
- Εκδηλώσεις (248)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (21)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (84)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (293)
- Νέα - Α' τάξη (504)
- Νέα - Β' τάξη (432)
- Νέα - Γ' τάξη (433)
- Νέα - Γαλλικά (283)
- Νέα - Δ' τάξη (420)
- Νέα - Ε' τάξη (622)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (97)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (77)
- Νέα - Στ' τάξη (691)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (99)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (15)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (552)
- e-Twinning (86)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων
- Τελετή βράβευσης