Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(239)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(352)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
-
▼
Ιανουαρίου
(26)
- Παρκούρ αξιών στο θεατρικό εργαστήρι του Δημοτικού...
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Νεροπειράματα
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Κλιματική αλλαγή - Φαινό...
- «Μαζί και από κοινού» καλωσορίζουμε τα νέα μέλη τη...
- 1η χιονοδρομική εξόρμηση ομίλου χιονοδρομίας
- Parcours αξιών στη Φυσική Αγωγή: Φαντασία, δημιουρ...
- Όμιλος Μπαλέτου
- ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
- ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- Πνευματική πολεμική τέχνη
- Επίσκεψη στη Χ.Α.Ν.Θ.
- Διαδικτυακή συνάντηση με τον απόφοιτο, κ. Δημήτρη ...
- Η εθελοντική ομάδα εν δράσει
- Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από το Νηπιαγωγείο
- Une rencontre lasalienne - Nos différences sont un...
- Όμιλος Αρχιτεκτονικής: Χριστουγεννιάτικο χωριό
- «Μια Εισαγωγή σε έναν κόσμο… Ρομποτικό»
- ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ – Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στους «...
- Χριστουγεννιάτικες δράσεις αδελφοποίησης
- Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλον...
- Όμιλος Δημιουργικής Ρομποτικής
- Όμιλος Καλαθοσφαίρισης: "Συνεργασία και Ομαδικότητα"
- Ο όμιλος Μοντέρνου χορού στο Χριστουγεννιάτικο Μπαζάρ
- Parkour - η τέχνη της μετακίνησης, ένα σύγχρονο πα...
- Όταν η Πληροφορική συναντά τα Γαλλικά
- Διακρίσεις στον Μαθηματικό Διαγωνισμό «Πυθαγόρα»
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
«Μια Εισαγωγή σε έναν κόσμο… Ρομποτικό»
Ο όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής του Δημοτικού “ΔΕΛΑΣΑΛ¨ καλωσορίζει τους μαθητές της Γ’ Δημοτικού στον κόσμο των ρομπότ. Πρόκειται για ένα ευχάριστο περιβάλλον, στο οποίο τα παιδιά εξοικειώνονται με σενάρια, έννοιες και φαινόμενα της καθημερινότητάς τους μέσα από την κατασκευή και χρήση ρομποτικών τεχνουργημάτων. Θα μπορούσε κανείς να πει πως τα ρομπότ λειτουργούν στον όμιλο ως το εργαλείο που μεσολαβεί ανάμεσα στον μαθητή και στη γνώση, καθιστώντας δυνατή την πρόσκτηση της τελευταίας με έναν πιο παραστατικό, ενδιαφέροντα και συναρπαστικό τρόπο.
Στα εισαγωγικά μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής, ένας μαθητής θα γνωρίσει τα βασικά κομμάτια του ρομποτικού πακέτου και θα κατανοήσει σε ένα πρώτο βαθμό τη χρήση των δομικών υλικών του. Ταυτόχρονα, θα εξοικειωθεί με τις κύριες εντολές του προγραμματιστικού περιβάλλοντος της εφαρμογής. Στο Α’ τρίμηνο, γενικότεροι στόχοι του μαθήματος ήταν:
- Διαχωρισμός και ταξινόμηση των βασικών υλικών στοιχεία του Lego Wedo 2.
- Κατανόηση της λειτουργίας των πιο σημαντικών κομματιών (κινητήρας-αισθητήρες).
- Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον και εκμάθηση κύριων εντολών.
Ειδικότεροι στόχοι με τους οποίους καταπιάστηκαν οι μαθητές ήταν:
- Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τριβή και τη δύναμη.
- Η φύση της έννοιας «ταχύτητα» σε έναν αγώνα αυτοκινήτων.
- Το φαινόμενο του σεισμού.
- Τα στάδια της ζωής του βατράχου.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό με ενδεικτικά παραδείγματα μαθημάτων του Α’ τριμήνου των μαθητών της Γ’ Δημοτικού: Α) Τραβώντας, Β)Ταχύτητα, Γ)Φαινόμενο Σεισμού, Δ) Η Ζωή του Βάτραχου
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (528)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (286)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (40)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (117)
- Εκδηλώσεις (245)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (21)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (83)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (48)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (287)
- Νέα - Α' τάξη (492)
- Νέα - Β' τάξη (422)
- Νέα - Γ' τάξη (423)
- Νέα - Γαλλικά (278)
- Νέα - Δ' τάξη (412)
- Νέα - Ε' τάξη (616)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (93)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (76)
- Νέα - Στ' τάξη (680)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (97)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (15)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (547)
- e-Twinning (84)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων
- Τελετή βράβευσης