UNESCO Associated Schools
Εγγραφές 2021-2022
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2021-2022
εδώ.
Υποτροφίες 2020-2021
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2020-2021
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2022
(196)
- ► Φεβρουαρίου (39)
-
▼
Ιανουαρίου
(26)
- Παρκούρ αξιών στο θεατρικό εργαστήρι του Δημοτικού...
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Νεροπειράματα
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Κλιματική αλλαγή - Φαινό...
- «Μαζί και από κοινού» καλωσορίζουμε τα νέα μέλη τη...
- 1η χιονοδρομική εξόρμηση ομίλου χιονοδρομίας
- Parcours αξιών στη Φυσική Αγωγή: Φαντασία, δημιουρ...
- Όμιλος Μπαλέτου
- ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
- ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- Πνευματική πολεμική τέχνη
- Επίσκεψη στη Χ.Α.Ν.Θ.
- Διαδικτυακή συνάντηση με τον απόφοιτο, κ. Δημήτρη ...
- Η εθελοντική ομάδα εν δράσει
- Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από το Νηπιαγωγείο
- Une rencontre lasalienne - Nos différences sont un...
- Όμιλος Αρχιτεκτονικής: Χριστουγεννιάτικο χωριό
- «Μια Εισαγωγή σε έναν κόσμο… Ρομποτικό»
- ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ – Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στους «...
- Χριστουγεννιάτικες δράσεις αδελφοποίησης
- Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλον...
- Όμιλος Δημιουργικής Ρομποτικής
- Όμιλος Καλαθοσφαίρισης: "Συνεργασία και Ομαδικότητα"
- Ο όμιλος Μοντέρνου χορού στο Χριστουγεννιάτικο Μπαζάρ
- Parkour - η τέχνη της μετακίνησης, ένα σύγχρονο πα...
- Όταν η Πληροφορική συναντά τα Γαλλικά
- Διακρίσεις στον Μαθηματικό Διαγωνισμό «Πυθαγόρα»
-
►
2021
(241)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(267)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(190)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(253)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(59)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
«Μια Εισαγωγή σε έναν κόσμο… Ρομποτικό»

Ο όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής του Δημοτικού “ΔΕΛΑΣΑΛ¨ καλωσορίζει τους μαθητές της Γ’ Δημοτικού στον κόσμο των ρομπότ. Πρόκειται για ένα ευχάριστο περιβάλλον, στο οποίο τα παιδιά εξοικειώνονται με σενάρια, έννοιες και φαινόμενα της καθημερινότητάς τους μέσα από την κατασκευή και χρήση ρομποτικών τεχνουργημάτων. Θα μπορούσε κανείς να πει πως τα ρομπότ λειτουργούν στον όμιλο ως το εργαλείο που μεσολαβεί ανάμεσα στον μαθητή και στη γνώση, καθιστώντας δυνατή την πρόσκτηση της τελευταίας με έναν πιο παραστατικό, ενδιαφέροντα και συναρπαστικό τρόπο.
Στα εισαγωγικά μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής, ένας μαθητής θα γνωρίσει τα βασικά κομμάτια του ρομποτικού πακέτου και θα κατανοήσει σε ένα πρώτο βαθμό τη χρήση των δομικών υλικών του. Ταυτόχρονα, θα εξοικειωθεί με τις κύριες εντολές του προγραμματιστικού περιβάλλοντος της εφαρμογής. Στο Α’ τρίμηνο, γενικότεροι στόχοι του μαθήματος ήταν:
- Διαχωρισμός και ταξινόμηση των βασικών υλικών στοιχεία του Lego Wedo 2.
- Κατανόηση της λειτουργίας των πιο σημαντικών κομματιών (κινητήρας-αισθητήρες).
- Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον και εκμάθηση κύριων εντολών.
Ειδικότεροι στόχοι με τους οποίους καταπιάστηκαν οι μαθητές ήταν:
- Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τριβή και τη δύναμη.
- Η φύση της έννοιας «ταχύτητα» σε έναν αγώνα αυτοκινήτων.
- Το φαινόμενο του σεισμού.
- Τα στάδια της ζωής του βατράχου.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό με ενδεικτικά παραδείγματα μαθημάτων του Α’ τριμήνου των μαθητών της Γ’ Δημοτικού: Α) Τραβώντας, Β)Ταχύτητα, Γ)Φαινόμενο Σεισμού, Δ) Η Ζωή του Βάτραχου

VACANCES D’ ÉTÉ 2022
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (480)
- Άρθρα (5)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (18)
- Διακρίσεις (237)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (31)
- Δραστηριότητες (92)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (96)
- Εκδηλώσεις (202)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (149)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (18)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (27)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (24)
- Νέα - Αγγλικά (217)
- Νέα - Α' τάξη (368)
- Νέα - Β' τάξη (322)
- Νέα - Γ' τάξη (316)
- Νέα - Γαλλικά (220)
- Νέα - Δ' τάξη (299)
- Νέα - Ε' τάξη (482)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (65)
- Νέα - Μουσική (26)
- Νέα - Πληροφορική (59)
- Νέα - Στ' τάξη (536)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (54)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (33)
- Συμβουλευτική Γονέων (8)
- Υλικά (1)
- Clubs (430)
- e-Twinning (66)
- Erasmus (2)
- STEAM (6)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (52)
9ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
- Αποτελέσματα
Διαγωνισμός Αγγλικών '22
8ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά
- Διαβάστε περισσότερα
- Αποτελέσματα
Out of the Box Challenge 2020
«Καγκουρό» | 2020
Vacances d’ hiver
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007