Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(135)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
▼
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
-
▼
Απριλίου
(16)
- Διαδικτυακή συνάντηση με τη Δωροθέα Ποιμενίδου
- Eπισκεπτήριο Αγάπης με κάρτες
- Εργαστήρι δεξιοτήτων στην Φυσική Αγωγή - «ΧΟΠΑ Ήρω...
- Συνάντηση ομάδας Ρομποτικής με την αρχιτέκτονα κ....
- LONDON, here we come!!!
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – Γ΄ Δημοτικού
- Συνάντηση ομάδας Ρομποτικής με τον καθηγητή Φυσικ...
- Διαδικτυακή Συνάντηση με τον Διεθνή καλαθοσφαιριστ...
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΙΛΙΟΥ - Α΄ τάξη
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
- Διαδικτυακή Συνάντηση με την ΕΛΕΝΗ ΣΒΟΡΩΝΟΥ
- Αντώνης Σέργης - «Η πυξίδα δε δείχνει πάντα τον βο...
- Πάμε Όπερα;
- Οι Robothood στον προκριματικό γύρο για το Global ...
- "200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση" - Μουσική
- WRO Hellas 2021 - 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπ...
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Συνάντηση ομάδας Ρομποτικής με την αρχιτέκτονα κ. Βασιλική Κουργιαντάκη

Η ομάδα ρομποτικής «Robothood», του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ» συναντήθηκε με την αρχιτέκτονα κ. Βασιλική Κουργιαντάκη με στόχο να παρουσιαστεί και να συζητηθεί το πρόγραμμα «Playwood», στο πλαίσιο της συμμετοχής της ομάδας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό της First Lego League με τίτλο: «Game Changers 2021». Τη φετινή χρονιά, η ομάδα μας έχει σκοπό να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που παίζουν, κινούνται και αθλούνται οι άνθρωποι στη σημερινή εποχή.
Μετά από έρευνες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες δεν αθλούνται τα τελευταία 20 χρόνια, οι «Robothood» προτείνουν τη δημιουργία ενός πάρκου ψυχαγωγίας, για να κινητοποιήσουν τους ανθρώπους να αθληθούν. Σχεδίασαν ένα πάρκο, που θα δημιουργηθεί μέσα στο άλσος Δελασάλ, όπου τα παιχνίδια του κινούνται αποκλειστικά με την ανθρώπινη δύναμη και είναι επιλεγμένα, για να προσελκύουν το ενδιαφέρον τόσο των μικρών όσο και των μεγάλων παιδιών, με στόχο να παροτρύνουν τον κόσμο να παίξει και, ταυτόχρονα, να αθληθεί μέσα στη φύση.
Η κα Κουργιαντάκη μοιράστηκε τις γνώσεις της με τα παιδιά, μέσα από μια συζήτηση γεμάτη χρήσιμες πληροφορίες, πολύ ενθουσιασμό και θετική διάθεση. Σημαντικά στοιχεία που επισημάνθηκαν, ήταν τα παρακάτω:
- Πώς εντάσσονται τα παιχνίδια του πάρκου στο φυσικό περιβάλλον;
- Πώς έγινε η επιλογή του μετάλλου ως βασικό υλικό των παιχνιδιών;
- Ποια θα είναι η ακριβής θέση των παιχνιδιών στο πάρκο;
- Με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται η προσβασιμότητα από όλους (ΑμεΑ, γονείς με βρεφικά καρότσια, μικρά παιδιά, ηλικιωμένους κ.λπ.);
- Υπάρχουν στοιχεία στον χώρο όπως σκίαση, παγκάκια, παροχή νερού, κάδοι απορριμμάτων, δημοτικά WC και αποδυτήρια, που να βοηθούν την παραμονή στο πάρκο για περισσότερη ώρα;
- Σε ποιες ηλικίες απευθύνεται το κάθε παιχνίδι;
- Ποια παιχνίδια στοχεύουν στην ατομική και ποια στην ομαδική άθληση;
Η κα Κουργιαντάκη παρατήρησε πως η ομάδα έχει κάνει αξιοσημείωτη έρευνα, καθώς οι «Robothood» ήταν έτοιμοι να δώσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις που τους έκανε και εξήγησαν αναλυτικά τους λόγους που τους οδήγησαν να ασχοληθούν με αυτό το project. Κλείνοντας μάλιστα τη συνάντηση, έδωσε τα συγχαρητήριά της σε μαθητές και δασκάλους για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν κάθε χρόνο στην ομάδα Ρομποτικής.

Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (588)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (92)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (535)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (297)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (50)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (128)
- Εκδηλώσεις (261)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (100)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (310)
- Νέα - Α' τάξη (544)
- Νέα - Β' τάξη (460)
- Νέα - Γ' τάξη (465)
- Νέα - Γαλλικά (297)
- Νέα - Δ' τάξη (448)
- Νέα - Ε' τάξη (665)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (108)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (80)
- Νέα - Στ' τάξη (724)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (19)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007