Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(85)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
▼
Νοεμβρίου
(20)
- Oι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται για καινοτόμες δρά...
- Félicitations ! - Διαγωνισμός λογότυπου E-TWINNING...
- Διακριθέντες μαθητές του Διαγωνισμού Φιλαναγνωσίας
- Διακρίσεις στον ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «ΠΥΘΑΓΟΡΑ»
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης - Δράσεις ΣΤ΄ Δημοτικού
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης - Δράσεις Δ΄ Δημοτικού
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης - Δράσεις Γ΄ Δημοτικού
- «ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ» | Μια πράξη αδελφοποίησης...
- O «τοίχος» της Ειρήνης // Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνη...
- «Journées Lasalliennes Internationales pour la Paix»
- Are you up for debate?
- Εκδρομή της Γ΄ τάξης στα γήπεδα mini champions
- Trick or Treat? Choose one If you dare… | Φάρσα ...
- Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον εορτασμό του H...
- Αρχιτεκτονικές αναζητήσεις
- Πρόγραμμα στο Τελλόγλειο
- Μάθημα Θρησκευτικών
- "Je vous présente mes copains"
- «EU Code Week 2020» στο Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- À la découverte des Langues Européennes –Ανακαλύπτ...
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Αρχιτεκτονικές αναζητήσεις

Ξεκινήσαμε τις αρχιτεκτονικές μας συναντήσεις παίζοντας στην κλίμακα του σπιτιού: το σχήμα του, τα μέρη του, η υλικότητά του. Εντάξαμε την ατομική μας κατασκευή στη μακροκλίμακα της πόλης αφήνοντας τη φαντασία μας να μας παρασύρει σε ένα ομαδικό κατασκευαστικό παιχνίδι. Σχεδιάσαμε, περικλείσαμε, προσθέσαμε υλικά και σχέδια μαθαίνοντας τη λέξη κλειδί στο σχέδιο πόλης: το όριο.
Επόμενη στάση-εργαλείο για τους μικρούς αρχιτέκτονες: η ομαδικότητα. Διαβάσαμε το βιβλίο, Φίλοι στον λόφο που μιλά τόσο για τη φιλία όσο και για τη μαγεία των μεγάλων κατασκευών. Χωρισμένοι σε μικρές ομάδες αναλάβαμε να φτιάξουμε το καταφύγιό μας με τα υλικά που μας δόθηκαν. Η χαρτοταινία έγινε ο σύμμαχός μας και το παιχνίδι ξεκίνησε.
Στην πιο πρόσφατη συνάντησή μας ξεκινήσαμε το θέμα: Φανταστικές γέφυρες. Τα παιδιά, ως εξοικειωμένοι designers, σχεδίασαν τις πρώτες τους ιδέες απαλλαγμένες από τις στερεοτυπικές εικόνες. Κάποια μάλιστα επιχείρησαν και μια πρώτη εικόνα για τη μακέτα τους.
Παραπάνω, μοιραζόμαστε μερικές από τις στιγμές του, μέχρι τώρα, εργαστηρίου μαζί σας, για να επικοινωνήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά προσεγγίζουν τα θέματα εργασίας. Αυτά είναι μόνο η αρχή, καθώς τα παιδιά μόλις επιχειρούν να σκέφτονται και να κατασκευάζουν σαν αρχιτέκτονες, είτε ατομικά είτε ομαδικά. Ελπίζουμε πολύ σύντομα η ομάδα μας να ξαναβρεθεί για να συνεχίσει το αρχιτεκτονικό της παιχνίδι με κέφι και ασφάλεια. Προς το παρόν σας αφήνουμε μερικές από τις έννοιες που θα μας απασχολήσουν, όταν γυρίσουμε στην κανονικότητά μας:
- Ένας σεισμός ζαχαρωτών.
- Τομές και Πολυκατοικία.
- Μεσαιωνικά κάστρα.
- Μηχανή που πετά.
Ανυπομονούμε για τη συνέχεια…







Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (581)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (257)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (305)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (453)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (718)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (16)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007