Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(94)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
▼
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
-
▼
Νοεμβρίου
(21)
- Θεατρική παράσταση «Ένα παιδί μετράει τ' άστρα»
- Ημέρα Αναμνήσεων… μετά μουσικής
- Επίσκεψη στο “NOUS “
- «Το χωριό των αστεριών» - Χριστουγεννιάτικο Bazaar...
- Let's debate English!!!
- «Λασαλιανοί ρεπόρτερς εν δράσει»
- Η Δ’ και η Ε’ τάξη επισκέπτονται το πλωτό μουσείο ...
- My alphabet!
- Art Bazaar στη Γκαλερί Ρώ
- Are you up for debate?
- Πανελλήνια Διάκριση για την Ορχήστρα και τη Χορωδί...
- «Πάμε κυλικείο;»
- Ένωση Αποφοίτων La Salle Ελλάδας
- Our Little Teachers
- Trick or Treat?
- Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής στην ‘Α Δημοτικού
- Αδελφοποίηση | Τάξεις Α΄& Ε΄
- Δοξολογία - Κατάθεση στεφάνου - Παρέλαση 28ης
- Οι μαθητές της Δ΄τάξης επισκέφτηκαν το Πολεμικό Μο...
- Μαθητές σε ρόλο δασκάλου: Μια διαφοροποιημένη προσ...
- «Παιδιά προετοιμασμένα και όχι φοβισμένα»
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017
Μαθητές σε ρόλο δασκάλου: Μια διαφοροποιημένη προσέγγιση του μαθήματος της Ιστορίας

Την Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου 2017, οι μαθητές της Ε΄ τάξης, στο πλαίσιο του σχεδίου εργασίας τους με τίτλο «Ο ρόλος της τεχνολογίας στη ζωή ενός μαθητή», κλήθηκαν σε ομάδες να προετοιμάσουν και να διδάξουν στους συμμαθητές τους ένα κεφάλαιο από το μάθημα της Ιστορίας. Σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι ομάδες συνεργάζονταν, συγκέντρωναν υλικό σε ψηφιακή μορφή, αντάλλασσαν ιδέες και τις κατέγραφαν. Έτσι, με μεγάλο ενθουσιασμό, οι μικροί μαθητές προσέγγισαν την «καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο» αξιοποιώντας εικόνες, ιστορικούς χάρτες, ψηφιακές αναπαραστάσεις της Πόλης, που εντόπισαν μετά από έρευνα στο διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, ανέλυσαν το περιεχόμενο του μαθήματος, με αφετηρία το κείμενο που υπάρχει στο βιβλίο του μαθητή και τα αντίστοιχα παραθέματα. Τέλος, έδωσαν στους συμμαθητές τους τον λόγο, ώστε να διατυπώσουν ερωτήσεις και απορίες, τις οποίες συζήτησαν. Το μάθημα αυτό ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, όχι μόνο γιατί είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τους εαυτούς τους σε ρόλο «δασκάλου», αλλά και επειδή αξιοποίησαν οι ίδιοι την τεχνολογία ως εκπαιδευτικό εργαλείο.



Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (583)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (307)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (455)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (441)
- Νέα - Ε' τάξη (657)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (720)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (18)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007