UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

Υποτροφίες 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ημερολόγιο

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Εκπαιδευτική εκδρομή της Στ τάξης στην Αθήνα

Στο τρένο με προορισμό την Αθήνα Το Σαββατοκύριακο 19 - 21 Νοεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης πήγαμε μια εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Στόχος της εκδρομής ήταν να επισκεφτούμε το Ελληνικό Κοινοβούλιο, την Ακρόπολη, το νέο μουσείο της καθώς και άλλα σημαντικά μουσεία της πόλης.

Η αναχώρησή μας από το σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης έγινε το Σάββατο 19 Νοεμβρίου στις εφτά η ώρα το πρωί. Μετά από μια πολύ διασκεδαστική διαδρομή με το τρένο φτάσαμε στην Αθήνα στις δώδεκα και μισή το μεσημέρι. Στο σταθμό μας περίμενε το λεωφορείο που είχαμε νοικιάσει για να μας μεταφέρει στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Εκεί, αρχικά παρακολουθήσαμε στο θόλο την παράσταση “Διαδραστική περιήγηση στην Αρχαία Αγορά”.Έπειτα κάναμε ένα μικρό διάλειμμα για φαγητό στο κυλικείο του Ιδρύματος και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την έκθεση “Ταξίδι στον κόσμο των αρχαίων Μαθηματικών”. Στην έκθεση αυτή μάθαμε για το Πυθαγόρειο θεώρημα, τον Ευριπίδη, τον Πυθαγόρα και τον Θαλή.

Στις πέντε η ώρα το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας που ονομαζότανε “St. George Lucabettous Boutique Hotel'' όπου τακτοποιηθήκαμε, παίξαμε και ξεκουραστήκαμε. Η μέρα μας έκλεισε με βραδινό φαγητό στο εστιατόριο La Pasteria στο Κολωνάκι.

Ξενάγηση στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης Ξενάγηση στον Ιερό Βράχο και στην Ακρόπολη

Το επόμενο πρωί είχαμε πολύ γεμάτη μέρα. Αρχικά ξυπνήσαμε νωρίς και ετοιμαστήκαμε για να πάμε στην αίθουσα του πρωινού. Αφού φάγαμε, πήγαμε στο μουσείο Μπενάκη, όπου είδαμε αξιόλογους πίνακες και ωραίες παραδοσιακές φορεσιές. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την αλλαγή της φρουράς στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, ενώ, αμέσως μετά επισκεφθήκαμε το νέο Μουσείο της Ακρόπολης και ξεναγηθήκαμε στα εντυπωσιακά εκθέματά του. Εκεί θαυμάσαμε τα αγάλματα, τα αγγεία και τις ζωγραφιές των αρχαίων Ελλήνων. Αργότερα ανεβήκαμε στον Ιερό Βράχο και επισκεφτήκαμε την Αρχαία Αγορά, ενώ το μεσημέρι κάναμε βόλτα και φάγαμε στο Μοναστηράκι.

Ξενάγηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Επίσκεψη στο κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Έρευνας «Γαία»

Το απόγευμα επισκεφθήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων, όπου ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα “Ελευθέριος Βενιζέλος” καθώς και στην αίθουσα της Ολομέλειας. Στις πέντε και μισή το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου περάσαμε ένα αξέχαστο απόγευμα γεμάτο παιχνίδι. Τέλος, αυτή η κουραστική αλλά γεμάτη από εξαιρετικές εμπειρίες μέρα ολοκληρώθηκε με βραδινό φαγητό σε εστιατόριο της Αθήνας.

Το επόμενο πρωί μετά το πρωινό αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο με τις αποσκευές μας. Πριν αποχαιρετίσουμε την Αθήνα επισκεφθήκαμε το κέντρο Γαία όπου παρακολουθήσαμε μια πολύ ωραία έκθεση για τις πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε ακριβώς δίπλα το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας “Γουλανδρή” όπου θαυμάσαμε απολιθωμένα όστρακα και θαλασσινά, ζώα, πουλιά καθώς και ορυκτά.

Μετά από αυτή την τελευταία υπέροχη ξενάγηση αποχαιρετήσαμε την Αθήνα. Στις τέσσερις και τέταρτο το απόγευμα αναχωρήσαμε από το σιδηροδρομικό σταθμό των Αθηνών και φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη στις δέκα παρά τέταρτο το βράδυ.

Η εκδρομή αυτή θα μου μείνει αξέχαστη. Έμαθα τόσα πολλά και μοιράστηκα όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές μου.

Ιωάννα Τσακαλίδου

Μαθήτρια, Στ1

Ξενάγηση στα εντυπωσιακά εκθέματα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας «Γουλανδρή» Ξενάγηση στα εντυπωσιακά εκθέματα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας «Γουλανδρή»

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

- Διαβάστε περισσότερα

- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το