Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(135)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
▼
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
-
▼
Φεβρουαρίου
(40)
- Τα μαγικά γυαλιά - Α΄ τάξη
- Η Β΄ τάξη στο Ολυμπιακό Μουσείο
- “Sneezy the Snowman”
- Παρακολούθηση παράστασης από την ομάδα κουκλοθέατρ...
- Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος - Πιστοποιητικό υιοθεσίας
- eTwinning - “Singing is Communicating”
- «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου»
- ΜαθΑΙνουμε σωστά!
- Love is in the air για τον όμιλο “Kids in action”
- Mon sportif préféré
- Εκδρομή Ε΄ τάξης στην Δημοτική Πινακοθήκη Θεσσαλον...
- Art Bazaar Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» 2024
- Safer Internet Day 2024 – Δράσεις στο Δημοτικό «ΔΕ...
- Ημέρα Αγάπης
- Η θεατρική αγωγή συμμετέχει στο λασαλιανό πρόγραμμ...
- Κάνουμε την ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ παιχνίδι!
- Βραβείο δημιουργίας επιτραπέζιου παιχνιδιού
- Η ασπίδα της εμπιστοσύνης
- Δανειστική Βιβλιοθήκη Α΄ τάξης
- Διδάσκοντας τον σεβασμό μέσα από την έκφραση των σ...
- Chocolate for Children 2024 - «Ένα Σχολείο Που Δεν...
- Ασημένιο και χάλκινο μετάλλιο αγοριών για το Δημοτ...
- Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου
- Ένας Παραολυμπιονίκης στο σχολείο μας
- Food Rescue Heroes
- “Το Σκέφτομαι και το Γράφω αλλιώς…”
- Α΄ΚΑΙ Β΄ΦΑΣΗ 11ΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
- Επίσκεψη θεατρικού ομίλου Γ΄- Δ΄τάξης στο Παιδικό ...
- Διαχείριση κινδύνων – Άσκηση σεισμού
- Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης
- Επίσκεψη θεατρικού ομίλου Γ΄- Δ΄τάξης στο Παιδικό ...
- «Sometimes you win but mostly you learn»
- Παρουσίαση σαξόφωνου
- Τα βήματα της διεκδικητικότητας
- Φόρα τα γυαλιά σου και δες με «άλλα» μάτια
- Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό» 2024
- «Λάβετε θέσεις, έτοιμοι, φύγαμε...»
- Miam ! C’est l’heure des crêpes!
- Penpals in Poland
- «Κουβάδες εν δράσει»
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Διδάσκοντας τον σεβασμό μέσα από την έκφραση των συναισθημάτων

Είναι κοινός τόπος ότι η ανάγκη έκφρασης των συναισθημάτων είναι μείζονος σημασίας για τις παιδικές ψυχές. Όταν αυτό μπορεί να συμβεί μέσα από το παιχνίδι και την επικοινωνία, τα οφέλη είναι πολλαπλά.
Στο πλαίσιο των δράσεων της αδελφοποίησης, της καλλιέργειας του σεβασμού και της ενσυναίσθησης, οι μαθητές της Α΄ και Ε΄ τάξης έπαιξαν το παιχνίδι «Είναι κολλητικό». Οι μεγάλοι μαθητές έφεραν αυτοκόλλητα και, με αφορμή ένα συναίσθημα, κάθε παιδί έπρεπε να πει μια προσωπική ιστορία που να το περιλαμβάνει. Έτσι θα κέρδιζε το αυτοκόλλητο, για να κολλήσει με τη σειρά του το συναίσθημα στο επόμενο παιδί της ομάδας. Κάθε ομάδα που θα κατάφερνε να ολοκληρώσει έναν κύκλο έκφρασης ιστοριών, θα κέρδιζε έναν πόντο ενσυναίθησης. Αν κάποιο παιδί κολλούσε και δεν μπορούσε να σκεφτεί μια κατάσταση που προκαλεί το συναίσθημα μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα, άρχιζε η αντίστροφη μέτρηση, το συναίσθημα «έσπαγε» και η ιστορία ξεκινούσε από την αρχή, με νέο συναίσθημα και νέα «μεταδοτικότητα»!
Μέσα από τη δράση αυτή τα παιδιά μαθαίνουν ποια είναι τα βασικά συναισθήματα, πώς τα ξεχωρίζουμε, πώς τα βιώνει το κάθε ξεχωριστό άτομο, μαθαίνοντας με παιγνιώδη τρόπο τι φοβάται, τι αγαπά, τι το κάνει να νιώθει χαρά. Τέλος, καλλιεργείται ο σεβασμός στη μοναδικότητα και γίνεται αντιληπτό ότι όλα τα συναισθήματα, θετικά και αρνητικά, είναι σπουδαίο να εκφράζονται.



Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (588)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (92)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (535)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (297)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (50)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (128)
- Εκδηλώσεις (261)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (100)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (310)
- Νέα - Α' τάξη (544)
- Νέα - Β' τάξη (460)
- Νέα - Γ' τάξη (465)
- Νέα - Γαλλικά (297)
- Νέα - Δ' τάξη (448)
- Νέα - Ε' τάξη (665)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (108)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (80)
- Νέα - Στ' τάξη (724)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (19)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007