UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2021-2022

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2021-2022 εδώ.

Υποτροφίες 2020-2021

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2020-2021 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

Ρυθμική αγωγή στον όμιλο ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ

Στον όμιλο του Μοντέρνου χορού των Α΄, Γ΄ και Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού ασχοληθήκαμε με τον Ρυθμό και τη Ρυθμική Αγωγή, στοιχεία εξαιρετικά σημαντικά για την ενασχόληση με τον Μοντέρνο χορό. Μέσα από μουσικοκινητικά παιχνίδια, ασκήσεις ρυθμού, κινητικά μοτίβα και αυτοσχεδιαστικά ντουέτα, προσπαθήσαμε να εξασκηθούμε στον ρυθμό. Στην ανάπτυξη της ρυθμικής ικανότητας μάς βοήθησε και η χρήση μικρών μουσικών οργάνων, όπως ταμπουρίνο, ντέφι, ξύστρα, καστανιέτες, ξυλάκια κ.τλ. 

Τι είναι όμως ρυθμός και ρυθμική αγωγή;

Ο ρυθμός είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Υπάρχει παντού γύρω μας: στο σύμπαν, στη φύση, στο περιβάλλον, στον άνθρωπο. “Ο ρυθμός είναι ενέργεια, κίνηση, ζωή κατά ορισμένη τάξη, επαναλαμβανόμενη συνεχώς”.  Ο ρυθμός είναι ορατός-ακουστικός-απτός.

Η ρυθμική μελετά, αναλύει και χειρίζεται ξεχωριστά, αλλά και στο σύνολό τους, κάθε στοιχείο του ρυθμού (δύναμη-χρόνο-χώρο-φόρμα). Η ρυθμική βασίζει τη διδασκαλία της στον ενεργητικό (βιωματικό) τρόπο καλλιέργειας και μάθησης, με τη βοήθεια του ήχου και της χρήσης του σώματος. Ιδρυτές της Ρυθμικής είναι ο F.Delsarte, o E. Jaques Dalcroze και ο C. Orff.

9ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα


- Αποτελέσματα

Διαγωνισμός Αγγλικών '22

8ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

- Διαβάστε περισσότερα

- Αποτελέσματα

Out of the Box Challenge 2020

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2022

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007