Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(87)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
-
▼
Μαρτίου
(34)
- Εορτασμός 25ης Μαρτίου
- «Οργανούληδες»
- Δελτίο Ειδήσεων από τον Όμιλο Δημοσιογραφίας Δημοτ...
- O ραφτάκος των λέξων
- Ο Ολυμπισμός απέναντι στην τυφλή οπαδική βία
- Σχολικός εκφοβισμός
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Διατροφή
- Εικονική κοπή βασιλόπιτας
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Κλιματική αλλαγή
- Are you up for debate?
- Τυφλή οπαδική βία – «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ»
- Ski club DeLaSalle - Vacances d’hiver 2022 – Τελετ...
- Σαρακοστιανό γλέντι
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Mπορούμε στο σχολείο
- Βράβευση μαθητών για τον Διαγωνισμό «Μικρός Ευκλεί...
- Ski club DeLaSalle - 5η Χιονοδρομική εξόρμηση
- Welcome to English Planet!
- Στην Πληροφορική πετάμε ψηλά!
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | 8th Creative Writing Competition ...
- «Χαρταετοί» από τον όμιλο αρχιτεκτονικής της Α΄-Β΄...
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Διαδικτυακή ξενάγηση στη ...
- «Η πιο γλυκιά προσφορά είναι η προσφορά αγάπης»
- «Ενόργανη Γυμναστική και Τραμπολίνο»
- Αποκριάτικοι χοροί και τραγούδια στο μάθημα της Φυ...
- Pop it games
- Ρυθμική αγωγή στον όμιλο ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // «1821. Χρόνια Δοξασμένα»
- Καλωσόρισες Άνοιξη
- Οπαδική βία – Ομιλία του καθηγητή ΧαράλαμπουΤσορμπ...
- «ΧΟΠΑ Ήρωες 112»
- Φύση και Φυσική Αγωγή - «Συνδέσου με τη Φύση»
- 1000 μαθητές, από 24 σχολεία της χώρας, στον 9ο Πα...
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Google | «Γίνε Ήρωας το...
- Κάνουμε την προπαίδεια παιχνίδι
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Ρυθμική αγωγή στον όμιλο ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ

Στον όμιλο του Μοντέρνου χορού των Α΄, Γ΄ και Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού ασχοληθήκαμε με τον Ρυθμό και τη Ρυθμική Αγωγή, στοιχεία εξαιρετικά σημαντικά για την ενασχόληση με τον Μοντέρνο χορό. Μέσα από μουσικοκινητικά παιχνίδια, ασκήσεις ρυθμού, κινητικά μοτίβα και αυτοσχεδιαστικά ντουέτα, προσπαθήσαμε να εξασκηθούμε στον ρυθμό. Στην ανάπτυξη της ρυθμικής ικανότητας μάς βοήθησε και η χρήση μικρών μουσικών οργάνων, όπως ταμπουρίνο, ντέφι, ξύστρα, καστανιέτες, ξυλάκια κ.τλ.
Τι είναι όμως ρυθμός και ρυθμική αγωγή;
Ο ρυθμός είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Υπάρχει παντού γύρω μας: στο σύμπαν, στη φύση, στο περιβάλλον, στον άνθρωπο. “Ο ρυθμός είναι ενέργεια, κίνηση, ζωή κατά ορισμένη τάξη, επαναλαμβανόμενη συνεχώς”. Ο ρυθμός είναι ορατός-ακουστικός-απτός.
Η ρυθμική μελετά, αναλύει και χειρίζεται ξεχωριστά, αλλά και στο σύνολό τους, κάθε στοιχείο του ρυθμού (δύναμη-χρόνο-χώρο-φόρμα). Η ρυθμική βασίζει τη διδασκαλία της στον ενεργητικό (βιωματικό) τρόπο καλλιέργειας και μάθησης, με τη βοήθεια του ήχου και της χρήσης του σώματος. Ιδρυτές της Ρυθμικής είναι ο F.Delsarte, o E. Jaques Dalcroze και ο C. Orff.

Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (582)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (306)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (454)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (718)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (16)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007