Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2025
(37)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
-
▼
Μαρτίου
(33)
- Διαγωνισμός «βρες τη νότα … γρήγορα»
- Αρχαίο ελληνικό θέατρο
- Πουαντιγισμός
- Άνοιξη στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- "Lego More to Maths"
- Η Οδύσσεια in English!
- Ταΐζουμε τα αδέσποτα
- Δημοσιογραφική ομάδα - Συνεντεύξεις με αποφοίτους ...
- Άριστα στη Φυσική και τα Μαθηματικά
- Επετειακές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μα...
- Πανελλήνια Εβδομάδα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
- Παρουσίαση Σχεδίου Εργασίας
- Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Ελίζα»
- Το Κολέγιο “ΔΕΛΑΣΑΛ” βραβεύει τα αστέρια της Δημιο...
- Διαδραστικές ασκήσεις στην πλατφόρμα του προγράμμα...
- «26ο Φεστιβάλ Παιδικών χορευτικών συγκροτημάτων»
- Συνάντηση με τον Μελέτη…
- Η ομάδα «Ενδελέχεια» επισκέπτεται τους μαθητές τη...
- Επίσκεψη της Δ' Δημοτικού στο Αρχαιολογικό Μουσείο...
- Τρίτος κύκλος εργαστηρίου πειραμάτων Φυσικής
- Ανακοίνωση - Διαγωνισμός Μαθηματικών «Καγκουρό»
- "Χάρισε Ζωή"
- Αποτελέσματα - 4ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής...
- Vive nos amis Gaulois !!!
- Μάθημα Καρναβαλιού
- Επίσκεψη στο Ω2
- «Μίλα Τώρα»
- Επίσκεψη στο NOESIS
- Στηρίζουμε το φιλοζωικό σωματείο "ΦΡΟΝΤΙΖΩ"
- TOM CAT’s ANNUAL PARTY
- 17ο Ανοιχτό Ατομικό Πρωτάθλημα Σκάκι μαθητών-μαθη...
- "Dream city"
- "Solar system"
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018
Πουαντιγισμός

Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι του «ΔΕΛΑΣΑΛ», με τους μαθητές της Γ’ Δημοτικού, γνωρίσαμε έναν πολύ σπουδαίο καλλιτέχνη, τον Ζωρζ Σερά. Μιλήσαμε για τη ζωή του και για το έργο του, καθώς και για το καλλιτεχνικό ρεύμα που ο ίδιος εισήγαγε, τον πουαντιγισμό. Ετυμολογικά, η λέξη πουαντιγισμός (στα γαλλικά pointillisme) προέρχεται από τη λέξη «point», που σημαίνει τελεία. Η τεχνοτροπία αυτή βασίζεται στην επιστήμη που μελετάει τη συμπεριφορά των χρωμάτων και τη λειτουργία της όρασής μας. Κατά την τεχνοτροπία αυτή, ο καλλιτέχνης δεν αναμειγνύει τα χρώματα στην παλέτα του, αλλά τα τοποθετεί μεμονωμένα κουκίδα κουκίδα και απευθείας επάνω στο έργο. Η τεχνική, λοιπόν, δεν δίνει βάρος στη λεπτομέρεια και στα ξεκάθαρα σχήματα, αλλά στηρίζεται στην ψευδαίσθηση του ματιού, όταν δέχεται επιρροή από τα διπλανά χρώματα για την αντίληψη μιας ενιαίας εικόνας. Έτσι, τα παιδιά μελέτησαν τους τόνους των χρωμάτων και με τη σειρά τους, δημιούργησαν δικά τους έργα, χρησιμοποιώντας τον πουαντιγισμό, εμπνευσμένα από το έργο του καλλιτέχνη.


Διαγωνισμός Αγγλικών '25
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (530)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (292)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (108)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (124)
- Εκδηλώσεις (252)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (22)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (95)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (301)
- Νέα - Α' τάξη (523)
- Νέα - Β' τάξη (448)
- Νέα - Γ' τάξη (455)
- Νέα - Γαλλικά (290)
- Νέα - Δ' τάξη (436)
- Νέα - Ε' τάξη (646)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (103)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (77)
- Νέα - Στ' τάξη (707)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (104)
- Ο.Π.Ε. (13)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (570)
- e-Twinning (89)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007