UNESCO Associated Schools

eTWINNING SCHOOL

Εγγραφές 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

Υποτροφίες 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ´ τάξης στο «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας» ΝΟΗΣΙΣ

Κάνοντας διαλογή στο ¨εργοστάσιο¨της ΔΕΗ Κατασκευάζοντας ένα ηλιακό αυτοκίνητο

Την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013 η ΣΤ’ τάξη του Κολεγίου “ΔΕΛΑΣΑΛ” επισκέφτηκε τον πολυχώρο του ΝΟΗΣΙΣ. Εκεί μας υποδέχτηκαν δύο κυρίες οι οποίες μας παρουσίασαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τις ανανεώσιμες και τις μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Αρχικά μπήκαμε σε μια αίθουσα, μας χώρισαν σε μικρές ομάδες και παρακολουθήσαμε ένα video στο οποίο μας παρουσίασαν τις ανανεώσιμες και τις μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μας έδειξαν πού και πώς αποθηκεύονται η Ηλιακή και η Αιολική ενέργεια και πώς μετατρέπονται στη συνέχεια σε ηλεκτρική. Έπειτα, αφού κάναμε κάποιες ερωτήσεις, συμμετείχαμε στην προσομοίωση ενός εργοστασίου της ΔΕΗ και διαπιστώσαμε ότι με την πάροδο του χρόνου τα αποθέματα λιγνίτη των ορυχείων εξαντλούνται. Τέλος, κατασκευάσαμε ηλιακά αυτοκίνητα και κάναμε αγώνες χρόνου με αυτά. Το καλύτερο βέβαια ήταν πως τα οδηγούσαμε με μεγάλους φακούς!

Αυτή η εκδρομή μας άρεσε τόσο πολύ που θα θέλαμε σίγουρα να την ξανακάνουμε αλλά, ακόμη και αν δεν την ξανακάνουμε θα μας μείνει αξέχαστη!

Ζαχαρόπουλος Η., ΣΤ1

Κατασκευάζοντας ένα ηλιακό αυτοκίνητο Αγώνες χρόνου με τα ηλιακά αυτοκίνητα που κατασκευάσαμε

Την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013 η ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού επισκέφθηκε την «εστία δημιουργικότητας» του NOESIS, στο πλαίσιο του προγράμματος «ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας». Εκεί χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και είδαμε ένα βίντεο που μας περιέγραφε τα είδη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και πώς βοηθούν στην αντιμετώπιση της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Μετά διασκεδάσαμε παίζοντας ένα παιχνίδι στο οποίο παριστάναμε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Σε κάθε ομάδα υπήρχαν ρόλοι όπως μεταφορείς, διαλογείς και αναλυτές. Στόχος μας ήταν να μαζέψουμε όσα περισσότερα κομμάτια λιγνίτη γίνονταν. Στη συνέχεια μας δόθηκε η ευκαιρία να παίξουμε ένα παιχνίδι στο οποίο έπρεπε να συναρμολογήσουμε, να διακοσμήσουμε και να «οδηγήσουμε» ένα μικρό ηλιακό αυτοκίνητο. Αξίζει να τονιστεί ότι πάλι μας δόθηκαν αρμοδιότητες όπως του οδηγού, του σχεδιαστή, του μηχανικού και του χρονομέτρη που μετράει το χρόνο που θα κάνει το αμάξι για να φτάσει στον τερματισμό. Όποια ομάδα έκανε τον λιγότερο χρόνο, κέρδιζε. Στην εκδρομή μας στην «εστία δημιουργικότητας» του NOESIS περάσαμε υπέροχα και σίγουρα όλα τα παιδιά θα ήθελαν να την επισκεφτούν μια ακόμη φορά!

Καρακύργιος Χ., ΣΤ2

Κάνοντας διαλογή στο ¨εργοστάσιο¨της ΔΕΗ Αγώνες χρόνου με τα ηλιακά αυτοκίνητα που κατασκευάσαμε

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024


ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2024