UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

Υποτροφίες 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Εκδρομή ΣΤ' τάξης στην Αθήνα

Τελευταία μας στάση στον Ναό του Παρθενώνα Ξενάγηση στη Βουλή των Ελλήνων

Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2102, η ΣΤ΄ τάξη του Ελληνογαλλικού Κολεγίου “ΔΕΛΑΣΑΛ” ξεκίνησε γεμάτη ανυπομονησία και χαρά την εκπαιδευτική εκδρομή της στην Αθήνα με τρένο, συνοδευόμενη από εκπαιδευτικούς του σχολείου. Η διαδρομή ήταν ευχάριστη και απολαυστική.

Φτάνοντας στην Αθήνα επισκεφθήκαμε κατευθείαν το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Μάθαμε πολλά εκεί για την καθημερινή ζωή του αρχαίου Αθηναίου πολίτη. Το πρόγραμμά μας συνεχίστηκε πηγαίνοντας στο Μουσείο Μείζονος Ελληνισμού. Εκεί παρακολουθήσαμε μια ενδιαφέρουσα ταινία σχετικά με τον Κάρολο Δαρβίνο. Επίσης συμμετείχαμε σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα υποδυόμενοι αρχαίους μαθηματικούς.

Την επόμενη μέρα το πρωί ξεκινήσαμε για το Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδί. Εκεί θαυμάσαμε εκθέματα δεινοσαύρων από την Παταγονία γνωστή και ως Γη του Πυρός. Συνεχίζοντας την πορεία μας καταλήξαμε στο Μουσείο Παιδικών Συναισθημάτων. Παίξαμε πολλά παιχνίδια σχετικά με τον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών. Στη συνέχεια χαλαρώσαμε περπατώντας στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα. Αργά το απόγευμα έφθασε η ώρα να επισκεφθούμε το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων. Μας ξενάγησαν στους εσωτερικούς χώρους της Βουλής και μας ενημέρωσαν σχετικά με το θεσμό της Βουλής των Ελλήνων.

Την Κυριακή το πρωί παρακολουθήσαμε με δέος και σεβασμό την αλλαγή της φρουράς στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στη Βουλή. Έπειτα επισκεφθήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης το οποίο είναι ένα πραγματικό στολίδι. Τα εκθέματα του Μουσείου είναι πολύ ενδιαφέροντα και είναι το ωραιότερο μουσείο που έχω επισκεφθεί. Απέναντι από το Μουσείο βρίσκεται ο Ιερός Βράχος της Ακρόπολης και φυσικά τον ανεβήκαμε. Εκεί θαυμάσαμε τον Ναό του Παρθενώνα και τα υπόλοιπα αρχαία κτίσματα που περιλαμβάνονται. Δυστυχώς έπειτα ξεκίνησε η αναχώρηση μας από την Αθήνα. Με το μετρό φθάσαμε στο σιδηροδρομικό σταθμό όπου επιβιβαστήκαμε στο τρένο της επιστροφής .

Η εμπειρία αυτή θα μου μείνει αξέχαστη διότι ήταν μια από τις καλύτερες εκπαιδευτικές εκδρομές που έχω συμμετάσχει στη ζωή μου. Πέρασα ένα καταπληκτικό τριήμερο παρέα με τους συμμαθητές και τους δασκάλους μου. Γυρίσαμε πίσω σοφότεροι, γεμάτοι εμπειρίες και με εμπλουτισμένες τις γνώσεις μας.

Αλεξίου Π., ΣΤ1

Ανακαλύπτοντας τον εσωτερικό μας κόσμο στο Μουσείο Παιδικών Συναισθημάτων Ανακαλύπτοντας τον εσωτερικό μας κόσμο στο Μουσείο Παιδικών Συναισθημάτων

Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012 η ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού σχολείου «Δελασάλ» επισκέφθηκε την Αθήνα. Όλα τα παιδιά ξυπνήσαμε πολύ νωρίς, γιατί το ταξίδι μας με το τρένο θα ήταν πολύ μεγάλο. Αφού συναντηθήκαμε στο σιδηροδρομικό σταθμό και επιβιβαστήκαμε στο τρένο , ξεκινήσαμε.

Όλοι ήμασταν ενθουσιασμένοι και μιλούσαμε ακατάπαυστα. Μετά από έξι περίπου ώρες ταξιδιού, φτάσαμε στο σταθμό της Αθήνας. Πήραμε τα πράγματά μας , τα φορτώσαμε σε ένα λεωφορείο και όλοι μαζί κατευθυνθήκαμε προς το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Εκεί είδαμε ένα βίντεο το οποίο αναπαριστούσε την καθημερινή ζωή των αρχαίων Κυκλαδιτών και περιηγηθήκαμε στο χώρο, θαυμάζοντας την αρχαία Κυκλαδίτικη Τέχνη, μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα, αγγεία, ειδώλια, κοσμήματα, όπλα. Αργότερα κάναμε ένα διάλειμμα για να φάμε και να ξεκουραστούμε, ενώ η επόμενη στάση μας ήταν στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Το Ίδρυμα ασχολείται με τη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού και της ελληνικής ιστορίας. Στο ξενοδοχείο φτάσαμε αργά, τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας και στη συνέχεια δειπνήσαμε στο εστιατόριό του.

Την επόμενη ημέρα, μετά το πρωινό, επισκεφθήκαμε το Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδί, όπου παρακολουθήσαμε την έκθεση «Οι Δεινόσαυροι της Παταγονίας». Είδαμε σκελετούς από διάφορα είδη δεινοσαύρων, μεγάλους και πιο μικρούς, οι οποίοι κυριολεκτικά μάς εντυπωσίασαν.

Εξερευνόντας τους Δεινόσαυρους της Παταγονίας- Ολυμπιακό Κέντρο “Γουδί”

Στη συνέχεια περπατήσαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης, την Πλάκα και το Μοναστηράκι. Περιπλανηθήκαμε στους πλακόστρωτους δρόμους, στα στενά σοκάκια και στα πολυάριθμα μαγαζάκια με τα κάθε λογής αναμνηστικά. Αργότερα, επισκεφθήκαμε το Μουσείο Παιδικών Συναισθημάτων, όπου συμμετείχαμε σε διάφορες δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες εκφράσαμε τα συναισθήματά μας. Ακολούθησε η μετάβασή μας στη Βουλή των Ελλήνων, η οποία αποτελεί τον κορυφαίο δημοκρατικό θεσμό, μέσω του οποίου αντιπροσωπεύεται ο λαός. Κύριο έργο της Βουλής είναι η ψήφιση των νόμων και ο έλεγχος της Κυβέρνησης. Το κτίριο διατηρεί εξωτερικά την αρχική όψη του από το 19 αιώνα και ήταν τα ανάκτορα του βασιλιά Όθωνα. Εκεί, αφού μας έλεγξαν τις τσάντες, για λόγους ασφαλείας, αφήσαμε τα πράγματά μας σε ειδικό χώρο και περάσαμε στην αίθουσα συνεδριάσεων της Βουλής, στην αίθουσα της Ολομέλειας. Καθίσαμε στα ξύλινα έδρανα των βουλευτών και παρατηρήσαμε το χώρο. Μια μεγάλη αμφιθεατρική αίθουσα, στολισμένη με μάρμαρο και πέτρα στους τοίχους, με ξεχωριστή θέση για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρόεδρο της Βουλής. Τέλος, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο αφού δειπνήσαμε σε ένα εστιατόριο στην περιοχή Κολωνάκι.

Ξημέρωσε η Κυριακή, η μέρα της επιστροφής. Πήραμε το πρωινό μας, ετοιμάσαμε τα πράγματά μας και ξεκινήσαμε να προλάβουμε την επίσησμη αλλαγή φρουράς στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη που είναι μια ξεχωριστή και εντυπωσιακή διαδικασία. Ακολούθησε η επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα τεράστιο σύγχρονο κτίριο, που εκθέτει αρχαιολογικά ευρήματα, αγάλματα, τμήματα του Παρθενώνα και φυσικά τις Καρυάτιδες!

Ανεβήκαμε στην Ακρόπολη όπου θαυμάσαμε τα Προπύλαια (προθάλαμος για την είσοδο στην Ακρόπολη), τον Παρθενώνα (ένα από τα διασημότερα μνημεία του κόσμου) και το Ερέχθειο (όπου σύμφωνα με τη μυθολογία, η Αθηνά νίκησε τον Ποσειδώνα όταν χτυπώντας το δόρυ της στο βράχο, φύτρωσε μια ελιά).

Φεύγοντας από την Ακρόπολη, πήραμε το μετρό για να μεταβούμε στο σιδηροδρομικό σταθμό. Για τους περισσότερους από μας, ήταν η πρώτη φορά που μετακινούμασταν με μετρό και ήμασταν ενθουσιασμένοι .

Η εκδρομή μας έφτασε στο τέλος. Έτσι, επιβιβαστήκαμε στο βαγόνι και ξεκινήσαμε με προορισμό τη Θεσσαλονίκη όπου μας περίμεναν οι γονείς μας.

Για μένα, η εκδρομή αυτή ήταν καταπληκτική! Συνδύαζε τη γνώση, την εμπειρία και τη διασκέδαση. Το γεγονός ότι δεν συνοδευόμασταν από τους γονείς μας, μας έκανε επίσης πιο υπεύθυνους και μας έδεσε περισσότερο μεταξύ μας.

Μιζαμτσή Σ., ΣΤ2

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

- Διαβάστε περισσότερα

- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το