Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2025
(91)
-
▼
Μαρτίου
(26)
- Everything is up for Debate!
- ΣΕΒΑΣΜΟΣ – Ακούω και Μιλώ
- Γνωρίζω τα συναισθήματά μου
- «Η Κατσαρόλα του Σεβασμού»
- Όμιλος Ξιφασκίας Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- English is fun!
- Ricco party!
- Διασυλλογικοί Αγώνες Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης
- Ο «Δωδεκάλογος του Σεβασμού»
- «ΧΟΠΑ Ήρωες 112»
- «Καλοί Τρόποι Παντού»
- «Δρόμος επί ανωμάλου εδάφους» Δημοτικών Σχολείων Δ...
- «Ευγένεια – Ομαδικότητα»
- «Γίνομαι δημιουργός της αυλής μου»
- Atelier de Carnaval
- Ελπίδα μακριά από το σπίτι
- 158 μαθητές, από 37 σχολεία της χώρας, στον 12ο Πα...
- «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής ...
- «Ο εκφοβισμός χτυπάει την πόρτα του σχολείου»
- Η Ε΄ και η ΣΤ’ Δημοτικού επισκέπτονται το θέατρο «...
- 10ο Art Bazaar Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» 2025: "Pop Art"
- Célébrons tous ensemble !
- Bye- Bye winter!
- “Goodbye winter, hello spring!”
- Γίνομαι Σέρλοκ στην αυλή μου!
- Τσικνοπέμπτη στο Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
▼
Μαρτίου
(26)
-
►
2024
(356)
- ► Δεκεμβρίου (48)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(350)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(256)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
«Γίνομαι δημιουργός της αυλής μου»

Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού, στο πλαίσιο του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Γίνομαι δημιουργός της αυλής μου», που ανήκει στη θεματική ενότητα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», με άξονα «STEM – Ρομποτική», ανέλαβαν χρέη σχεδιαστών εξωτερικών χώρων! Με τη βοήθεια της τεχνολογίας ξεκίνησαν την έρευνα για την αναζήτηση τρόπων βελτίωσης της αυλής τους.
Αρχικά, έκαναν χαρτογράφηση της αυλής τους με τη βοήθεια της εφαρμογής "Map my walk" χρησιμοποιώντας τα tablet του σχολείου μας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κρατώντας τα tablet έβλεπαν ζωντανά τη διαδρομή που διαγράφουν από την τάξη τους ως την αυλή και πίσω. Στο τέλος, κλήθηκαν να δημιουργήσουν τα ίδια τους δικούς τους χάρτες, ως άλλοι χαρτογράφοι.
Συνεχίζοντας τη μελέτη για τον σχεδιασμό της αυλής τους παρατήρησαν, μέσω του Google Earth, τα σχήματα που έχουν οι αυλές του σχολείου μας. Τέλος, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Geogebra σχεδίασαν σχήματα στα tablet και μέτρησαν τις γωνίες και τις πλευρές τους. Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση των αιτημάτων τους για βελτίωση του αύλειου χώρου στη διευθύντρια του σχολείου.







Διαγωνισμός Αγγλικών '25
Κατηγορίες
- Clubs (582)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
- e-Twinning (90)
- Άρθρα (6)
- Ανακοινώσεις (533)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (294)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (45)
- Δραστηριότητες (109)
- Εγκαταστάσεις (5)
- Εθελοντική ομάδα (125)
- Εκδηλώσεις (258)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (154)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (23)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (99)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Νέα - Αγγλικά (307)
- Νέα - Α' τάξη (532)
- Νέα - Β' τάξη (455)
- Νέα - Γ' τάξη (460)
- Νέα - Γαλλικά (293)
- Νέα - Δ' τάξη (440)
- Νέα - Ε' τάξη (656)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (106)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (78)
- Νέα - Στ' τάξη (720)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (110)
- Ο.Π.Ε. (18)
- Προσωπικό (2)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Συμβουλευτική Γονέων (18)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
12ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007