Ημερολόγιο
UNESCO Associated Schools
Εγγραφές 2023-2024
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2023-2024
εδώ.
Υποτροφίες 2023-2024
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
▼
2022
(324)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
-
▼
Απριλίου
(33)
- Στη Γ΄ Δημοτικού χτίζουμε τη δική μας start-up ετα...
- ΜΠΛΕ ΜΕΛΙΣΣΑ
- «Ο μάστορας της συγγνώμης»
- «Βρες τη νότα … γρήγορα»
- Διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα κ. Μαγουλά
- Οι μαθητές της Ε’ τάξης γιορτάζουν την Παγκόσμια Η...
- Διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα Μ. ΑΝΔΡΙΚΟΠΟ...
- Όταν το θέατρο συναντά το παραμύθι!
- Το Δημοτικό Σχολείο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στο Κέντρο Γυναικών ...
- Διαδικτυακή συνάντηση με τη συγγραφέα του βιβλίου ...
- Θεατρική παράσταση «Οδύσσεια»
- «Από το στάρι στο ψωμί»
- Τελετή απονομής βραβείων 8ου Διαγωνισμού Δημιουργι...
- 20ο Ατομικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι 2022 – Α΄φάση
- "On your marks, get set, go!"
- Vacances d' été στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- DE LA SALLE FIGHTS BULLYING!
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Πατρίδες
- 25η Μαρτίου // Όμιλος «Lego Δημιουργικής Γραφής»
- Gabriel & Choupette
- «ΟΡΓΑΝΟΥΛΗΔΕΣ»
- Ο «Ερατοσθένης» ήρθε και φέτος στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»!
- ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΦΩΣ» ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ...
- “Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει” | Δ...
- Δράσεις κατά της σχολικής βίας
- Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού
- Η ΣΤ’ τάξη στα Mini Champions
- Μουσικά σύνολα κρουστών
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων // Γνωρίζω τα επαγγέλματα – ...
- Atelier de Carnaval !
- Είσαι ένα θαύμα!
- Μια ανοιξιάτικη Ημέρα Ποίησης
- DE LA SALLE STUDENTS ARE UPSTANDERS TO ΒULLYING!
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(238)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(266)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(190)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
►
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(253)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(59)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Δράσεις κατά της σχολικής βίας

Η Γ’ τάξη έφτιαξε τα δικά της κόμικς με θέμα τον εκφοβισμό. Οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να διασκευάσουν το κείμενο του σχολικού εγχειριδίου με τίτλο «Το χαρούμενο λιβάδι», της Φ. Νικολούδη και να φτιάξουν τη δική τους ιστορία με τίτλο «Το λυπημένο λιβάδι» σε μορφή κόμικ. Στην πρώτη ιστορία στο λιβάδι με τις μαργαρίτες φύτρωσε μία παπαρούνα, οι οποία στο τέλος έγινε αποδεκτή, παρά τη διαφορετικότητά της. Στη δεύτερη ιστορία οι μαθητές και οι μαθήτριες έπρεπε να ενεργοποιήσουν τη φαντασία τους , ώστε να παρουσιάσουν τι θα συνέβαινε αν οι μαργαρίτες δεν αποδέχονται την παπαρούνα και της φέρονται άσχημα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών και των μαθητριών, καθώς μετά την ολοκλήρωση του κόμικ εντοπίστηκαν τα πιθανά συναισθήματα, τόσο των λουλουδιών που είχαν προβεί σε συμπεριφορές εκφοβισμού όσο και της παπαρούνας που είχε υποστεί αυτή τη συμπεριφορά.

Διαγωνισμός Αγγλικών '23
9ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού
- Διαβάστε περισσότερα
- Παράταση Προθεσμίας Υποβολής Έργων
10ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα
- Δελτίο Τύπου Τελικού
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (498)
- Άρθρα (5)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (19)
- Διακρίσεις (252)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (39)
- Δραστηριότητες (95)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (105)
- Εκδηλώσεις (219)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (149)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (18)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (47)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (36)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (241)
- Νέα - Α' τάξη (415)
- Νέα - Β' τάξη (359)
- Νέα - Γ' τάξη (359)
- Νέα - Γαλλικά (235)
- Νέα - Δ' τάξη (341)
- Νέα - Ε' τάξη (540)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (73)
- Νέα - Μουσική (32)
- Νέα - Πληροφορική (65)
- Νέα - Στ' τάξη (580)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (67)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (13)
- Υλικά (1)
- Clubs (481)
- e-Twinning (67)
- Erasmus (4)
- STEAM (7)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (55)
Out of the Box Challenge 2020
«Καγκουρό» | 2020
VACANCES D’ ÉTÉ 2022
Vacances d’ hiver
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007