Εγγραφές 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Υποτροφίες 2024-2025
Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2024-2025
εδώ.
Χρήσιμα έγγραφα
GDPR
Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε
εδώ.
Εσωτερική Αξιολόγηση
Στοιχεία σχολείου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 633 333
FAX. 2310 675 021
Λασαλιανά σχολεία Ελλάδας
Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
Ημερολόγιο
-
►
2024
(324)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (40)
- ► Ιανουαρίου (36)
-
►
2023
(351)
- ► Δεκεμβρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2022
(318)
- ► Δεκεμβρίου (44)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2021
(233)
- ► Δεκεμβρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2020
(193)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (32)
-
►
2019
(295)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (35)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
►
2018
(257)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2017
(268)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (26)
-
►
2016
(211)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2015
(202)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (18)
- ► Ιανουαρίου (12)
-
►
2014
(187)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (16)
-
▼
2013
(205)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
-
▼
Ιουνίου
(18)
- Ραδιοφωνικές εκπομπές - "Vacances d' été" 2013
- Αποτελέσματα εξετάσεων Βρετανικού Συμβουλίου
- “ΑΡΙΣΤΟFUNNY” - Θεατρική παράσταση των “Vacances d...
- Ανακοίνωση κατατακτηρίων εξετάσεων για τους νέους ...
- Ανακοίνωση Τμήματος Γαλλικών Σπουδών
- Ανακοίνωση Αγγλικού Τμήματος
- Αποτελέσματα διαγωνισμού Flat Stanley
- Διαγωνισμός Συλλαβισμού και Ορθογραφίας 2013
- Οι επιτυχόντες του Διαγωνισμού της Φυσικής Εταιρείας
- Η επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη ήταν μια επιστροφ...
- Ξενάγηση στα βυζαντινά μνημεία της Άνω Πόλης
- Τελετή Αποφοίτησης Στ΄ τάξης Δημοτικού
- Σύμβαση Ραμσάρ και οι υγροβιότοποι της Ελλάδας
- Un Conte Pas Comme Les Autres !!!
- Εξόρμηση με τζιπ της Α’ Τάξης στη Βάλια Κάλντα
- Στα γυρίσματα της ταινίας “Sophia Photographia”!
- Προώθηση φιλαναγνωσίας
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Στ' τάξης
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2012
(246)
- ► Δεκεμβρίου (34)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (21)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (7)
-
►
2010
(58)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
Σάββατο 1 Ιουνίου 2013
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Στ' τάξης
5:54 μ.μ.
Η ύλη της Γλώσσας βασίζεται στην επανάληψη όλων των γραμματικών φαινομένων που διδάχτηκαν τα παιδιά στις προηγούμενες τάξεις, ώστε οι μαθητές να είναι πιο έτοιμοι για το Γυμνάσιο.
Στόχοι μας είναι:
- Να κατακτήσουμε το Συντακτικό.
- Να καλύψουμε κενά στη Γραμματική.
- Να βελτιώσουμε το Σκέφτομαι και Γράφω και γενικότερα την έκφραση.
- Να αναπτύξουμε το λεξιλόγιο.
- Να βελτιώσουμε την Ορθογραφία.
Αναφορικά με το μάθημα της Γλώσσας προσπαθούμε να κατακτήσουν τα παιδιά το Συντακτικό μέσα από τη λειτουργική χρήση της γλώσσας και όχι παπαγαλίζοντας ορισμούς και κανόνες. Γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες ασκήσεις που δε θα μπορούσαν να λυθούν, αν δεν είχε κάποιος κατακτήσει προηγουμένως το Συντακτικό. Πάντως, με τις ασκήσεις του Συντακτικού μπορούμε να καλύψουμε και ορισμένα κενά στη Γραμματική.
Στο Σκέφτομαι και Γράφω προσπαθούμε με ασκήσεις και γράφοντας παραγράφους και εκθέσεις, οι μαθητές και οι μαθήτριες να διαμορφώσουν σωστά την παράγραφό τους και να αποκτήσει το γραπτό τους κείμενο τη σωστή δομή.
Για την επίτευξη όλων αυτών των στόχων υπάρχουν βοηθητικές εκδόσεις. Το ένα είναι ένα Σπιράλ ασκήσεων Νεοελληνικής Γλώσσας με ασκήσεις, Γραμματικής, Συντακτικού, Λεξιλογίου και Ορθογραφίας. Το άλλο είναι ένα Σπιράλ Θεωρίας Συντακτικού γραμμένο πολύ απλά για μαθητές Δημοτικού έχοντας και ασκήσεις.
Επιπρόσθετα, προς το τέλος της χρονιάς θα ασχοληθούμε και με τρία λογοτεχνικά βιβλία. Αυτά θα μας βοηθήσουν πολύ στη διάρθρωση της παραγράφου και να προετοιμάσουμε τα παιδιά καλύτερα για το μάθημα των Νεοελληνικών Κειμένων και της Νεοελληνικής Γλώσσας που θα έχουν στο Γυμνάσιο.
Η ύλη των Μαθηματικών στη ΣΤ΄ Δημοτικού στοχεύει στην επανάληψη και την εμπέδωση της ήδη υπάρχουσας γνώσης από τις προηγούμενες τάξεις, καθώς επίσης προετοιμάζει τους μαθητές για την Α΄ Γυμνασίου.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές εξασκούνται:
- στις βασικές πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, διαίρεση),
- στα κλάσματα,
- στους δεκαδικούς αριθμούς, στα ποσοστά,
- στη λύση των σύνθετων προβλημάτων,
- στην εύρεση του Ελάχιστου Κοινού Πολλαπλάσιου.
Για πρώτη φορά στη ΣΤ΄ Δημοτικού τα παιδιά μαθαίνουν τις δυνάμεις, τις εξισώσεις, την εύρεση του Μέγιστου Κοινού Διαιρέτη, την απλή μέθοδο των τριών, την επίλυση προβλημάτων με ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά, τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων και τις πρώτες βασικές έννοιες της Γεωμετρίας.
Σημαντικός οδηγός για τους μαθητές και τις μαθήτριες αποτελεί το Βιβλίο του μαθητή που συνοδεύεται από το Τετράδιο Εργασιών. Θεωρώντας ότι οι δραστηριότητες και οι ασκήσεις των εγχειριδίων δεν είναι επαρκείς και δεν ανταποκρίνονται τόσο στο επίπεδο των μαθητών όσο και στις απαιτήσεις του Αναλυτικού Προγράμματος, συνθέσαμε ένα βοήθημα Μαθηματικών, που συμβάλλει στην καλύτερη εμπέδωση των όσων διδάσκονται.
Και για φέτος ισχύει το πρόγραμμα ανταλλαγών. Η ανταλλαγή με άλλα λασαλιανά σχολεία είτε από το εξωτερικό είτε από τον Πειραιά και τη Σύρο, στόχο έχει την ανταλλαγή εμπειριών και τον εμπλουτισμό γνώσεων.
Η επιλογή των επισκέψεων γίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια. Επισκεπτόμαστε χώρους που τα παιδιά συμμετέχουν σε διάφορα προγράμματα και δεν είναι παθητικοί δέκτες κάποιων εκθεμάτων. Επίσης, θα πραγματοποιηθεί μια τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα, ώστε τα παιδιά να επισκεφτούν μνημεία και χώρους με ιστορικό χαρακτήρα και να έρθουν ακόμη πιο κοντά μεταξύ τους.
Διαγωνισμός Αγγλικών '24
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις (528)
- Άρθρα (6)
- Βραβείο Αειφόρου Σχολείου (12)
- Δημοσιογραφική ομάδα (21)
- Διακρίσεις (291)
- Δράσεις βιβλιοθήκης (43)
- Δραστηριότητες (104)
- Εγκαταστάσεις (4)
- Εθελοντική ομάδα (120)
- Εκδηλώσεις (249)
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα (152)
- Εργαστήρι Φυσικών Επιστημών (22)
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων (87)
- Θεατρική Αγωγή (16)
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης (58)
- Λέσχη Ανάγνωσης (1)
- Νέα - Αγγλικά (296)
- Νέα - Α' τάξη (512)
- Νέα - Β' τάξη (441)
- Νέα - Γ' τάξη (442)
- Νέα - Γαλλικά (286)
- Νέα - Δ' τάξη (428)
- Νέα - Ε' τάξη (633)
- Νέα - Καλλιτεχνικά (100)
- Νέα - Μουσική (39)
- Νέα - Πληροφορική (77)
- Νέα - Στ' τάξη (698)
- Νέα - Φυσική Αγωγή (101)
- Ο.Π.Ε. (6)
- Πρόγραμμα Σπουδών (7)
- Προσωπικό (2)
- Σύλλογος Γονέων κ' Κηδεμόνων (35)
- Συμβουλευτική Γονέων (16)
- Υλικά (1)
- Ωδείο Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» Θεσσαλονίκης (2)
- Clubs (559)
- e-Twinning (88)
- Erasmus (8)
- STEAM (10)
- Teachers4Europe (5)
- Vacances d' été (61)
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Το ξενόγλωσσο τμήμα
του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007
11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας
«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»
- Διαβάστε περισσότερα