Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Ημερολόγιο

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Αγγλικό Τμήμα - Εκπαιδευτικά ταξίδια

1. Κολέγιο Haut – Lac International- Switzerland (17 – 30 Ιουνίου 2007)
2. Leysin Summer School - Switzerland (29 Ιουνίου – 13 Ιουλίου 2008).
3. San Remo-Italy (21-25 Απριλίου 2010) Διεθνές Φεστιβάλ Σχολικής Δημιουργικότητας
4. Ascot Summer School –Great Britain (5-18 Ιουλίου 2010)
5. Harvard Model Congress Europe in Madrid - Spain (13 - 17 Μαρτίου 2015) Παγκόσμιος μαθητικός διαγωνισμός ρητορικής και αντιλογίας
6. European Youth Gathering – Germany in Βad Marienberg (19 – 25 Απριλίου 2015)
7. Ardmore Summer School in Leicester University – Great Britain (28 Ιουνίου – 11 Ιουλίου 2015)
Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Eνημέρωση για τη στοματική υγιεινή

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με αγάπη και φροντίδα για τους νεοφερμένους μαθητές της Α’ τάξης. Την Τρίτη, 27 και την Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου, στο αμφιθέατρο του Γυμνασίου- Λυκείου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή των παιδιών μας από τους ειδικούς επιστήμονες, κα. Χατζησταύρου Ευαγγελία, Ορθοδοντικό και τον κο. Ανδρεάδη Γεώργιο, Παιδοοδοντίατρο.

PA040253 PA040251

Ακολούθησε ατομική εξέταση των μαθητών στις τάξεις τους. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, υπομονή και πλήρη συναίσθηση της σπουδαιότητας της εξέτασης για την καλή στοματική τους υγεία και τους τρόπους φροντίδας των δοντιών τους.

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

Επίσκεψη της Δ᾽ και της Ε᾽ τάξης στο θέατρο «Σοφούλη»

Δεν πρόλαβε να ξεκινήσει η καινούργια σχολική χρονιά και άρχισαν τα ευχάριστα... .

Οι μαθητές μας των τάξεων Δ᾽ και Ε᾽ παρακολούθησαν το «Χορό των Πουλιών», μια ιδιαίτερα κεφάτη παράσταση, η οποία ήταν σαφώς εμπνευσμένη από τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη.

DSC00325Είναι αλήθεια ότι διασκεδάσαμε πολύ, καθώς δεν έλειπαν οι ευκαιρίες γι᾽ αυτό οι ταλαντούχοι ηθοποιοί φιλοδώρησαν γενναιόδωρα μικρούς και μεγάλους με άφθονα αστεία και αναρίθμητα λογοπαίγνια. Παράλληλα είδαμε να σκιαγραφείται με διακριτικότητα το πολιτικό κλίμα που γέννησε την αρχαία κωμωδία είδαμε να αναβιώνουν βασικές αρχές της, οι οποίες στοχεύουν στον βαθύ «καυτηριασμό» πάγιων καταστάσεων και όχι στην «επίπεδη» διαπόμπευση συγκεκριμένων προσώπων είδαμε ακόμη να ασκείται με αξιοσημείωτη ευστοχία πολιτική σάτιρα και κοινωνική κριτική, η οποία αντικατοπτρίζει σύγχρονους και διαχρονικούς προβληματισμούς.

DSC00313
        Οι μικροί θεατές συμμετέχουν στην παράσταση
DSC00324
                    Παρακολουθώντας το έργο

Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και γελάσαμε εν τέλει όλοι μαζί, θεατές και ηθοποιοί, καταδεικνύοντας και διακωμωδώντας αυτούς ακριβώς τους ενδογενείς – αλλά και τους ξενόφερτους - παράγοντες που ταλανίζουν ανελέητα στη σύγχρονη πραγματικότητα την πολύπαθη Ελλάδα μας.

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ε' ΤΑΞΗ - ΗΜΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑÏΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Η ύπαρξη πολλών και αξιόλογων γλωσσών στην Ευρώπη και η διατήρηση και διάδοσή τους είναι ο λόγος που κάθε χρόνο, στις 26 Σεπτεμβρίου, γιορτάζεται η Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών.

1,2,3… φύγαμε!

Ποια ομάδα έτρεξε πιο γρήγορα;

Ποια παιδιά βρήκαν πιο γρήγορα τους αγγλικούς και γαλλικούς γρίφους;;;

Το σίγουρο είναι πως όλοι οι μαθητές της Ε΄Τάξης διασκέδασαν πολύ στο Κυνήγι Θησαυρού που διοργάνωσαν το Αγγλικό και Γαλλικό Τμήμα του Δημοτικού μας για τον Εορτασμό της Ημέρας Ευρωπαϊκών Γλωσσών, ένιωσαν περήφανοι που βρήκαν τα αινίγματα στα αγγλικά και γαλλικά και ευχαριστήθηκαν που κέρδισαν και δώρα!

Vive les langues étrangères!!!

Vive la Journée Européenne des Langues!!!

clip_image002 clip_image002[7]
clip_image002[9] clip_image002[11]
clip_image002[13] clip_image002[15]

ΣΤ' ΤΑΞΗ - ΗΜΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑÏΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Η ύπαρξη πολλών και αξιόλογων γλωσσών στην Ευρώπη και η διατήρηση και διάδοσή τους είναι ο λόγος που κάθε χρόνο, στις 26 Σεπτεμβρίου, γιορτάζεται η Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών.

Το Αγγλικό και Γαλλικό Τμήμα του Κολεγίου μας, για να τιμήσουν την ημέρα αυτή, προσκάλεσαν ομιλητές ξενόγλωσσους, που παρουσίασαν στους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού, του Γυμνασίου και Λυκείου δραστηριότητες στα …φιλανδικά, γερμανικά, ουγγρικά, πολωνικά, αγγλικά, γαλλικά και βουλγαρικά!!!

Ποτέ άλλοτε δεν είχαν την ευκαιρία οι μαθητές της ΣΤ΄ να ακούσουν και να τραγουδήσουν techno τραγούδι στα γερμανικά, ή να μάθουν το ουγγρικό αλφάβητο με τα 44 γράμματά του!!!

clip_image002 clip_image002[4] clip_image002[6]

Vive les langues étrangères!!!

Vive la Journée Européenne des Langues!!!

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Διακρίσεις των μαθητών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικής Εταιρείας «Ο Μικρός Ευκλείδης»

image

Πιστοποιητικά ε-Τwinning

Σεπτέμβριος 2011

Απονεμήθηκε η ετικέτα “e-Twinning Label” στους μαθητές της Ε’ τάξης για τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα e-Twinning με θέμα “Βιβλίο σχετικά με τον τρόπο ζωής μας” (“Book about our way of life”)

e1 poster

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ενημερωτικό σημείωμα για τις στολές Α΄ Δημοτικού

Για να ενημερωθείτε σχετικά, πατήστε εδώ
Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011

Bonne rentrée!!!

Το τμήμα Γαλλικών Σπουδών του Δημοτικού σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και συγχαίρει τους μαθητές της περσινής ΣΤ" για τα αποτελέσματα των εξετάσεων του DELF A1-A2, με ποσοστό επιτυχίας 100%!!!

Λίστα μαθητών ΣΤ', με βάση το κατατακτήριο τεστ:

ΣΤ 1´ Γαλλικών

(καθηγήτρια κ. Άννα Μηλιάδου)

ΣΤ 2´ Γαλλικών

(καθηγήτρια κ. Πηνελόπη Σταυρίδου)

1. Αθανασίου Παντελής

2. Βογιατζή Αναστασία-Δήμητρα

3. Γιόρτσιου Μυρτώ

4. Γρηγοριάδου Μαρία

5. Δαουκόπουλος Θεοφάνης

6. Δρεπανίδου Άννα

7. Ζεϊμπεκέρη Ασημίνα

8. Θεοδωρίδης Γεώργιος

9. Καρυοφύλλη Ελένη

10. Κυριακού Μαρία

11. Λούκας Λέανδρος

12. Μαυριδοπούλου Ευαγγελία

13. Μητολίδου Ευγενία

14. Μοιρώτσος Σταμάτιος

15. Μπασγιουράκης Κάρολος-Γεώργιος

16. Μπιζουργιάννη Αναστασία

17. Μπουφίδης Δημήτριος

18. Μπρόζος Αλέξανδρος

19. Μπρόζος Νικόλαος

20. Παναγιωτίδου Δανάη

21. Παπατριανταφύλλου Αλεξάνδρα

22. Πετμεζάς Παύλος

23. Ρουμελιώτη Ιουλία

24. Σλαυκίδου Aναστασία

25. Στόικου Δέσποινα

26. Τοχαντζίδου Αφροδίτη

27. Τσαγκαλή Γλυκερία

28. Τσακαλίδου Ιωάννα

29. Τσαούσης Σωκράτης

1. Αγκόρτζα Κλειώ

2. Βαϊζίδης Αναστάσης

3. Γεωργίου Ιωάννα

4. Ιωάννου Αθανασία

5. Καραγιάννη Αφροδίτη-Φοίβη

6. Καρσίκης Γεώργιος

7. Κελίδης Σταύρος

8. Κέλογλου Ιωάννης

9. Λαφτσίδης Νικόλαος

10. Λιατίφης – Πετρίδης Δημήτρης

11. Μήτρου Μάριος

12. Μοϊρώτσος Αλέξανδρος

13. Μπαρούτη Αφροδίτη – Δήμητρα

14. Ντερστίλα Ελένη

15. Ντίνου Νικόλαος

16. Παντζάρης Δημήτριος

17. Παπαδόπουλος Λεωνίδας

18. Παπαντωνίου Δήμητρα

19. Πάσσα Ευαγγελία

20. Πρόφκας Γεώργιος

21. Σαρηγιαννίδης Αλέξανδρος

22. Τσιρικίδου Ξανθίππη

23. Τσώρης Νικήτας

24. Φερραίος Αλέξης

25. Φερραίος Αργύρης

26. Φορίδης Δημήτριος – Σωκράτης

Τα βιβλία είναι κοινά και για τα 2 τμήματα.

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Ανακοίνωση σχετικά με την ημέρα του Αγιασμού

Ο Αγιασμός τη φετινή χρονιά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011 στις 08:15' π.μ. στην αυλή του Γυμνασίου-Λυκείου. Θα προηγηθεί η συγκέντρωση των μαθητών στην αυλή του Δημοτικού μας σχολείου, το αργότερο έως τις 08:00΄ π.μ.

Περισσότερα…

 

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

e-Twinning Programme 2011-2012

     Υλοποίηση Ευρωπαϊκού Προγράμματος e-Twinning από τους μαθητές και τις μαθήτριες της
                                           Ε΄ τάξης του Δημοτικού μας Σχολείου.

                                                      

                                                        Συντονιστής Έργου:

                          Μαυρίδης Χαρίλαος, Δάσκαλος Ιδ. Δημ. Σχολείου “Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ”

clip_image001clip_image002clip_image001[5]

                                           

                                         e-Twinning Programme 2011 – 2012

             (France, Greece, Italy, Spain, Romania, Poland, Τurkey, United Kingdom, Danmark, )

clip_image002

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ – ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΠΟΛΕΙΣ)

Ο τίτλος του έργου, το οποίο εγκρίθηκε τον Ιούλιο του 2011 είναι Book about our way of life(“Βιβλίο σχετικά με τρόπο της ζωής μας»). Η περίοδος υλοποίησής του αφορά το σχολικό έτος 2011-12 και για την υλοποίησή του θα συνεργαστούν πάνω σε ένα κοινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί από 13 δημοτικά σχολεία 9 χωρών (συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας). Συγκεκριμένα, οι χώρες και οι πόλεις στις οποίες βρίσκονται τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι οι παρακάτω:

1. Ecole Blaise Pascal, Γαλλία

2. Orgeneral Halil Sözer Primary School,Τουρκία

3. 32 Primary School of Patra, Πάτρα - Ελλάδα

4. Divina Providència, Ισπανία

5. Escola Divina Providència, Ισπανία

6. Fleckney C of E Primary School, Ηνωμένο Βασίλειο

7. Id. Dimotiko Sxoleio "I.M.DELASALLE", Θεσσαλονίκη - Ελλάδα

8. Istituto Comprensivo Rocco Montano, Ιταλία

9. Kildeskolen, Δανία

10. Kings Norton Primary School, Ηνωμένο Βασίλειο

11. Scoala Gimnaziala 24 Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil Galati, Ρουμανία

12. Scoala Gimnaziala nr 26 Ion Creanga Galati, Ρουμανία

13. Szkoła Podstawowa nr 1 w Koluszkach, Πολωνία

 

ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΥ

Γενικός Στόχος:

Ο κύριος στόχος του έργου είναι η γνωριμία των μαθητών/τριών με τους πολιτισμούς των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, η εξερεύνηση άλλων τρόπων ζωής, η απόκτηση ευρωπαϊκής αντίληψης, η εξάσκηση στη χρήση της Αγγλικής γλώσσας σε πραγματικές καταστάσεις και η εξοικείωσή τους με τις νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.). Το τελικό προϊόν όλης της παραπάνω εργασίας θα συγκεντρωθεί σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο το οποίο θα είναι στη διάθεση των μαθητών.

 

Αντικειμενικοί στόχοι:

Ø Να ενημερωθούμε για τα ήθη και έθιμα, τη γλώσσα και παραδόσεις διαφορετικών λαών.

Ø Να ενθαρρύνουμε τους μαθητές/τριες να εργάζονται ομαδικά.

Ø Να ενισχύσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης με την μεταφορά γνώσης και δεξιοτήτων μέσα από ποικίλα προγράμματα.

Ø Να κατανοήσουμε, να εκφράσουμε και να αποδώσουμε τις σκέψεις μας στα αγγλικά μέσω γραπτού και προφορικού λόγου.

Ø Να βελτιώσουμε τις δεξιότητές μας στις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) και στη χρήση των πολυμέσων. Να μάθουμε να συμμετέχουμε και να επικοινωνούμε μέσω του διαδικτύου.

Ø Να νιώσουμε πραγματικοί ευρωπαίοι πολίτες.

 

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Για να βελτιώσουμε τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών μας, θα τους ενθαρρύνουμε να στέλνουν e-mails και κάρτες, να μοιράζονται τις ιδέες τους μέσω διαδικτύου, να ετοιμάζουν παρουσιάσεις, ψηφιακές ιστορίες και γραπτές εργασίες. Για να τονώσουμε την ομαδική εργασία, οι μαθητές θα εργαστούν σε ομάδες με συγκεκριμένες αρμοδιότητες, στόχους και χρονοδιάγραμμα. Για να ενισχύσουμε τη δημιουργικότητά τους, οι μαθητές θα παράγουν έργα τέχνης, ζωγραφιές, θα φωτογραφήσουν και θα δημιουργήσουν κολάζ.

 

ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΞΙΑ

Για τους μαθητές/τριες

Προσδοκούμε ότι αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει τους μαθητές/τριες:

1) Να κατανοήσουν ότι το να είσαι ευρωπαίος είναι πολύ σημαντικό στο χτίσιμο ενός ευρωπαϊκού πνεύματος.

2) Να αποκτήσουν ενθουσιασμό στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ).

3) Να ενημερωθούν για τις άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες.

4) Να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα αγγλικά.

5) Να αυξήσουν τις γνώσεις τους για διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

6) Να αποκτήσουν γνώση για τον τρόπο ζωής, τα ήθη και τα έθιμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Για το εκπαιδευτικό προσωπικό

Προσδοκούμε ότι αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει το εμπλεκόμενο στο πρόγραμμα εκπαιδευτικό προσωπικό:

1) Να μοιραστεί διδακτικές μεθόδους.

2) Να αποκτήσει γνώση πάνω στα εκπαιδευτικά συστήματα από άλλες χώρες.

3) Να μπορέσει να αλληλεπιδράσει με συναδέλφους του από άλλες χώρες.

4) Να αποκτήσει γνώση για άλλες κουλτούρες και γλώσσες.

5) Να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί την αίσθηση του ευρωπαίου πολίτη.

6) Να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να παράσχουν νέους ορίζοντες σχετικά με την Ευρώπη.

7) Να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί για τον τρόπο ζωής, τα ήθη και τα έθιμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Για τα συμμετέχοντα εκπαιδευτικά ιδρύματα

1) Τα σχολεία θα μπορέσουν να ανοιχτούν σε άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες.

2) Τα σχολεία θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και να υιοθετήσουν καλές πρακτικές.

3) Τα σχολεία θα βελτιώσουν σημαντικά την αναγνώρισή τους στην τοπική και ευρύτερη κοινότητα της χώρας τους.

 

Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Παιδαγωγική Ομάδα Έργου)

Η υλοποίηση των δραστηριοτήτων θα βοηθήσει το εμπλεκόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό:

1) Να γνωρίσει τα εκπαιδευτικά συστήματα από άλλες χώρες.

2) Να κατανοήσει την αναγκαιότητα της αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) και της εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας.

3) Να διαπιστώσει τι μπορούν να πετύχουν οι μαθητές/τριες όταν τους δίνονται ευκαιρίες.

4) Να αναπτύξει νέες διδακτικές μεθόδους.

5) Να αποκτήσει την αίσθηση ότι ζει σε ΜΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ.

6) Να ανταλλάξει τις εκπαιδευτικές του εμπειρίες, οι οποίες θα του επιτρέψουν να αισθανθεί, σε μια απλή Ευρωπαϊκή Μελέτη, με διαφορετικές οπτικές και σκέψεις.

Επιπλέον, αυτή η συνεργασία θα προσδώσει στην ενόρασή μας μια ευρύτερη αναγνώριση. Το σχολείο μας θα αποκτήσει ευρωπαϊκό πνεύμα. Θα έχουμε τη δυνατότητα να ερευνήσουμε και να μελετήσουμε τα εκπαιδευτικά συστήματα από διαφορετικές χώρες. Καθώς πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα, θα φέρει κύρος και θα λειτουργήσει θετικά στη στάση των μαθητών/τριών και των γονέων τους απέναντι στο σχολείο μας.

Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2011

Εκπαιδευτικές ανταλλαγές

Κάθε χρόνο, εδώ και είκοσι χρόνια, λειτουργούν προγράμματα ανταλλαγής μαθητών των Λασαλιανών Κολεγίων, στην Ευρώπη και στον κόσμο. Είναι μια διαδικασία που προάγει την επικοινωνία και τη συνεργασία, δημιουργώντας δεσμούς φιλίας ανάμεσα στα παιδιά, όπως άλλωστε υπαγορεύει και η λασαλιανή εκπαίδευση.

              

Αθλητικό-Πολιτιστικό Φεστιβάλ

                                                          Υπό Κατασκευή

Πρόγραμμα Εθελοντισμού

Τα λασαλιανά σχολεία ιδρύθηκαν στη Γαλλία, τον 17ο αι., για να παρέχουν μόρφωση και αγωγή στα παιδιά και στους νέους, ιδιαίτερα στους φτωχούς.

Σήμερα, τον 21ο αι. στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ», ένα λασαλιανό σχολείο, ο παράγοντας άνθρωπος, ανεξαρτήτως φυλής, εθνικότητας και θρησκεύματος, εξακολουθεί να αποτελεί για τους λασαλιανούς εκπαιδευτικούς (frères και λαϊκούς) το αντικείμενο της εκπαιδευτικής τους αποστολής. Η αλληλεγγύη προς τους αδύναμους δεν είναι ευκαιριακό ή δευτερεύον χαρακτηριστικό του «ΔΕΛΑΣΑΛ», αλλά ένα βασικό του γνώρισμα. Με τη δύναμη του παραδείγματος, τα παιδιά μαθαίνουν να αναλαμβάνουν εθελοντικές πρωτοβουλίες και να συμμετέχουν σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες. Προσεγγίζουν, με αυτόν τον τρόπο, με μια άλλη οπτική τον άνθρωπο και τον κόσμο, δίνοντας ζωντανή μαρτυρία της αγάπης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Για το λασαλιανό σχολείο μας οι πράξεις μιλάνε πιο πολύ από τα λόγια. Για αυτό, άλλωστε, δημιουργήθηκε η μαθητική ομάδα εθελοντισμού "Μαζί κι από κοινού", η οποία με πλήθος δράσεων, εντός και εκτός του Κολεγίου, μετουσιώνουν τις αξίες της αλληλεγγύης σε πράξη. Στην εν λόγω ιστοσελίδα, μπορείτε να περιηγηθείτε στις φιλανθρωπικές δράσεις, οι οποίες έλαβαν χώρα, στο Κολέγιό μας, μέχρι σήμερα.

Εκπαιδευτική Ομάδα Έργου

1. Χαρίλαος Μαυρίδης, Δάσκαλος τάξης e-Twinning (Συντονιστής Έργου)

2. Σαρίσχουλης Ευστράτιος, Δάσκαλος τάξης e-Twinning

3. Άννα Δήμου, Καθηγήτρια Εικαστικών

4. Αριστέα Νάστου, Καθηγήτρια Πληροφορικής

5. Νατάσα Προέδρου, Καθηγήτρια Αγγλικής

6. Αικατερίνη Τζέκου, Καθηγήτρια Αγγλικής

7. Βαρβάρα Βενιάδου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Διευθύντρια Δημοτικού

8. Αθανάσιος Χατζηγιάννης, Καθηγητής Μουσικής

Διαγωνισμός Ορθογραφίας '17

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός Αγγλικών

3ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

- Διαβάστε περισσότερα
- Αποτελέσματα

CLUBS 2016 - 2017

Η «Ζώνη Δραστηριοτήτων» προσφέρει στους μαθητές ποικιλία δραστηριοτήτων, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στα αθλητικά, καλλιτεχνικά και περιβαλλοντικά τους ενδιαφέροντα.

Club Α’-Β’ Δημοτικού
Club Γ'-Δ’ Δημοτικού
Club E'-Στ’ Δημοτικού

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2016

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007