Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Ημερολόγιο

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Μέσα στον κόσμο των κόμικς!

Στις 18 Φεβρουαρίου του 2013, η Ε΄τάξη επισκέφτηκε το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, για να πραγματοποιήσει κάποιες δραστηριότητες που σχετίζονταν με τα κόμικς, τα οποία ήταν σχεδιασμένα από τον Yvant Pommaux.

Αρχικά, μπήκαμε σε μια μεγάλη αίθουσα και η Διευθύντρια του Ινστιτούτου μας είπε κάποια πράγματα για τον χώρο αυτόν. Έπειτα, πήγαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων και είδαμε μια παρουσίαση που αναφέρονταν στα κόμικς και το πώς φτιάχνονται. Μετά από λίγη ώρα, παρακολουθήσαμε μια έκθεση με σκίτσα του Yvant Pommaux. Στη συνέχεια, οι υπεύθυνες του Γαλλικού Ινστιτούτου μάς έδωσαν κάποια γαλλικά κόμικς, τα οποία ήταν κομμένα και έπρεπε να τα ενώσουμε οι ίδιοι. Ήταν πολύ διασκεδαστικά! Το καλύτερο όμως ήταν η ταινία που είδαμε στο τέλος της επίσκεψής μας.

Μ΄αυτή την επίσκεψη μπορέσαμε να μπούμε στον «κόσμο» των κόμικς!

Χ. Παναγοπούλου - Ε. Καρδάση (Ε’2)

H Γ΄ τάξη στο Λαογραφικό Μουσείο‏

Η Γ’ τάξη επισκέφτηκε το Λαογραφικό Μουσείο της πόλης μας με αφορμή τον επικείμενο εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές άντλησαν πληροφορίες σχετικές με την παρασκευή των εθνικών μας παραδοσιακών στολών από το χώρο της Μακεδονίας. Το σύνολο των εντυπωσιακών στολών από άλλες εποχές, αποτέλεσε μια πολύ καλή αφορμή συζήτησης κι αποκόμισης γνώσεων σχετικά με τη χρήση των πρώτων υλών , την επεξεργασία τους ,αλλά και την τελική παραγωγή γύρω από τη δημιουργία ενδυμάτων ,μέσα από τη χρήση των επίσης κατάλληλων εργαλείων . Οι ενδυμασίες στο χώρο της ξενάγησης, που μάλλον στα μάτια των παιδιών φάνταζαν ως επιβλητικά κομψοτεχνήματα, δημιούργησαν προβληματισμούς σχετικά με τη χρηστική αξία των ενδυμάτων σε κάθε τόπο και κάθε εποχή. Στη συνέχεια, τα παιδιά αφέθηκαν στην εντυπωσιακή μουσική αφήγηση παραμυθάδων με ιστορίες καθαρά λαογραφικού χαρακτήρα. Η επίσκεψη στο Μουσείο θα λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη για τη συγκέντρωση ποικίλων λαογραφικών αντικειμένων από τους μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης, τα οποία θα εκτεθούν την ημέρα του σχολικού εορτασμού της 25ης Μαρτίου.

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" και Νέες Τεχνολογίες

Το Κολέγιό μας, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του τρόπου επικοινωνίας και συνεργασίας με την εκπαιδευτική κοινότητα (τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς), έχει προβεί σε μια σειρά από ενέργειες, οι οποίες έχουν σαν στόχο την ένταξη νέων τεχνολογιών στους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, ώστε να εξελιχθεί και να εμπλουτιστεί το επίπεδο ενημέρωσης και διοχέτευσης της πληροφορίας.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Έγινε ανανέωση της ιστοσελίδας του Κολεγίου μας (www.delasalle.gr). Μέσα από ένα σύγχρονο, δυναμικό και καλαίσθητο περιβάλλον, ο επισκέπτης μπορεί να πληροφορηθεί, εκτός των άλλων, για την ιστορία και τη φιλοσοφία των Λασαλιανών Σχολείων, για τη «Ζωή στο Σχολείο», όπου γίνεται περιγραφή των διαφόρων δράσεων, για τις μεγάλες εκδηλώσεις που οργανώνονται από το Κολέγιό μας κ.α.. Επίσης, μπορεί να έχει πρόσβαση στα νέα των Συλλόγων γονέων και αποφοίτων, αλλά και στις επιμέρους ιστοσελίδες των τριών βαθμίδων του Κολεγίου:

2. Αισθανόμενο τις νέες ανάγκες επικοινωνίας και πληροφόρησης, το Κολέγιό μας έχει πλέον μια δυναμική παρουσία στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media). Η πρόσβαση σε αυτά γίνεται μέσω των εξής διευθύνσεων:

3. Τέλος, μέσα από μία καινοτόμo εφαρμογή (application) για «έξυπνες» κινητές συσκευές (smartphones & tablets) με λειτουργικά συστήματα Android και iOS, μπορείτε να μάθετε τα νέα των τριών βαθμίδων του Κολεγίου μας και τον προγραμματισμό των δράσεών τους.

Τις εφαρμογές αυτές μπορείτε να τις εγκαταστήσετε στις συσκευές σας μέσα από τις αντίστοιχες εφαρμογές (καταστήματα) των λειτουργικών συστημάτων (Play για Android συσκευές και App Store για iOS συσκευές), κάνοντας αναζήτηση με τη λέξη κλειδί delasalle ή δελασαλ.

Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ», με παρουσία και προσφορά 125 ετών στα εκπαιδευτικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης, πιστό και συνεπές στις αρχές του Ιδρυτή του, Jean-Baptiste De La Salle, αφουγκράζεται τις απαιτήσεις των καιρών, εξελίσσεται και σπεύδει, ως πρωτοπόρο, να ικανοποιεί τις νέες ανάγκες που δημιουργεί η τεχνολογία της εποχής μας.

                                                                                                     Με εκτίμηση

                                                                                          Σταυρούλα Κανελλοπούλου

                                                                                  Γενική Διευθύντρια Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ρατσισμός και σχολική βία.

Ο ρατσισμός είναι ένα φαινόμενο που υπάρχει και εντείνεται στις μέρες μας, ακόμα και στις πιο σύγχρονες κοινωνίες. Υποστηρίζει την ιδέα της ανωτερότητας μιας φυλής. Δηλαλή ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης λόγω της φυλετικής ή εθνικής της καταγωγής.

Ο ρατσισμός έχει πολλές μορφές. Δεν περιορίζεται μόνο στις φυλετικές διακρίσεις, αλλά επεκτείνεται και στο σχολικό περιβάλλον με τη μορφή κοινωνικού ρατσισμού – ενδοσχολικής βίας. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί έξαρση της σχολικής βίας, η οποία είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο με πολλές μορφές, αιτίες και συνέπειες. Τα αίτια του προβλήματος της σχολικής βίας είναι αρκετά. Για παράδειγμα, ένα νέο παιδί, το οποίο μπορεί να είναι από άλλη χώρα, να πιστεύει σε άλλη θρησκεία, να έχει έρθει από ένα άλλο σχολείο ή ακόμα να είναι ανάπηρο, οι συμμαθητές του λόγω της διαφορετικότητάς του να μην το υποδεχτούν πολύ θερμά. Τα αίτια του προβλήματος αυτού μπορεί να οφείλονται σε ψευδή πληροφόρηση η οποία προέρχεται από το περιβάλλον των παιδιών, τους γονείς ή την τηλεόραση, η οποία μεταδίδει την αίσθηση ότι οι ξένοι που έρχονται στην πατρίδα μας ευθύνονται για όλα τα δεινά της. Επιπρόσθετα, οι συμμαθητές αυτών των παιδιών τούς συμπεριφέρονται με χλευασμό, ασκούν ψυχολογική βία, τούς εκφοβίζουν μέσω του διαδικτύου, και όλα αυτά για να αποδείξουν ότι είναι κοινωνικά ανώτεροι.

Οι συνέπειες του παραπάνω φαινομένου μπορεί να είναι για τα θύματα το άγχος, η μελαγχολία, ο φόβος, η εσωστρέφεια καθώς επίσης η απουσία από το σχολείο και οι μειωμένες επιδόσεις τους στα μαθήματα.

Οφείλουμε όλοι να προσπαθήσουμε να εξαλείψει αυτό το φαινόμενο, όσο περίπλοκο και αν ακούγεται. Η μόρφωση και η καλλιέργεια του πνεύματος διευρύνουν τους ορίζοντες του μυαλού. Μέσω της παιδείας, η οποία θα διδάξει την αξία της ισότητας και του σεβασμού θα μπορέσει να εξαλειφθεί αυτό το φαινόμενο.

Παρόλο που βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και ο πολιτισμός έχει προχωρήσει, δυστυχώς εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές διακρίσεις μεταξύ των ανθρώπων. Όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι μεταξύ τους ανεξάρτητα από το χρώμα, τη φυλή και τον πολιτισμό τους. Όλοι μέσα μας έχουμε συναισθήματα και την ικανότητα να αγαπάμε τους άλλους.

(Π. Αλεξίου ΣΤ1)

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Valentine's Day

Οι μαθητές του Δημοτικού γιόρτασαν την ημέρα αγάπης - Valentine's Day (14 Φεβρουαρίου) με αφιερώσεις τραγουδιών, καρδούλες και γλυκές κατασκευές, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως στο σχολείο μας "Love keeps us together"!

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Ένας αλλιώτικος πύραυλος

Στα πλαίσια διδασκαλίας της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές της Γ’ τάξης απογείωσαν στην αυλή του σχολείου ένα ιδιαίτερο είδος πυραύλου κατασκευασμένο από ένα σκοινί, ένα μπαλόνι και καλαμάκια. Οι μαθητές, μέσα από μια παιγνιώδη προσέγγιση της φυσικής ήρθαν σε επαφή με θεμελιώδεις νόμους, όπως η διατήρηση της ορμής της ενέργειας.

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Το Αναγνωστήρι του Δημοτικού μας

Παιδιά, είμαστε μαζί από τον Οκτώβριο και είναι πολύ ευχάριστο και ελπιδοφόρο το γεγονός ότι θυσιάζετε ένα από τα πολύτιμα διαλείμματά σας, για να βρισκόμαστε και να μοιραζόμαστε εμπειρίες μέσα από τις σελίδες των βιβλίων. Ήμαστε πολύ τυχεροί που συναντήσαμε, συζητήσαμε και φωτογραφηθήκαμε με τη συγγραφέα κ. Χρ. Τσιαμπαλή-Κελεπούρη και πήραμε μέρος στο διαγωνισμό «Βιβλιοτρεχάλα 2» των εκδόσεων Ψυχογιός. Πολλά «Μπράβο!» αξίζουν σε όλους μας που καταφέραμε και διαβάσαμε, ανάλογα με την τάξη μας, τόσα βιβλία! Θέλετε να προτείνουμε στους συμμαθητές μας να τα διαβάσουν και εκείνοι;

Η επίσκεψη της συγγραφέας κ. Χρυσάνθη Τσιαμπαλή- Κελεπούρη

Μια διαφορετική συνάντηση μεταξύ μαθητών και της συγγραφέα, κ. Χρυσάνθη Τσιαμπαλή- Κελεπούρη, είχαν τη χαρά να μοιραστούν τα παιδιά της Β΄ τάξης, τη Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου.
Η συγγραφέας, αφού παρουσίασε στους μαθητές το βιβλίο της «Ένα ποντίκι αλλιώτικο από τα άλλα» των εκδ. Ψυχογιός, δραματοποίησε ένα απόσπασμα από το βιβλίο της, με τη βοήθειά τους. Τα παιδιά δέχτηκαν πολύ ευχάριστα αυτή την επικοινωνία με τη δημιουργό και στο τέλος της υποβάλανε τις ερωτήσεις τους. Η συνέντευξη που ακολουθεί είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα.

- Πώς επιλέξατε να γίνετε συγγραφέας;
- Άρχισα να γράφω μια ιστορία σαν χόμπι.

- Σε ποια ηλικία ξεκινήσατε να γράφετε;
- Στην ηλικία των 25 χρόνων. Τώρα είμαι 38.

- Πού μένετε;
- Η κατοικία μου είναι στη Λάρισα. Παλαιότερα έμενα στη Θεσσαλονίκη, όπου και δούλευα στη Χ.Α.Ν.Θ.

- Ποιος είναι ο Αντώνης, που του αφιερώνετε το βιβλίο σας;
- Ο σύζυγός μου.

- Ποια ήταν η αιτία για να γράψετε το συγκεκριμένο βιβλίο; Μήπως σας αρέσουν τα ποντίκια;
- Η ιδέα προέκυψε, όταν μια μέρα έγραφα στον υπολογιστή μου και σκέφτηκα να γράψω ένα βιβλίο για να εξηγήσω στα παιδιά τη σωστή χρήση του υπολογιστή.

2 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

Στις 2 Φεβρουαρίου 1971, υπογράφτηκε η ευρωπαϊκή συνθήκη RAMSAR για την προστασία των υγροτόπων. Το 1974, η Ελλάδα επικύρωσε τη συνθήκη.

Οι υδροβιότοποι φιλοξενούν φυτά και ζώα, τα οποία το ένα εξαρτάται από το άλλο. Μπορεί να είναι φυσικοί, όπως οι λίμνες και τα ποτάμια ή τεχνητοί όπως η λίμνη της Θέρμης. Οι υδροβιότοποι μπορεί να είναι μικροί, μεγάλοι ή και τεράστιοι. Για να προστατεύεται από τη συνθήκη RAMSAR ο υδροβιότοπος πρέπει:

 

   1. Να μπορεί να φιλοξενήσει το 1% του μεταναστευτικού πληθυσμού των πτηνών.

   2. Να έχουν σταματήσει εκεί το λιγότερο 10.000 πτηνά.

   3. Να υπάρχουν ζώα και φυτά υπό εξαφάνιση.

Η Ελλάδα δεσμεύτηκε να προστατεύει 11 υγροτόπους, με νούμερο 1 το Δέλτα του Έβρου και με νούμερο 11 τη μικρή Πρέσπα. Ο δεύτερος σημαντικότερος υγρότοπος είναι η λίμνη Βιστονίδα και η λιμνοθάλασσα στο Πόρτο Λάγος. Επίσης, η λίμνη Κορώνεια και η Βόλβη. Η λίμνη Μικρή Πρέσπα, που ανήκει σε τρεις χώρες, στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου μικρή απλώς είναι μικρότερη από τη Μεγάλη Πρέσπα. Μάλιστα, χρειάζεται μια ως μιάμιση ώρα, για να τη διασχίσει κανείς.

Μια από τις αξίες των υγροτόπων είναι ότι προσφέρουν ψυχαγωγία, καθώς οι άνθρωποι εκεί μπορούν να κάνουν διάφορα αθλήματα μέσα στο νερό. Οι υγρότοποι προσφέρουν και στην κτηνοτροφία όπως π.χ. στην Κερκίνη, όπου πηγαίνουν νεροβούβαλοι, για να τραφούν από τη βλάστηση και να πιούνε νερό από εκεί. Ακόμη, μια άλλη αξία των υγροτόπων είναι ότι παρέχει ενέργεια. Δηλαδή χάρη στα φράγματα, παράγεται ηλεκτρική ενέργεια, όπως στη λίμνη Κερκίνη. Επιπρόσθετα, οι υγρότοποι βελτιώνουν την ποιότητα του νερού, αφού, όταν το βρώμικο νερό συναντά έναν υγρότοπο, καθαρίζεται. Κάτι άλλο που προσφέρουν οι υγρότοποι είναι ότι το νερό τους αναπτύσσει τον πολιτισμό. Οι υγρότοποι μαζεύουν νερό και το νερό φέρνει πλούτο. Επιπλέον, δίπλα στους υγροτόπους αναπτύχθηκαν οι πιο όμορφες πόλεις του κόσμου όπως η Βενετία, η Ρώμη, η Πράγα και η Βουδαπέστη αλλά και ελληνικές πόλεις, όπως τα Γιάννενα και το Μεσολόγγι.

Υπάρχουν όμως και κίνδυνοι για τους υγροτόπους, όπως π.χ. αν αποξηρανθεί μια λίμνη, όπως έγινε με την Κορώνεια, είναι πολύ δύσκολο να την επαναφέρουμε στη «ζωή». Αυτές είναι οι αξίες των υγροτόπων.

Δ. Γεωργόπουλος-Κιρκινές

Β. Τσαρίκογλου

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

4η & 5η Χιονοδρομική εξόρμηση του ski- club «ΔΕΛΑΣΑΛ» στα 3-5 Πηγάδια Ναούσης.

Οι χιονοδρόμοι του “Vacances d’ hiver” κατέκτησαν τις πίστες του πιο δημοφιλούς χιονοδρομικού κέντρου της Β. Ελλάδας στις 9 & 16 Φεβρουαρίου 2013.

Το τοπίο στα 3-5 Πηγάδια ήταν μαγευτικό και οι πλαγιές γεμάτες φρέσκο χιόνι!

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτές μας, όλο διάθεση και ορμή, γέμισαν τις πίστες του χιονοδρομικού κέντρου.

Η ομίχλη που είχε το Σάββατο 9/2 και η συνεχής χιονόπτωση του Σαββάτου 16/2 δεν τρόμαξε τους αθλητές μας, αφού έχουν όλοι κατανοήσει ότι σεβόμαστε το βουνό και αντιμετωπίζουμε με σύνεση και αλληλεγγύη την κάθε κατάσταση που μας παρουσιάζεται, πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τους έμπειρους εκπαιδευτές του ski- club «ΔΕΛΑΣΑΛ».

Το ραντεβού δόθηκε για το επόμενο Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013, στα 3-5 Πηγάδια Ναούσης. Θα είναι η 6η και τελευταία μονοήμερη εξόρμηση του ski- club «ΔΕΛΑΣΑΛ» και προσκαλούμε όλους τους γονείς των παιδιών να έρθουν να καμαρώσουν την πρόοδο των παιδιών τους στις πίστες.

Γιορτή 3 Ιεραρχών

Την Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013, πραγματοποιήθηκε αρτοκλασία στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Κολεγίου "ΔΕΛΑΣΑΛ" ενόψει της γιορτής των 3 Ιεραρχών. Οι πατέρες της ενορίας Ρετζικίου τέλεσαν την αρτοκλασία και μίλησαν στα παιδιά γι'αυτή την τόσο σημαντική ημέρα για την παιδεία και τους μαθητές.

Επίσκεψη στο Πλανητάριο

Την Παρασκευή, 8-2-2013, εγώ και η τάξη μου πήγαμε στο Πλανητάριο. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το ταξίδι με το διαστημόπλοιο σε όλους τους πλανήτες, τον Ερμή, την Αφροδίτη, τον Άρη, τον Δία, τον Κρόνο, και τη Γη. Επίσης μου άρεσε το παιχνίδι με τις ερωτήσεις, που έπρεπε να απαντήσουμε με το τηλεχειριστήριο. Περάσαμε πολύ ωραία και ελπίζω να ξαναπάμε.

Κ. Μπιζουργιάννη

Γεια, είμαι η Εβελίνα και με τους συμμαθητές μου και τη δασκάλα μου επισκεφτήκαμε το Πλανητάριο. Περάσαμε υπέροχα! Μου άρεσε που είδαμε τους δεινόσαυρους σε 3D και γελούσαμε πολύ. Στο θόλο του Πλανητάριου είδαμε όλους τους πλανήτες. Ο αγαπημένος μου είναι ο Κρόνος που ονομάζεται και άρχοντας των δαχτυλιδιών. Ελπίζω να το επισκεφτούμε ξανά και να περάσουμε το ίδιο καλά.

Ε. Τζάρτζη

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Η Β΄ τάξη μαθαίνει Γλωσσοδέτες

  • Βαρέλι νεροβάρελο, ποιος σε νεροβαρελόδενε; -Του νεροβαρελοδέτη ο γιος.
  • Εκκλησούλα μολυβδοκοντιλοπελεκητή, ποιος σε μολυβδοκοντιλοπελεκητούσε; Ο γιος του μολυβδοκοντιλοπελεκητή.
  • Η συκιά μας η διπλή, η διπλογυρι-γυριστή κάνει τα σύκα τα διπλά, τα διπλογυρι-γυριστά. Πάει ο σκύλος, ο διπλός, ο διπλογυρι-γυριστός, να φάει τα σύκα τα διπλά τα διπλογυρι-γυριστά.
  • Πίτα σπανακόπιτα, σπανακολαδόπιτα.
  • Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο. Φίλε, φύλαγε το φύλλο, μην το δώσεις σε άλλο φίλο.
  • Ο βαρκάρης με τη βάρκα έκανε βαρκάδα με μια βάρκα αλλά έμπασε νερό η βάρκα και του βράχηκε η βράκα. Με τη βάρκα του βρεγμένη και τη βράκα μουσκεμένη, ορκίστηκε να μην ξαναβαρκοβραχεί ούτε να ξαναβρακομουσκευτεί.
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Διακρίσεις για το Κολέγιο μας στο 12ο Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκάκι Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας τη χαρά μας για τις μεγάλες διακρίσεις που είχαν οι μαθητές του Κολεγίου μας στο 12ο Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκάκι Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής που συνδιοργάνωσε το Σχολείο μας με την Ε.Σ.Σ.Θ.-Χ και διεξήχθη το Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ».

Η ομάδα του Λυκείου με συμμετέχοντες  τους:

  1. 1. Παπαθανασίου Ελισάβετ
  2. 2. Παπαθανασίου Αγγελική
  3. 3. Άνδρα Αντώνη
  4. 4. Κάρζια Χρήστο
  5. 5. Γιάντσιο Χρήστο
  6. 6. Μπούρη Χρήστο
  7. 7. Λυμπέρη Στάθη

κατέκτησε την 3η θέση (αφού ισοβάθμησε με τους νικητές της 2ης θέσης) και το θαυμασμό όλων των παρευρισκομένων!

Επίσης, η ομάδα του Δημοτικού με συμμετέχοντες τους:

  1. 1. Μπάμνιατζη Ειρήνη
  2. 2. Δανιηλίδη Γιώργο
  3. 3. Μπουφίδου Ερασμίνη
  4. 4. Μπατζόλη Μαρία
  5. 5. Λούπη Όμηρο
  6. 6. Παπαθανασίου Στεφανία

κατέκτησε την 18η θέση ανάμεσα σε 61 σχολεία και έδειξε το δυναμισμό της και τη θέλησή της από την παρθενική της κιόλας εμφάνιση σε Μαθητικούς Αγώνες.

Τέλος, ένα μεγάλο μπράβο και στην ομάδα του Γυμνασίου με συμμετέχοντες τους:

  1. 1. Εφόπουλο Παναγιώτη
  2. 2. Εφοπούλου Ελένη
  3. 3. Κουτσουρά Γιώργο
  4. 4. Λαφτσίδη Νίκο

Όλοι οι παρευρισκόμενοι έδωσαν τα θερμά τους συγχαρητήρια τόσο στους μαθητές μας και καθηγητές τους κ. Τσαρουχά και κ. Σαρίσχουλη όσο και στις Διευθύνσεις των μονάδων για τη ζεστή φιλοξενία και την άψογη οργάνωση των Αγώνων.

Καλή συνέχεια στους σκακιστές μας. Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν κάνουν.

                                                                                                                           Με εκτίμηση

                                                                                                           Αλεξάνδρα Λαπουρίδου

                                                              Διευθύντρια Ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου "Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ"

Ζωγραφιές των συμμετεχόντων μαθητών Ζωγραφιές των συμμετεχόντων μαθητών
Ζωγραφιές των συμμετεχόντων μαθητών Ζωγραφιές των συμμετεχόντων μαθητών

Η ασπίδα του Αχιλλέα‏

Η ασπίδα του Αχιλλέα είναι το μοναδικό όπλο που κατασκευάστηκε εξυμνώντας την αξία της ειρήνης μέσα από τις αναπαραστάσεις που είχε χαραγμένες στην επιφάνειά του. Οι μαθητές με αφορμή αυτό το ιστορικό ερέθισμα, προσπάθησαν να αποτυπώσουν στη λευκή επιφάνεια μιας ζωγραφιάς, από  τη μια πλευρά τη φρίκη του πολέμου κι από την άλλη  την αξία της ειρήνης.

Παραμυθο-Μπουγάδα‏!!!

Τα παιδιά της Γ' τάξης απλώνουν μια ιδιότυπη μπουγάδα μόνο από παραμύθια και ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους στη ζωγραφική. Η έμπνευση για δημιουργία πηγάζει κατευθείαν από τις ιστορίες που ταξιδεύουν τη φαντασία τους!

Οι πρώτες βοήθειες στο “ΔΕΛΑΣΑΛ”

Την Τρίτη, 15 Ιανουαρίου, το σχολείο μας επισκέφτηκε ένα μέλος του Ερυθρού Σταυρού, η κυρία Κωνσταντίνα Γκουτή, η οποία έκανε ενημέρωση σχετικά με τις πρώτες βοήθειες στους μαθητές της Ε’ και ΣΤ΄τάξης.

Οι πρώτες βοήθειες είναι οι πρώτες κινήσεις που κάνουμε , για να βοηθήσουμε τους τραυματίες μέχρι να έρθουν οι επαγγελματίες γιατροί. Η κυρία Γκουτή μας δίδαξε πώς να αντιμετωπίζουμε καθημερινά τραύματα και λιποθυμίες , πώς να συμπεριφερόμαστε σε περίπτωση πνιγμού και αιμορραγίας.

Οι γνώσεις που αποκομίσαμε σίγουρα θα μας είναι χρήσιμες, διότι θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας σε περίπτωση που θα μας έχουν ανάγκη.

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Στις 5 Φεβρουαρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο, οι μικροί μας μαθητές συγκεντρώθηκαν στην Αίθουσα Πολυμέσων και παρακολούθησαν μια ενδιαφέρουσα ομιλία από τον κ. Παπαδόπουλο Γιάννη, καθηγητή Πληροφορικής, σχετική με τους υπολογιστές, τη στάση του σώματός μας όταν παίζουμε στον υπολογιστή, το επιτρεπτό όριο χρόνου που μπορούμε να έχουμε μπροστά στην οθόνη, καθώς και τους κινδύνους που κρύβει η πλοήγησή μας στο διαδίκτυο όταν δεν ελέγχεται από έναν ενήλικα. Ακολούθησε διάλογος με τα παιδιά. Δόθηκαν υποσχέσεις για ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Την Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου η Α΄ τάξη επισκέφθηκε το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και παρακολούθησε ένα διαδραστικό πρόγραμμα με τίτλο «Σπίτι». Παρατηρήσαμε έργα καλλιτεχνών που κατασκεύασαν διάφορα είδη σπιτιών , σπίτια που στέκονταν ανάποδα , γυάλινα σπίτια , άλλα που είχαν μόνο σκεπή καθώς και σπίτια που έμοιαζαν με φυλακή. Τα παιδιά σχολίασαν αυτά τα σπίτια , εξέφρασαν τα συναισθήματα που τους δημιούργησαν και τέλος έφτιαξαν μέσα σε ομάδες ένα δικό τους δυσάρεστο ή ευχάριστο σπίτι. Η εργασία συνεχίστηκε στην ώρα των καλλιτεχνικών με την κ. Δήμου Άννα.

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Η τάξη μεταμορφώνεται σε έκθεση ζωγραφικής!

Μια πολύ ωραία και πρωτότυπη ιδέα είχαν οι μαθητές της Ε’ τάξης να στολίσουν την αίθουσα με έργα τέχνης. Έτσι κάποιοι μαθητές έφεραν τις ζωγραφιές τους και η τάξη πλημμύρισε με χρώματα. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να επισκεφτούν τις τάξεις του δευτέρου ορόφου και να θαυμάσουν από κοντά τα εκθέματα των μικρών μας καλλιτεχνών.

Διαγωνισμός Ορθογραφίας '18

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός Αγγλικών '18

4ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

Διαβάστε περισσότερα

CLUBS 2017 - 2018

Η «Ζώνη Δραστηριοτήτων» προσφέρει στους μαθητές ποικιλία δραστηριοτήτων, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στα αθλητικά, καλλιτεχνικά και περιβαλλοντικά τους ενδιαφέροντα.

Club Α' Δημοτικού

Club Β' Δημοτικού

Club Γ'-Δ' Δημοτικού

Club E'-Στ' Δημοτικού

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2016

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007