UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

Υποτροφίες 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ημερολόγιο

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Επίσκεψη της ΣΤ΄τάξης στην Αθήνα

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016. Επιτέλους! Έφτασε η μέρα που περιμέναμε όλοι οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης από την αρχή της σχολικής χρονιάς! Η τριήμερη εκδρομή μας στην Αθήνα ξεκινάει!

Έπειτα από ένα κοπιαστικό, αλλά υπέροχο ταξίδι μέσα στο λεωφορείο, φτάσαμε στο ξενοδοχείο, το οποίο βρισκόταν στο κέντρο της Αθήνας, μια αναπνοή μακριά από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας.  Αργότερα, επισκεφθήκαμε το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, όπου παρακολουθήσαμε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που είχε σχέση με την αρχαία αγορά των Αθηνών. Κουρασμένοι αλλά ενθουσιασμένοι από την πρώτη μέρα του ταξιδιού μας, γυρίσαμε στο ξενοδοχείο με την αγωνία της επόμενης μέρας.
Το επόμενο πρωινό επισκεφθήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων, η οποία μας εντυπωσίασε. Εκεί  είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στα έδρανα των βουλευτών και να αισθανθούμε όπως και αυτοί την ώρα που βρίσκονται σ’ αυτήν την αίθουσα. Στη συνέχεια, απομακρυνθήκαμε από τη Βουλή και φτάσαμε στο μέρος που όλοι περιμέναμε, το περίφημο Αττικό Πάρκο. Εκεί κάναμε μια πλήρη και όμορφη ξενάγηση και παρακολουθήσαμε πολλά και παράξενα ζώα, όπως για παράδειγμα τις πολύ ψηλές καμηλοπαρδάλεις αλλά και τους σκανδαλιάρικους χιμπατζήδες!  Έπειτα, πήγαμε στο Αστεροσκοπείο της Πεντέλης, όπου εντυπωσιαστήκαμε από το τεράστιο τηλεσκόπιο, από το οποίο μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε τ’ αστέρια. Ακόμη, αυτό που μας ξάφνιασε ευχάριστα, ήταν ένα πάτωμα, το οποίο λειτουργούσε ως ασανσέρ, για να μπορούμε να βλέπουμε όλο τον ουρανό!  Μετά από ένα μικρό διάλειμμα , το βραδάκι, κάναμε έναν περίπατο στο κέντρο της Αθήνας και πήγαμε να γευματίσουμε και να διασκεδάσουμε σε μια παραδοσιακή ταβέρνα, που βρισκόταν στην όμορφη Πλάκα.
Πόσο σύντομα είχε φτάσει η τελευταία μέρα του ταξιδιού μας!  Την Κυριακή αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο μας νωρίς το πρωί όμως, πριν αποχαιρετήσουμε την πανέμορφη Αθήνα, κατευθυνθήκαμε στο Μουσείο Μπενάκη, στο οποίο είδαμε πολλά αρχαία αντικείμενα αλλά και φορεσιές. Ύστερα, μαζί με τους αγαπημένους μας δασκάλους, προχωρήσαμε προς το Σύνταγμα, για να παρακολουθήσουμε την Αλλαγή της Φρουράς, που γίνεται κάθε Κυριακή στο κέντρο της Αθήνας. Τελευταίος προορισμός μας ήταν το καταπληκτικό Μουσείο της Ακρόπολης, όπου θαυμάσαμε  υπέροχα γλυπτά, όπως οι πανέμορφες Καρυάτιδες και φυσικά θαμπωθήκαμε από τη λάμψη του Παρθενώνα!

Όταν επιστρέψαμε στη Θεσσαλονίκη, αρχίσαμε ασταμάτητα να περιγράφουμε στους γονείς μας πώς περάσαμε. Αυτή η εκδρομή θα μας μείνει αξέχαστη και θα θέλαμε πολύ να την επαναλάβουμε με τους συμμαθητές μας!!!
Βιβή Σ.

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

- Διαβάστε περισσότερα

- Παράταση Υποβολής Εργασιών

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το