Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Ημερολόγιο

Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Μεγάλη επιτυχία στις εξετάσεις DELF και SORBONNE.

Συγχαρητήρια!

Οι μαθητές μας συμμετείχαν στις εξετάσεις DELF και SORBONNE και πέτυχαν πολύ υψηλές βαθμολογίες! Οι καθηγητές του Τμήματος Γαλλικών Σπουδών είμαστε περήφανοι για την επιτυχία τους στα πτυχία από το επίπεδο Α1 ως και C2 και τους ευχόμαστε να κατακτούν πάντα τους στόχους τους και να ακολουθούν τον δρόμο της γνώσης!

 

DELF A1

Αγκόρτζας Ιωάννης

Ακριτίδης Γεώγιος

Αλεξανδράκη Ευστρατία – Ιουλία

Μπουφίδου Αικατερίνη

Ιακοβάκη Σοφία-Μαρία

Ίσσαρη Δέσποινα

Καλφόπουλος Κωνσταντίνος

Καραμιχαηλίδης Γεώργιος

Καρδάση Εμμανουέλα

Κεραμιδά Μαρία

Κούσης-Τσαμπάζης Γεώργιος

Λάκκα Θεοδώρα

Λεονταρίδου Δήμητρα

Μαλλίωρα Γεωργία

Μιχελάκη Ελευθερία

Νικοπούλου – Τριακλίωτου Ευγγελία – Άννα

Οικονομίδης Βασίλης-Δημήτρης

Παγκάκης Αθανάσιος

Παναγοπούλου Χριστίνα

Παπαδοπούλου Εκάβη-Ελένη

Παπαιωάννου Κωνσταντίνος

Σακελλαρίου Ηλέκτρα

Σαμολαδά Δέσποινα

Σαπουνίδης Στυλιανός – Αρίσταρχος

Σταμπολίδης Πέτρος

Ταρασίδου Άννα

Ταυρίδης Γεώργιος

Θεοδωρίδης Χρήστος

Τσαρίκογλου Βασίλης

DELF A2

Γιανούση Μαρία - Ειρήνη

Λαζαρίδης Απόστολος

Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

Καλό Καλοκαίρι

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014

Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Γ' τάξης

Στη σχολική χρονιά 2015-2016 η Γ’ τάξη θα ασχοληθεί με γνωστικά αντικείμενα και δραστηριότητες που θα της προσφέρουν μάθηση αλλά και χαρά.

Το μάθημα της Γλώσσας θα μας βοηθήσει να γράψουμε συνταγές (μαθαίνοντας εύκολα την Προστακτική), θα μας προτρέψει να γίνουμε αρχισυντάκτες εφημερίδας (θα κάνουμε διαγωνισμό καλύτερου εξώφυλλου), θα μας μάθει με καθοδηγητή το Γ. Σεφέρη να γράφουμε Χαϊκού, θα γράψουμε σχηματοποιήματα και θα διδαχθούμε τον εθελοντισμό παρουσιάζοντας τα προβλήματα των παιδιών του τρίτου κόσμου και τονίζοντας τη σημασία και τη δράση των εθελοντικών οργανώσεων (οι μαθητές μας δίνουν ήδη ένα ποσό κάθε μήνα για την Αction Aid).

Στα Μαθηματικά της Φύσης και της Ζωής, όπως είναι και ο τίτλος του βιβλίου της Γ΄ τάξης επιδιώκουμε να διδάξουμε το γνωστικό αντικείμενο εμπλέκοντας τα παιδιά σε καταστάσεις και προβλήματα που τους είναι οικεία, προέρχονται από το καθημερινό τους περιβάλλον και έχουν νόημα γι΄αυτά. Τα παραπάνω επιτυγχάνονται με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας όπως το παιχνίδι, το παραμύθι, οι συνταγές μαγειρικής, οι ομαδικές εργασίες κ.α.

Ακόμα, το πρόγραμμα σπουδών του σχολείου μας, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα, εμπλουτίζει και υποστηρίζει τη διδακτέα ύλη με τη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων – βοηθημάτων για τους μαθητές μας.

Τέλος, η Γ΄ τάξη θα παρουσιάσει ένα επετειακό αφιέρωμα για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου και θα αναλάβει ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning.

Θα είναι μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά για όλους μας!

Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Β' τάξης

Βασικά μαθήματα της Β’ Δημοτικού είναι η Νεοελληνική Γλώσσα, τα Μαθηματικά και η Μελέτη Περιβάλλοντος.

Βάση της διδασκαλίας της Γλώσσας αποτελεί η επικοινωνιακή μέθοδος και η λειτουργική προσέγγιση της γλώσσας. Στόχος είναι να αποκτήσουν τα παιδιά όλες εκείνες τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε να μάθουν να επικοινωνούν όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται. Στην επίτευξη αυτού του στόχου συμβάλλει σημαντικά η επαφή των παιδιών με μία μεγάλη ποικιλία κειμενικών ειδών και είδη λόγου που παρουσιάζουν τα βιβλία της Γλώσσας, όπως αφηγηματικά, περιγραφικά, επεξηγηματικά, επιχειρηματολογικά, κείμενα που δίνουν οδηγίες.

Η Γραμματική της Β’ Δημοτικού διδάσκεται διαισθητικά. Στόχος της είναι να καταφέρει ο μαθητής να εφαρμόσει τους γραμματικούς κανόνες, τόσο στον προφορικό, όσο και στο γραπτό λόγο. Τα παιδιά ανακαλύπτουν μόνα τους κάθε φορά τον κανόνα μέσα από άφθονα παραδείγματα, χωρίς να χρειάζεται να τον αποστηθίσουν. Η ύλη της Γραμματικής της Β’ τάξης περιλαμβάνει γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα που έχουν ήδη διδαχθεί τα παιδιά την προηγούμενη χρονιά, αλλά και καινούρια όπως, κλίσεις ουσιαστικών και επιθέτων, κλίσεις ρημάτων σε Ενεργητική φωνή, αντωνυμίες, μετοχές, επιρρήματα, επιφωνήματα, παραθετικά, αριθμητικά επίθετα, κλιτά μέρη του λόγου, το τελικό –ν, σημεία στίξης.

Η παραγωγή γραπτού λόγου (Σκέφτομαι και γράφω) αποτελεί επίσης σημαντικό κομμάτι στη διδασκαλία της Γλώσσας. Τα παιδιά μέσα από ένα σύνολο εκθέσεων που παράγουν κατά τη σχολική χρονιά, μαθαίνουν τη δομή της παραγράφου. Η παραγωγή παραγράφου γίνεται με τη βοήθεια λέξεις-κλειδιών και αρχικών προτάσεων που δίνουν ερεθίσματα στα παιδιά να γράψουν. Τα θέματα με τα οποία ασχολούμαστε πηγάζουν μέσα από τα ίδια τα βιβλία μας και κινούνται σε πλαίσια περιγραφικών κειμένων, αφηγηματικών, κ.ά.

Τα Μαθηματικά της Β’ Δημοτικού διδάσκονται βιωματικά και με τη χρήση κατάλληλου εποπτικού υλικού. Στόχος μας είναι οι μαθητές να καλλιεργήσουν θετική στάση απέναντι στα Μαθηματικά και να αποκτήσουν βασικές μαθηματικές έννοιες και δεξιότητες. Η ύλη των Μαθηματικών βασίζεται στις εξής γνωστικές περιοχές, τα προβλήματα (τα οποία καταλαμβάνουν και τη μεγαλύτερη έκταση στα βιβλία), τους αριθμούς, τους αριθμούς σε σχέση με τις πράξεις, τις μετρήσεις (χρόνου, επιφάνειας, βάρους, ευρώ), τη γεωμετρία και τα μοτίβα. Τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση σταδιακά αναπτύσσοντας διάφορες στρατηγικές επίλυσης.

Η ενασχόληση των παιδιών όσον αφορά τα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών, δεν περιορίζεται μόνο στα βιβλία του οργανισμού αλλά και στα σπιράλ του σχολείου μας, που στοχεύουν στην καλύτερη εμπέδωση των όσων έχουν διδαχτεί. Τόσο τα σπιράλ της Γλώσσας και των Μαθηματικών όσο και το Εγχειρίδιο της Γραμματικής αποτελούν σημαντικά βοηθήματα για τους μικρούς μας μαθητές οι οποίοι μπορούν να ανατρέξουν σε αυτά ανά πάσα στιγμή για εξάσκηση και επανάληψη.

Η Μελέτη Περιβάλλοντος είναι ένα μάθημα το οποίο προσεγγίζουμε βιωματικά, έτσι ώστε να αποκτήσει νόημα για τα παιδιά. Στόχος μας είναι η απόκτηση γνώσεων, αξιών και στάσεων καθώς και η ανάπτυξη κριτικής σκέψης, που θα οδηγήσουν το μαθητή σε μία θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον. Μέσα στην τάξη, παρακινούμε τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα και να πουν την άποψή τους, αφού η επεξεργασία του μαθήματος γίνεται από τα ίδια με τη βοήθεια δικών μας καθοδηγούμενων ερωτήσεων.

Οι επισκέψεις της Β΄ τάξης που θα πραγματοποιηθούν τη σχολική χρονιά 2014-2015 σε μουσεία, θέατρα κ.ά. είναι άρρηκτα συνδεδεμένες τόσο με την ύλη των βιβλίων μας όσο με το θέμα του εκπαιδευτικού μας στόχου.

Τέλος, όπως κάθε χρόνο, η Β’ Δημοτικού θα παρουσιάσει τη γιορτή των Χριστουγέννων. Μέσα από θεατρικά σκετσάκια, χορευτικά και τραγούδια, οι μικροί μας μαθητές δεσμεύονται να σας διασκεδάσουν και να σας εγκλιματίσουν στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα των εορτών. Στη διάρκεια της χρονιάς εκπονούνται σχέδια εργασίας (project) με θέμα περιβαλλοντικό, πολιτιστικό ή Αγωγής Υγείας.

Διαγωνισμός Ορθογραφίας '17

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός Αγγλικών

3ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

- Διαβάστε περισσότερα
- Αποτελέσματα

CLUBS 2016 - 2017

Η «Ζώνη Δραστηριοτήτων» προσφέρει στους μαθητές ποικιλία δραστηριοτήτων, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στα αθλητικά, καλλιτεχνικά και περιβαλλοντικά τους ενδιαφέροντα.

Club Α’-Β’ Δημοτικού
Club Γ'-Δ’ Δημοτικού
Club E'-Στ’ Δημοτικού

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2016

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007