UNESCO Associated Schools

Εγγραφές 2024-2025

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2024-2025 εδώ.

Υποτροφίες 2023-2024

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2023-2024 εδώ.

GDPR

Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων | Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ημερολόγιο

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Εκδρομή Γ' τάξης στο Δίον και στη Βεργίνα‏

Στις 18 Μαΐου πήγα με τη μαμά μου μια διήμερη εκδρομή στη Βεργίνα και το Δίον. Ανεβήκαμε σε ένα μεγάλο τουριστικό λεωφορείο. Την εκδρομή αυτή την οργάνωνε το σχολείο μας.

Αφού μπήκαμε στο λεωφορείο, εκείνο άναψε τις μηχανές του και ξεκινήσαμε τη διαδρομή μας. Η διαδρομή ήταν μεγάλη και κουραστική, αλλά άξιζε τον κόπο.

Όταν φτάσαμε στη Βεργίνα καθίσαμε κάπου να φάμε πρωινό και μετά από λίγο μας φώναξαν για να μπούμε στο μουσείο. Όταν μπήκαμε μέσα ήταν σκοτεινά και οι κύριοι εκεί μας είπαν να μην αγγίζουμε τα τζάμια γιατί αλλιώς θα χτυπούσε συναγερμός. Είδαμε όλα τα αξιοθέατα του μουσείου και ήταν όλα πολύ ωραία, ειδικά οι τάφοι. Επίσης είδαμε χρυσά στεφάνια και λάρνακες τις οποίες τις είχαν ανοίξει και είχαν αφαιρέσει τα κόκαλα των νεκρών.

Μετά ξαναμπήκαμε στο λεωφορείο και μας πήγε σε μια ταβέρνα. Το φαγητό ήταν πολύ ωραίο και αφού τελειώσαμε μας πήγε στα ξενοδοχεία μας στον Παλιό Παντελεήμονα για να ξεκουραστούμε. Το απόγευμα πήγαμε μια βόλτα στην εξοχή. Μετά καθίσαμε σε μια καφετέρια και εκεί γιορτάσαμε τα γενέθλια της Ναταλίας, της συμμαθήτριάς μου. Αργά το βράδυ πήγαμε στο δωμάτιο του Μίλτου του φίλου μου και μαζί με το Βαγγέλη και το Μίλτο είδαμε τηλεόραση, παίξαμε και διασκεδάσαμε. Όταν πέρασε η ώρα πήγαμε στα δωμάτια μας και κοιμηθήκαμε.

Την επόμενη μέρα φάγαμε πρωινό για να πάρουμε πολύ ενέργεια. Εκείνη τη μέρα θα πηγαίναμε στο Δίον. Όταν φτάσαμε εκεί, η ξεναγός μας συστήθηκε και άρχισε να μας δείχνει τα διάφορα αρχαία. Μας έδειξε ψηφιδωτά, αγάλματα και μια λίμνη με νερά που ανέβλυζαν λες και από κάτω υπήρχε πηγή. Εκεί είδαμε και πολλά βατράχια. Μετά πήγαμε στο μουσείο όπου υπήρχε ένα τεράστιο ψηφιδωτό και τα αυθεντικά αγάλματα. Αυτό που μου έμεινε στο μυαλό ήταν τα νερά που ανέβλυζαν γιατί ήταν πολύ εντυπωσιακά. Έπειτα πήγαμε σε μια ταβέρνα για να φάμε και αφού τελειώσαμε το λεωφορείο μας γύρισε σπίτι.

Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν οι τάφοι που είχε το μουσείο της Βεργίνας. Αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη γιατί κάτι τέτοιες εκδρομές σε βοηθούν να δεθείς καλύτερα με το σχολείο σου και τους συμμαθητές σου και γιατί μπορείς να δεις πράγματα που ίσως να μην είχες ξαναδεί ποτέ. Εύχομαι και άλλη τυχερή τάξη να έχει την ευκαιρία να κάνει μια τόσο ωραία εκδρομή!

Νίκος Νικολέτος Γ1

Διαγωνισμός Αγγλικών '24

10ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

- Διαβάστε περισσότερα

- Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων

11ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

- Διαβάστε περισσότερα

«Καγκουρό» 2024

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το