Εγγραφές 2018-2019

Διαβάστε περισσότερα για τις Εγγραφές του Σχολικού Έτους 2018-2019 εδώ.

Υποτροφίες 2018-2019

Διαβάστε περισσότερα για τις Υποτροφίες του Σχολικού Έτους 2018-2019 εδώ.

Στοιχεία σχολείου

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ "ΔΕΛΑΣΑΛ"

ΠΕΥΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
T.Θ.06–57010
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ
ΤΗΛ. 2310 67.50.20
2310 67.43.96
FAX. 2310 67.50.21

elementary@delasalle.gr

Που θα μας βρείτε

Η εφημερίδα μας

Καριέρα στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

Ημερολόγιο

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ

ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
  • Ρητορική και αντιλογία
  • Μελέτη
  • Ρομποτική
  • Lego “More to Maths”
  • S.T.E.A.M.
  • Multimedia journalist
  • «Μαθητές του σήμερα, προσωπικότητες του αύριο»
  • Αναγνωστήρι
  • Λέσχη Ανάγνωσης
  • Γαλλόφωνα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης
  • Αγγλόφωνα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης
  • Προμελέτη – Φύλαξη

20. Ρητορική και αντιλογία

Από τη σχολική χρονιά 2012-2013, λειτουργεί στο σχολείο μας ο  Όμιλος Ρητορικής και Αντιλογίας για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, τον οποίο αναλαμβάνει Φιλόλογος του Κολεγίου μας.

Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ευκαιρία να κατανοήσουν βασικές έννοιες της τέχνης του λόγου, να μάθουν τεχνικές πειθούς και να νιώσουν τη δύναμη που έχει ο λόγος τους. Μελετούν κείμενα επιχειρηματολογίας, δουλεύουν πάνω στα σημεία στίξης και στην οργάνωση των κειμένων τους και παίρνουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο παρουσίασης κειμένων και ομαδικής δουλειάς.


21. Μελέτη, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού στη Β΄ Ζώνη (15.00' – 16.30').

Το Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ» προσφέρει στους μαθητές και στις μαθήτριές του εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Μετά το τέλος του επίσημου προγράμματος της σχολικής εκπαίδευσης και ενός εικοσάλεπτου διαλείμματος για ξεκούραση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα Τμήματα Μελέτης. Στο διάλειμμα αυτό, το κυλικείο του σχολείου ετοιμάζει ειδικό υγιεινό μενού για τη σίτιση των μαθητών.

Στα Τμήματα Μελέτης, κύριος στόχος είναι να επιλύονται οι απορίες των μαθητών και των μαθητριών, να κατακτάται εις βάθος η διδακτέα ύλη και να ολοκληρώνονται οι κατ’ οίκον εργασίες. Για την επίτευξή του, διαμορφώνονται ολιγομελή τμήματα, ώστε οι αρμόδιοι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα εξατομικευμένης ενασχόλησης.

Τα τμήματα αυτά λειτουργούν καθημερινά και σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, στις αίθουσες διδασκαλίας του Δημοτικού, από τις 15.00΄ έως τις 16.30΄ (δύο διδακτικές ώρες). Οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να τα παρακολουθούν καθημερινά ή τις ημέρες και ώρες που επιθυμούν. Στις 16.30΄, στο τέλος της 2ης διδακτικής ώρας της Μελέτης, υπάρχει η δυνατότητα αποχώρησης των μαθητών με σχολικά λεωφορεία.

Η ζώνη μελέτης στο Σχολείο μας εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο για παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση.


22. Εκπαιδευτική Ρομποτική 

Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και έτσι μετατρέπει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα – είναι γνωστό άλλωστε πως η μάθηση επιτυγχάνεται ευκολότερα, ταχύτερα και ουσιαστικότερα, όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι. Οι μαθητές μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, να επιλύουν προβλήματα και να υλοποιούν projects. Η ενασχόληση με τη Ρομποτική ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική. Ως εργαλεία χρησιμοποιούνται στις Α΄ ,Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις του Δημοτικού τα πακέτα “WE DO”, και “WE DO 2”της γνωστής δανέζικης εταιρείας συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO. Στις μεγαλύτερες τάξεις χρησιμοποιούνται τα πακέτα "LEGO MINDSTORMS".

Ο όμιλος Ρομποτικής του σχολείου μας αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση εκπαίδευσης, βασισμένη στην τεχνολογία ρομποτικής και οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO αποκτούν την ικανότητα:
  • Να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρομπότ (Τεχνολογία).
  • Να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μια μηχανή, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (ρόδες, άξονες, κινητήρες) (Τεχνολογία).
  • Να χρησιμοποιούν κατάλληλο λογισμικό και προγραμματιστικές δομές, για να κινήσουν και να ελέγξουν την κατασκευή τους με κινητήρες και αισθητήρες (χρήση εικονοεντολών, εντολών ελέγχου, επανάληψης) (Πληροφορική).
  • Να γνωρίζουν και να αξιολογούν την προσφορά της επιστήμης και της τεχνολογίας στην ευημερία του σύγχρονου ανθρώπου.
  • Να εργάζονται σε ομάδες, να υλοποιούν projects και να εναλλάσσουν ρόλους.
Η ανταπόκριση των μαθητών μας στον όμιλο της Ρομποτικής είναι μεγάλη  και, για τον λόγο αυτό, λειτουργούν ολιγομελή τμήματα για όλες τις τάξεις, τόσο στην Α΄ όσο και στη Β΄ Ζώνη Δραστηριοτήτων.

Τα μαθήματα γίνονται στο εργαστήριο Ρομποτικής του Κολεγίου από ειδικευμένο καθηγητή (Μηχανικός Αυτοματισμών). Οι μαθητές σχηματίζουν ομάδες και συμμετέχουν στους διαγωνισμούς Ρομποτικής της FLL και της WRO, που διοργανώνονται κάθε χρόνο στην πόλη μας, καθώς και σε άλλες εκδηλώσεις, εντός και εκτός του σχολείου.

23. «Lego – More to Maths»

Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα επιτάσσει νέους τρόπους προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων. Οι μαθητές, στον Όμιλο «More to Maths», χρησιμοποιώντας τα γνωστά LEGO τουβλάκια και αντιλαμβανόμενοι τα πραγματικά δεδομένα, λαμβάνουν αρκετή κινητοποίηση και υποστήριξη, ώστε να σκεφτούν, να γράψουν και να μιλήσουν ελεύθερα για τα μαθηματικά.
To πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO Education MoreToMath έχει ως στόχο:

  • Να ενισχύσει την κατανόηση των μαθητών στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων.
  • Να ενισχύσει τις μαθηματικές ικανότητες των μαθητών, μέσα από πρακτικές δραστηριότητες σε όλους τους τομείς της αριθμητικής.
  • Να βελτιώσει τη μαθηματική σκέψη των μαθητών στην επίλυση προβλημάτων, μέσα από συλλογική εργασία, καθώς και μεμονωμένα.
  • Να ενσωματώσει τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων μέσω του Math Builder.

24. «STEΑM»

Ο όρος Steam είναι το ακρωνύμιο του Science Technology Engineering Arts & Mathematics (Επιστήμη Τεχνολογία Μηχανική Τέχνες Μαθηματικά).

Η εκπαίδευση STEΑM είναι ένα μαθησιακό περιβάλλον όπου οι μαθητές εξερευνούν, εφευρίσκουν, ανακαλύπτουν με τη χρήση πραγματικών προβλημάτων και καταστάσεων. Προωθεί ένα μαθησιακό περιβάλλον ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν όχι μόνο δεξιότητες του 21ου αιώνα, αλλά και να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν οι ίδιοι νέες δεξιότητες.

Είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση, ώστε η διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, που είναι ζωτικής σημασίας για τη βασική κατανόηση του σύμπαντος, να γίνει πιο αποτελεσματική και ευχάριστη και να εισαχθούν η Τεχνολογία και η Επιστήμη των Μηχανικών, που αποτελούν για τον άνθρωπο τα μέσα αλληλεπίδρασης με το σύμπαν.

Με την εφαρμογή του STEΑM μέσω projects, οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες, έτσι ώστε να είναι:
  • Ικανοί λύτες προβλημάτων-Problem–solvers
Να μπορούν καθορίζουν τις ερωτήσεις και τα προβλήματα, να σχεδιάζουν έρευνες για τη συλλογή και οργάνωση δεδομένων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και, στη συνέχεια, να εφαρμόζουν τα συμπεράσματα σε νέες καταστάσεις.
  • Καινοτόμοι–Innovators
Να μπορούν να χρησιμοποιούν δημιουργικά τις έννοιες και τις αρχές της Επιστήμης των Μαθηματικών και της Τεχνολογίας, εφαρμόζοντάς τες στον μηχανικό σχεδιασμό.
  • Αυτοδύναμοι-Self–reliant
Να μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες και να θέτουν εσωτερικά κίνητρα, για να προσδιορίζουν μια ατζέντα δράσης, μέσα σε καθορισμένα χρονικά πλαίσια.
  • Λογικοί στοχαστές-Logical thinkers
Να μπορούν να εφαρμόζουν λογικές διαδικασίες σκέψης των Επιστημών, των Μαθηματικών και του Τεχνολογικού σχεδιασμού για την καινοτομία και την εφεύρεση.
  • Τεχνολογικά εγγράμματοι – Technologically literate
Να μπορούν να κατανοήσουν και να εξηγήσουν τη φύση της τεχνολογίας, να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται και να εφαρμόζουν την τεχνολογία κατάλληλα.


25. Όμιλος  “Multimedia Journalist”   των «ανήσυχων πνευμάτων»

Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή και θα εκπαιδευτούν, τόσο στη συγγραφή κειμένων όσο και στον χειρισμό και την εξοικείωση των μέσων παρουσίασής  τους , όπως:
  • Green screen –Ψηφιακές ιστορίες: η μαγεία της εικονικής πραγματικότητας.
  • Φωτογραφία  - Φωτογραφική μηχανή: Ιστορία, Επεξεργασία, Πνευματικά δικαιώματα, Διάσημοι φωτογράφοι.
  • Ραδιόφωνο και ραδιοφωνικές εκπομπές.
  • Ρεπορτάζ  και συνέντευξη.
  • Ντοκιμαντέρ.
Τα θέματα που θα διαπραγματεύονται αφορούν:
  • Τη σύγχρονη πραγματικότητα, 
  • νευροεπιστήμες και τεχνολογία,
  • τον αθλητισμό, 
  • ιστορικά θέματα,
  • το περιβάλλον και την Άγρια Ζωή, 
  • την Αστρονομία και το Διάστημα,
  • την υγεία και τη διατροφή, καθώς και
  • άλλα θέματα  που απασχολούν τους συμμετέχοντες.

26. «Παιδιά του σήμερα, προσωπικότητες του αύριο»

«Πότε είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε τους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς μας στόχους;»

Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να βρουν τι είναι αυτό στο οποίο τα καταφέρνουν καλά και ποια εργασία θα τους κάνει χαρούμενους. Η επιλογή επαγγέλματος  είναι ένα γεγονός ιδιαίτερης σημασίας για το άτομο, γι’ αυτό και  δεν πρέπει να είναι ένα τυχαίο γεγονός. Τα παιδιά αρχίζουν να διαμορφώνουν  φιλοδοξίες και προσδοκίες για τη σταδιοδρομία τους από τα πρώτα χρόνια που  βρίσκονται στο δημοτικό σχολείο. Παρατηρούν τα επαγγέλματα των γονιών τους ή συγγενών και φίλων και, άλλες φορές, βασίζονται στα επαγγέλματα των ηρώων ή ειδώλων τους. Ωστόσο, από τα 9 έως τα 12 έτη το παιδί βρίσκεται για πρώτη φορά στο στάδιο ενός πιο ουσιαστικού προβληματισμού και οι επαγγελματικές επιλογές του βασισμένες στη φαντασία λιγοστεύουν και αντικαθίστανται από τις προτιμήσεις που συνδέονται πιο άμεσα με τα ενδιαφέροντα του.

 Για τον λόγο αυτό θεωρείται αναγκαία η εκπαιδευτική παρέμβαση σε αυτή την αναπτυξιακή φάση, προκειμένου το παιδί να αναπτύξει μια εικόνα των ικανοτήτων, των ενδιαφερόντων και των προτιμήσεών του, ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, για να υλοποιεί τους στόχους του και να αρχίσει να ενδιαφέρεται για το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό του μέλλον. 

Ο όμιλος «Μαθητές του σήμερα... προσωπικότητες του αύριο» είναι ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό  πρόγραμμα, το οποίο  δεν στοχεύει να οδηγήσει τους μαθητές  σε πρώιμες επαγγελματικές επιλογές, καθώς βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της διερεύνησης  αλλά έχει ιδιαίτερα συμβουλευτικό χαρακτήρα.  Η διαδικασία αφορά μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού  και οι συμμετέχοντες από (5 – 12 άτομα ) θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από βιωματικές μεθόδους να :
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει Εργαστήρια με διαφορετική θεματολογία καλύπτοντας το φάσμα των κάτωθι θεματικών ενοτήτων:

  • «Πως αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου» 

Η ενότητα περιλαμβάνει δραστηριότητες που βοηθούν τους μαθητές να εντοπίσουν τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την προσωπικότητά τους, να προσδιορίσουν την εικόνα του εαυτού τους αλλά και να κατανοήσουν τι είναι οι ικανότητες και οι δεξιότητες και πως μπορούν να τις αναπτύξουν και να τις συσχετίσουν με τα επαγγέλματα.
  • «Ανακαλύπτοντας την εσωτερική μου δύναμη» 

Η ενότητα περιλαμβάνει δραστηριότητες που βοηθούν τους μαθητές να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους έτσι ώστε να εμπιστευτούν περισσότερο τον εαυτό τους.
  • «Ο κόσμος της εργασίας» 

Σε αυτή την ενότητα αναπτύσσονται δραστηριότητες με στόχο να προσεγγίσουν οι μαθητές την έννοια της εργασίας,  να αναγνωρίσουν πόσο σημαντική είναι η εργασία στη ζωή του ανθρώπου, να συσχετίσουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους με τα επαγγέλματα αλλά και να τα συνδέσουν με τον αντίστοιχο τρόπο ζωής.
  • «Σχεδιάζω το επαγγελματικό μου μέλλον» 

Η ενότητα περιλαμβάνει δραστηριότητες που έχει  στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να εξερευνήσουν τα προσωπικά τους «κριτήρια επιτυχίας», να συζητηθούν οι επαγγελματικές τους αξίες αλλά και οι  αποδεκτές συνθήκες εργασίας για τους ίδιους, καθώς και να συζητηθούν οι πιθανές στερεοτυπικές τους αντιλήψεις σε θέματα εργασίας και εκπαίδευσης.


27. Αναγνωστήρι, η παιδική λέσχη βιβλίου (για τις Β΄& Γ΄ τάξεις)

Το «Αναγνωστήρι» είναι ο προθάλαμος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Φιλαναγνωσίας του Σχολείου μας. Προετοιμάζει τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης να ενσωματωθούν ομαλότερα στην επεξεργασία ενός λογοτεχνικού έργου, να μάθουν να σκέφτονται, να εκφράζονται, να εξασκούνται στην ανάγνωση και, το σημαντικότερο απ’ όλα, να αγαπούν το καλό λογοτεχνικό βιβλίο. Με ιδιαίτερο μεράκι και αγάπη, κάθε χρόνο,  όλα τα παιδιά του ομίλου διαβάζουν βιβλία Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, ποίηση, παραδοσιακά παραμύθια, μυθολογία και αγαπημένα τους βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Σχολείου αλλά και από τις προσωπικές τους συλλογές.

28. Λέσχη Ανάγνωσης για τους μαθητές της Ε΄ & ΣΤ΄ τάξης

Στην εποχή των «ψηφιακών» μαθητών πολλές φορές εμείς, ως εκπαιδευτικοί, ως «αναλογικοί» δάσκαλοι, υποστηρίζουμε ότι οι μαθητές δεν διαβάζουν. Τι σημαίνει, όμως, ότι ο μαθητής δεν διαβάζει; Δεν διαβάζει την κλασική λογοτεχνία, τη λογοτεχνία που εμείς θεωρούμε ότι είναι σωστή; Και ποια είναι τελικά η «σωστή» λογοτεχνία;  Με ποια κριτήρια μπορούμε να θεωρήσουμε ότι για παράδειγμα τα comics δεν υπάγονται στη Λογοτεχνία;  Ή δεν είναι αριστούργημα λογοτεχνικό ένα πολυτροπικό βιβλίο με υπέροχη και ιδιαίτερης σημασιοδοτικής αξίας εικονογράφηση;  Γιατί εγώ, ως ενήλικος αναγνώστης, να πρέπει να επιβάλλω στο παιδί να διαβάσει, να εκφραστεί, να αισθανθεί, να γράψει όπως ο ενήλικας;

Επομένως, προτείνουμε μια Λέσχη Ανάγνωσης που θα έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια αναγνωστική κοινότητα παιδιών, όπου τα παιδιά θα είναι οι οδηγοί. Οι μαθητές θα επιλέγουν το θέμα, το είδος και όλοι μαζί θα συμβάλλουμε στο στήσιμο ενός ταξιδιού γύρω από μια ομάδα βιβλίων. Ένα ταξίδι που μπορεί να είναι μακρύ ή σύντομο. Ένα ταξίδι που δεν θα ξεκινάει για ηθικοδιδακτικούς λόγους, αλλά για τη χαρά της ανάγνωσης, έκφρασης, δημιουργίας και έμπνευσης μεγάλων και μικρών.

Οι δράσεις θα περιλαμβάνουν τρεις φάσεις και μπορούν να σχεδιαστούν σε συνεργασία με συγγραφείς, θεατρολόγους, επιστήμονες, αρχιτέκτονες, ξεναγούς με πάθος για την έμπνευση και την παιδική ευρηματικότητα και όσους πιστεύουν ότι ο Steve Jobs μάλλον είχε νταντά τη Μαίρη Πόπινς.  Στην πρώτη φάση, πριν την ανάγνωση, θα δίνονται τα κίνητρα:  Οι μαθητές, όλοι μας, θα προτείνουμε θέματα και θα συνεισφέρουμε βιβλία, χάρτες, υδρόγειους, ταινίες, ντοκιμαντέρ, εικόνες, αντικείμενα με συναισθηματική σημασία. Στη δεύτερη φάση, κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης, θα διαβάζουμε, θα συζητάμε και θα καταστρώνουμε τις παρουσιάσεις (κολάζ, μουσικές, δραματοποιήσεις, θέατρα, animation, ταινίες μικρού μήκους κ.λπ.). Στην τρίτη φάση θα συζητάμε, θα παρουσιάζουμε, θα εκφράζουμε απόψεις, διλήμματα και θα επιλέγουμε τα νέα θέματα.

Η Λέσχη Ανάγνωσης απευθύνεται σε μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.  Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε εβδομάδα, κατά τη διάρκεια της Β’ Ζώνης δραστηριοτήτων και ίσως χρειαστούν κάποιες εξορμήσεις εκτός σχολείου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αγάπη για το βιβλίο και τη δημιουργία και η ενσυνείδητη επιλογή του παιδιού για τη συμμετοχή του.


29. “L’atelier d’éveil au français” 
Το εργαστήρι της αφύπνισης στα Γαλλικά, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού.

Tο σχολείο μας διοργανώνει, για όλους τους μαθητές του, ειδικά εργαστήρια αφύπνισης στα Γαλλικά, με γαλλόφωνο εμψυχωτή. “Dis-moi tout”, για τους μαθητές των Α΄ και Β’ τάξεων και “Mot a mot”, για τους μαθητές των Γ΄ και Δ’ τάξεων. Πρόκειται για μαθήματα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου στη γαλλική γλώσσα. Τα μαθήματα, διάρκειας δύο ωρών, θα γίνονται μια φορά την εβδομάδα, στο πλαίσιο της απογευματινής ζώνης δραστηριοτήτων. Τα τμήματα θα είναι ολιγομελή.

Στόχος αυτών μαθημάτων είναι:
  • Να δώσουν στους μαθητές την ευκαιρία να βελτιώσουν και να εξασκήσουν τον προφορικό τους λόγο στα Γαλλικά.
  • Να βελτιώσουν την προφορά τους στη γαλλική γλώσσα.
  • Να έρθουν σε επαφή με τον γαλλικό πολιτισμό.
Τα μαθήματα θα περιλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες κατανόησης και παραγωγής λόγου, με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και εξατομικευμένες δραστηριότητες, ανάλογες με το επίπεδο του κάθε μαθητή. Οι μαθητές που θα τα παρακολουθήσουν δεν θα έχουν επιπλέον καθήκοντα για το σπίτι, δεν θα χρειαστούν κάποιο επιπλέον βιβλίο και, σε καμία περίπτωση, δεν θα προχωρούν στην ύλη, σε σχέση με τα πρωινά τμήματα.


30. ΕΝGLISH CLUBS, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού

Μπορεί το μάθημα να φαίνεται «παιχνίδι», αλλά μέσα από τη διασκέδαση τα παιδιά μαθαίνουν και αφομοιώνουν, με τον καλύτερο τρόπο, την αγγλική γλώσσα!

ENGLISH PLANET (παιδιά Α’ και Β΄ Δημοτικού)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ: Η ιδανική ηλικία, για να αρχίσουν τα παιδιά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, είναι η ηλικία των έξι ετών, όχι όμως μαθαίνοντας κανόνες γραμματικής, αλλά μιλώντας την και ακούγοντάς την από έναν αυτόχθονα ομιλητή (native speaker). Με αυτόν τον τρόπο, τα Αγγλικά γίνονται μέσο επικοινωνίας και, κυρίως, διασκέδασης για τα παιδιά.

Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του English Planet, ενός club που σκοπό έχει, μέσα από το παιχνίδι, να ενισχύσει και να αναπτύξει τις δεξιότητες της παραγωγής και της κατανόησης του προφορικού λόγου με βιωματικό τρόπο, έτσι ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν γερές βάσεις στο listening & speaking,  τα οποία συχνά προβληματίζουν τους μαθητές.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, παιχνίδια μνήμης, projects, τραγούδια, εικαστικές δραστηριότητες και ψυχοκινητικά παιχνίδια, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη γλώσσα, ενώ την ίδια στιγμή παίζουν, επικοινωνούν και διασκεδάζουν.

Με την καθοδήγηση του εμψυχωτή, ο οποίος θα επικοινωνεί μόνο στα Αγγλικά, και δουλεύοντας ομαδικά και ατομικά, τα παιδιά αναπτύσσουν, τόσο το ομαδικό πνεύμα όσο και τις ατομικές τους δεξιότητες, αφομοιώνουν τη γλώσσα και την κουλτούρα που τη συνοδεύει, ενώ παράλληλα καλύπτονται όλοι οι μαθησιακοί στόχοι.

ENGLISH GALAXY (παιδιά Γ’ και Δ΄ Δημοτικού)
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ: Το English Galaxy δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσουμε τους μαθητές μας, οι οποίοι πλέον προχωρούν στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Σκοπός του club είναι, μέσα από πρωτότυπους και διασκεδαστικούς τρόπους, που ξεφεύγουν από τα πρότυπα της αυστηρά εκπαιδευτικής διδασκαλίας, τα παιδιά να αφομοιώσουν και να εμπεδώσουν όλα όσα μαθαίνουν στη σχολική τάξη, να καλύψουν τυχόν κενά που υπάρχουν  και, ταυτόχρονα, να διασκεδάσουν.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Μέσα από εναλλακτικές δράσεις, όπως projects, μουσική, εικαστικά, χρήση πολυμέσων, εκπαιδευτικά και ψυχοκινητικά παιχνίδια, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να επαναλάβουν τη σχολική ύλη με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο. Δουλεύοντας ατομικά αλλά και σε ομάδες, τα παιδιά ασκούνται χωρίς πίεση στον προφορικό λόγο και, ταυτόχρονα, κοινωνικοποιούνται αναπτύσσουν πνεύμα συνεργασίας, ευγενούς άμιλλας και φιλίας.

Όλες οι δράσεις στηρίζονται πάνω στη διδακτέα ύλη του σχολικού προγράμματος. Μέσα από τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών, ο υπεύθυνος του προγράμματος θα επιβλέπει και θα καθοδηγεί τα παιδιά, έχοντας ως κύριο μέσο επικοινωνίας μόνο την αγγλική γλώσσα.

CREATIVE WRITING CLUB (παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού)
Εάν έχετε διαβάσει τον Μικρό Πρίγκιπα του Antoine de Saint-Exupery, είμαστε σίγουροι ότι έχετε αγαπήσει τουλάχιστον έναν από τους πολλούς μικρούς πλανήτες που επισκέφτηκε ο μικρός μας ήρωας. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν η ιδέα να δημιουργούσατε έναν επιπλέον δικό σας πλανήτη, στον οποίο θα ταξίδευε ο Μικρός Πρίγκιπας και θα εμπλεκόταν σε μια απίστευτη περιπέτεια;

Εάν αγαπάτε το διάβασμα, εάν σας ταξιδεύει, εάν θέλετε να εκφράσετε όλα αυτά που νιώθετε σε ένα χαρτί και μπορείτε να δείτε τα όνειρά σας και τις σκέψεις σας στα αγγλικά, τότε ακολουθήστε μας σε ένα μαγικό ταξίδι ανάγνωσης γραφής και έκφρασης.

Μαζί θα ταξιδέψουμε σε κόσμους μακρινούς: στα άγνωστα μέρη που επισκέφτηκε ο Gulliver, στους διάφορους πλανήτες του Μικρού Πρίγκιπα, στην Neverland του Peter Pan και σε πολλούς άλλους τόπους μακρινούς και ονειρεμένους. Έχοντας ως συντροφιά μας τους ήρωες βιβλίων που έχουμε ήδη αγαπήσει ή που θα αγαπήσουμε στην πορεία, θα μάθουμε να γράφουμε στα αγγλικά ιστορίες που θα συναρπάσουν τους αναγνώστες μας! Θα γίνουμε μικροί συγγραφείς και με την πένα μας θα δώσουμε πνοή σε ήρωες που κατοικούν στη φαντασία μας. Είστε έτοιμοι λοιπόν να εμπνευστούμε από τα μεγάλα έργα της κλασσικής παιδικής λογοτεχνίας; Και ποιος ξέρει, ίσως κάποια στιγμή να δημιουργήσουμε και το δικό μας αριστούργημα! We can’t wait for you to join us…….

31. Προμελέτη – Φύλαξη
Στον όμιλο της προμελέτης, οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα ανά τάξη και προετοιμάζουν τις εργασίες που τους ανέθεσαν οι δάσκαλοί τους.  Υπεύθυνοι της προμελέτης είναι δάσκαλοι του σχολείου μας, που βοηθούν τα παιδιά και συνδράμουν σε κάθε απορία ή δυσκολία που αντιμετωπίζουν στα μαθήματά τους.

CLUBS 2017 - 2018

Η «Ζώνη Δραστηριοτήτων» προσφέρει στους μαθητές ποικιλία δραστηριοτήτων, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στα αθλητικά, καλλιτεχνικά και περιβαλλοντικά τους ενδιαφέροντα.

Club Α' Δημοτικού

Club Β' Δημοτικού

Club Γ'-Δ' Δημοτικού

Club E'-Στ' Δημοτικού

Διαγωνισμός Ορθογραφίας '18

«Γυρίζω την Ελλάδα με ένα γράμμα»

Διαβάστε περισσότερα

Διαγωνισμός Αγγλικών '18

4ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά

- Διαβάστε περισσότερα

- Αποτελέσματα Διαγωνισμού
- Βράβευση 2018

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ SID 2018

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ


Το ξενόγλωσσο τμήμα του Κολεγίου μας βραβεύτηκε με το
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
2005 και 2007